Limo Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Tragiczna frekwencja, niestety zgodnie z moimi przewidywaniami motoyoungtimer nie cieszy się zainteresowaniem. Ja też zmieniłem podejście jak sprawdziłem ceny. 350zł za jeden trening kwalifikacyjny i wyścig, to już na motopopołudniu jest więcej jeżdżenia, nie mówiąc o speed-dayu, gdzie też jest wyścig, który będzie pewnie bardzo podobny pod względem rodzaju sprzętów. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Przyjeździe zasilić stawkę. BTW zagraniczni zawodnicy są. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 I wy chcecie puszczać to w TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Przyjeździe zasilić stawkę. BTW zagraniczni zawodnicy są.Tak, przyjechać i bulić za tych co ich nie ma i nie będzie, oto filozofia organizatora. Pretendent - 4 zawodników, czerwona kartka dla AW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) A byłeś kiedyś na rundzie WMMP, Adel? Uważasz że lepsze widowisko zapewnia 22 kolesi kopiacych piłkę przez 90 min. niż ekipy wyścigowe o ich zmagania w trakcie całego weekendu, przede wszystkim w wyścigach? Na I rundzie zostali powołani przedstawiciele zawodników, którzy mają "pomagać" PZM w organizacji tego wszystkiego tak jak należy.Zobaczymy co się uda naprawić, ja jestem dobrej myśli, bo przedstawicielstwo jest nie byle jakie. Liderem został Janusz Oskaldowicz, wsparciem ze strony zawodników z lic. A został Marek Szkopek, że strony zawodników z lic. B - Piotrek Kalużka Edytowane 18 Maja 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Wczoraj nam się nie udało, ale dzisiaj ruszamy zobaczyć sobie wyścigi. Powodzenia dla uczestników :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Adrian Pasek..... a tak dobrze mu szło w zeszłym roku.... liczyłem, że pojeździ np Superstock600...ale w mistrzostwach świata... Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) Sikor, patrzę na to z punktu widzenia marketingowego. Gdybym miał stację TV i gdybym puścił jakiekolwiek zawody gdzie na starcie stanęło siedmiu zawodników, to delikatnie mówiąc nie byłbym zachwycony. A co do 22 facetów kopiących piłkę, to jestem fanem obydwu sportów i z punktu widzenia kibica stwierdzam, że piłka nożna jest dużo bardziej emocjonującym sportem niż 7 facetów jeżdżących w kółko (chociaż poziom naszej "ekstraklasy" jest żenująco niski, ale np wczorajszym meczem żyła cała Warszawa). Mam nadzieję, że wkrótce coś się zmieni w tej dziedzinie dzięki takim ludziom jak Ty i za parę lat na starcie stanie co najmniej 15 zawodników w każdej klasie. Edytowane 19 Maja 2013 przez Adel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Haha, przeżyłem rundę :D W telegraficznym skrócie: pierwszy wyścig tragedia maksymalna, chociaż w kwalifikacjach życiówka, natomiast drugi wyścig to już nieco inna rozmowa i kolejna życiówka :) Są postępy, wszystko szerzej opiszę w artykule, który w tym tygodniu ukaże się na http://motormania.com.pl ! Tyle doświadczenia, ile zebrałem, to się nie da opisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Gorący weekend na torze "Poznań" http://www.aw.poznan.pl/imprezy2013/20130517-19mot/index.html Krótka relacja Automobilklubu WLKP Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Na stronie AW opisane jak by to byl kolejny wielki sukces :)PO 17 zawodnikow w rookie !!! (to sa chyba ze 4 rzedy) na poczatku sezonu i to jeszcze z dwoma zawodnikami zagranicznymi ktory spokojnie mogliby latac w mistrzowskiej bo poprostu nie latali nigdy w Poznaniu na zawodach ?!"TO juz jest koniec "SKoro na poczatku sezonu mamy 17 to na koncu we wrzesniu bedzie 10 bo niestety fakt jest tai ze im blizej konca sezonu tym na polach startowych coraz mniej .Skoro i tak WMMP jest w czarnej dupie (nikogo nie obrazajac :) ) to ruch z 735 zl oplata startowa w II terminie chyba nie byl posuniecie przyciagajace zawodnikow , no chyba ze jestem glupi i sie nie znam!Nie wiem kto to wymysla i z czego to wynika bo na speed day widac ze i Jacek i cala reszta mocno sie angazuja zeby w miare to jakos dzialalo a tu taki zonk ?! Motoyoungtimer bylo do przewidzenia bo skoro w normalnym rookie taka bieda a moto i tutaj i tutaj trzeba jakos przygotowac i miec kase na opony chociazby to efekt jak widac . Jedyna Nadzieja ze chlopakom cos uda sie wywalczyc bo i naczej to blado to widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 No cóż, trudno nie przyznać racji ... Spróbujemy to zmienić w tym sezonie, może nacisk Oskaldowicza coś zmieni. Jeśli nie, to sami widzicie co będzie za rok. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 jak to mawiał Kononowicz - niczego nie będzie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 PZMotfunkcjonowałby całkiem nie źle. Gdyby nie ci natrętni zawodnicy, którzy przyjeżdżają i chcą startowaćw zawodach. Mam takie dziwne przekonanie, że gdyby sami motocykliści skrzyknęli się na forum na ściganie i wynajęli sobie tor to byłaby frekfencja i kibicei atrakcje i byłoby wszystko. A tak to ...Kononowicz. Niczego nie będzie. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Ja z kolei odnoszę wrażenie, że sytuacja na liniach startowych idealnie odzwierciedla sytuację ekonomiczną w naszym kraju i nie jest to kwestia wpisowego. Umówmy się, że dla przeciętnej osoby jeżdżącej w wyścigach motocyklowych 490 zł wpisowego na podwójną rundę to i tak promil wydatków, jakie musi ponieść. Jedna opona kosztuje 2 razy więcej, a opon potrzeba na zawody kilka. Niestety ja upatruję problemu gdzie indziej: wyścigi są po prostu nudne i po 1-2 okrążeniach raczej nie ma czego oglądać, a osoby postronne nawet nie orientują się, kto jedzie pierwszy, kto jest dublowany a komu po prostu gorzej idzie. Jeżeli mi, jako osobie mocno zainteresowanej tematem, nie chce się oglądać relacji z MotoGP po kilku okrążeniach, to co dopiero mówić o kibicach, którzy mieliby przyjeżdżać na tor, żeby oglądać średnio ciekawe zmagania w połączonych klasach, w których... zawodnik z klasy superstock1000 objeżdża zawodników na superbike'ach? Poza tym: kolejne drobne działania skutecznie ograniczające frekwencję (kibiców) to między innymi limity głośności (mówcie co chcecie, ale ludzie lubią oglądać ryczące maszyny strzelające ogniem), ograniczenia związane ze sponsoringiem (zakaz reklamy artykułów tytoniowych i alkoholowych w sporcie) i szereg drobnych upierdliwości, które sprawiają, że się odechciewa planować jakichkolwiek wyjazdów na oglądanie. Edytowane 20 Maja 2013 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.