Piotr Dudek Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 miedź grzejesz nad palnikiem gazowym do czerwonego koloru i rzucasz do zimnej wody Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Cholera ta mlodziez najprostszych rzeczy nie wie :). A ja walcze z ukladem wtryskowym + elektronika w przekladce silnika B18C1 ( Acura GSR ) do starej Hondy EF ( zelazko )i glowa mi sie gotuje po pol godzinie czytania i prob zrozumienia tego galimatiasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Przecież ten gwint pękł i dlatego leci. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 W rzeczy samej widac pekniecie.Wkrecil bym to w takim razie na JB Weld, no chyba ze chcesz spawac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 z całym szacunkiem ale kto to potem odkręci ??przykręcic na epoksyd to żadna sztuka ale potem przy pierwszej awari tne wszystko flexem tak :D ?? nie wiem czy to aby napewno jest pęknięte czy to tylko zewnętrzna rysa /ubytek, nie przyglądałem się........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Nie JBWeld tworzy ci gwint nawet przy slabszym gwincie, ale potem srube z niego spokojnie wykrecasz.Zreszta kazdy epoksyd puszcza po odpowiednim podgrzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 panowie, ale po co rzeźbic w guanie, gdy taki dekiel idzie kupic za 100zł? michoa w jakiej kwocie zamknęło się leczenie ikser? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 narazie jest 3115zł nie licząc narzędzi które kupowałem specjalnie pod ten remont, kosztów dojazdu do magika od silników, wliczając termometr oleju, bublowy tłok (220 ) i 2 bańki oleju (mineralny 15w40 na pierwsze kilometry i motocyklowy 10w40 na następne) i wszyscy dobrze wiemy że jest po kosztach, jakby chcieć tu wossner tam wiseco, uszczelki z ateny czy wiseco to 4kpln do przekroczenia na miękko..... ale w końcu jeździ nie wiadomo jak długo ale narazie jeździ i to mnie cieszy :D -wyszło że w sumie winne były świece a ja remont zrobiłem (dziwny przypadek jest z tą oryginalną świecą , iskra ogromna niebieska a moto na niej nie zapali i wuj ) panowie, ale po co rzeźbic w guanie, gdy taki dekiel idzie kupic za 100zł? dekiel używany kosztuje 100 , też może być w różnym stanie a JB weld idzie kupić w PL za 30 zł i starczy na kilka razy, jeżeli wystarczy to po co przepłacać dziś obejrzę-jeśli to nie jest pęknięcie to spróbuje wygrzać i ostudzić nowe podkładki i jeszcze raz to skręcić , jeśli to jest pęknięte to zamawiam jb weld i czekam.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 3 kola za remont, tak sie zastanawiam ile mnie by to wyszlo w sumie tylko gora silnika w xr400 z 2004 roku , ostatnio zauwazylem ze jak dostanie po dupie to kopci , ale nie zeby zaslone dymna robila , tak sledze twoje poczynania z tym remontem i sie pewnie bede musial kiedys z tym zmierzyc pierwszy raz z 4t, problemow z odpalanie xr niemam pali na zimnym na ssaniu od pierwszego ciepla to samo. Co do tej podkladni to ja bym ja podgrzal i wtedy skrecil a jak pekniete to ta zywica da rade. pozdro w zielonej wyspy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 jak ci oleju nie ubywa za bardzo to nie ruszaj szkoda kaszu i czasu a taka piękna pogoda......u mnie korba waliła, nicasilu nie było , znając życie jakbym wymienił świecę i by ruszyła to do dziś bym jeździł tylko oleju dolewał :D ten remont nie jest trudny i idzie go szybko wykonać pod warunkiem że masz dobrze wyposażony warsztat i odrobinę wiedzy o 4T, jak jesteś ciemny jak ja i nie masz narzedzi to się ciągnie :D wylicz sobie teoretycznie co potrzebujesz kasę co ci wyjdzie x3 odłóz tyle i do dzieła :D ja miałem na początku 1500 liczyłem że na tłoku szlifie i łańcuszku rozrządu się skończy :D ten przewód nawet nie odkręcałem tylko odtłuściłem z zewnątrz, wyczyściłem i zalałem super glue (znaczy jakiś cyjanoakrylowy chyba cyjanoplan ) dookoła mocno , sporo ściekło , dałem godzinę wyschnąć i zrobiłem 50km , olej miał maks 100 stopni i nic nie cieknie narazie-wygląda że zrobiła się po prostu skorupa bo tanie cyjanoakrylowe kleje bardzo słabo kleją metal (z praktyki tak mi się wydaje, pozatym ja tego nawet nie rozkręcałem tylko z wierzchu odtłuściłem i polałem) być może jak pójdzie udar mechaniczny w pokrywę albo wąż to odpadnie ta skorupa i znowu zacznie się lać -pożyjemy zobaczymy .... 70km od poskładania trzasło , zlałem ten samochodowy 15w40 wlałem valvoline durablend 10w40 motocyklowy (nowy filtr też oczywiście ).....dzisiejsze 50km zrobiłem jeszcze na samochodowym 15w40 -nic go nie ubyło , moto narazie nigdzie się nie poci....olej po takiej trasce 10-12km polami, ale szutry bez topienia się i podjazdów tak 50-70km/h ma 90 stopni -jak staniesz na światłach w ten upał to w oczach wręcz widać jak szybko rośnie do 100 ale więcej nie miałem :D narazie nie zauważyłem dymienia, wydech jest suchy (wcześniej po zamulastej jeździe był ulany olejem ).........straszni szybko się grzeje olej jak wpadniesz na miejscówkę dziś pierwsza żwirownia po remoncie, ale po w miarę ubitym podłożu, starałem się jej nie kręcić na obroty, więc wolno kołowałem na 2 czasem 1, i też smyk cyk i 100 stopni na termometrze, i pojechałem w traskę to opadło do 90...... chyba będzie żyć :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.