dragon0622 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witam wszystkich i prosze o pomoc.Moja honda palila na dotyk do wczoraj,natomiast wczoraj zakupilem nowe swieczki wjechalem do gararzu zdiolem bak filtr powietrza fai wykrecilem stare swiece wkrecilem nowe poskladalem wszystko i wyprowadzilem honee z gararzu wciskam starte odpala ale tylko na okolo 4sekundu poczym gasnie i odmawia posluszenstwa,i juz nie odpalila.Rozebralem wszystko zpowrotem wykrecilem swiece,co sie okazalo mokre,osuszczylem zakrecilem pruba odpalenia i zak zero oddzewu ponowna rozbiurka swiece zalane.Dodam ze iskra jest dla pewnosci wymienilem cewki z hondy kolegi kture na 100%som dobre i wdalszym ciagu nic.Najdziwniejsze jest to ze to tylko wymiana swiec a motor zdech.Prosze o pomoc jakies sugestie morze ktos przerabial cos takiego,z gĂłry dziekuje i przepraszam za ortografie. Nie przepraszaj tylko pisz za pomocą edytora ze słownikiemmoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 siema ...Jak cewki są ok i świece mają iskrę to została mieszanka. Skoro świece mokre to możliwe, że jest za bogato, czytaj: coś źle poskładałeś. Teraz kilka pytań?- gaźników nie zrzucałeś?- dobrze podpiołeś odmę?- upewnij się że wszystkie wężyki od air boxa idą tam gdzie powinny- próbuje zagadać chociaż czy tylko rozrusznik słychać? Popracuj nad tą ortografią - to na prawdę niewiele wysiłku kosztuje, a bez tego ryzykujesz, że nikt nie potraktuje Cie poważnie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon0622 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Moto jezdził dobże i odpalał ok do momętu wymiany świec i tylko one zostaly wymienione,nic więcej nie było ruszane,nie robilem tego pierwszy raz,aczkolwiek pierwszy raz mam taki problem by przy wymianie świec motor zdechł.A jeśli chodzi o ortografię to jak się nie urzywa polskiego na codzien przez nascie lat to sie zapomina wiec dlatego przepraszam. Czy morzliwe by było,że padl ecu? Edytowane 20 Maja 2013 przez dragon0622 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Włóż stare świece i będzie chodzić... Na przyszłość polecam DENSO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon0622 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Niestety tak też pomyslałem i zrobiłem bez rezultatu wciąz go zalewa Zapomnialem dodać,że po przespanej nocy odpalił na kilka sekund i zgasł,diagnoza zalane świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Sprawdź gdzie podpiąłeś przewód paliwa Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon0622 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Wtym calły problem ze nie ruszalem przewodów paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Ostatnio u kumpla wymieniałem uszcelkę pod głowica, i niby wszystko poszło dobrze, a motocykl ledwo co odpala...Okazało się, że głowcia złożona OK, rozrząd OK a wyłożyłem się na najprostszej rzeczy - pomyliłem kable na świecach :) Ale to była 4 nad ranem i piwo też już nie chciało wchodzić :) Fajki na świecach na bank siedzą w swoich odpowiednich miejscach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon0622 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) Z prądem wszystko ok,wczorejsze dzialania jakie podiolem zmuszaja mnie do z twierdzenia,że cos nie tak z pompą paliwa.Natomiast po wielkiej walce zdiołem bak i paliwo do przewodu dozowalem strzykawką,moto odpalił kilka razy z żędu.Zalorzyłem bak odkręciłem kranik pruba odpalenia i zonk zalany a w gaznikach jak by woda w czajniku wrzala a świece oczywiście zalane.Czy może to być wina pompy,że podaje za durzą dawke paliwa? Edytowane 21 Maja 2013 przez dragon0622 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Nie ale może to być problem gaźników które nie domykają zaworków sprawdź czy nie masz nad stanu oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Skoro ze strzykawki pali to gaźniki raczej powinny być w porządku. Obejrz dokładnie bak, czy na przykład nie zagina się jakiś przewód jak go zakładasz lub podobna pierdoła. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 no nie bo ciśnienie ze strzykawki jest bardzo małe z pompy jest wyższe jeśli będzie jakakolwiek niesprawność przewodu przelewowego lub zaworków to takie kwiatki będą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon0622 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Paliwo ze strzykawki jest podawane do przewodu przed pompą ktura stale jest wpieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wtym calły problem ze nie ruszalem przewodów paliwaNo ale jak wymieniłeś świece bez ściągania zbiornika i nie odpinania przewodów? Zamin skupisz się na pompie upewnij się, że wszystko jest ok, że masz paliwo w zbiorniku ;) i że kranik jest cacy.Twoje ostatnie zdanie sugeruje, że problem znajduje się przed pompą. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 No ale jak wymieniłeś świece bez ściągania zbiornika i nie odpinania przewodów? Zamin skupisz się na pompie upewnij się, że wszystko jest ok, że masz paliwo w zbiorniku ;) i że kranik jest cacy.Twoje ostatnie zdanie sugeruje, że problem znajduje się przed pompą. W F3 się da ale on napisał w pierwszym poście że zdjął bak. Albo zagięte przewody i nie dostaje paliwa albo membrana w kraniku walnięta i zalewa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.