Skocz do zawartości

WMMP 2013


M a D a F a K a
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tragiczna frekwencja, niestety zgodnie z moimi przewidywaniami motoyoungtimer nie cieszy się zainteresowaniem.

 

 

Ja też zmieniłem podejście jak sprawdziłem ceny. 350zł za jeden trening kwalifikacyjny i wyścig, to już na motopopołudniu jest więcej jeżdżenia, nie mówiąc o speed-dayu, gdzie też jest wyścig, który będzie pewnie bardzo podobny pod względem rodzaju sprzętów.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A byłeś kiedyś na rundzie WMMP, Adel? Uważasz że lepsze widowisko zapewnia 22 kolesi kopiacych piłkę przez 90 min. niż ekipy wyścigowe o ich zmagania w trakcie całego weekendu, przede wszystkim w wyścigach?

 

Na I rundzie zostali powołani przedstawiciele zawodników, którzy mają "pomagać" PZM w organizacji tego wszystkiego tak jak należy.

Zobaczymy co się uda naprawić, ja jestem dobrej myśli, bo przedstawicielstwo jest nie byle jakie. Liderem został Janusz Oskaldowicz, wsparciem ze strony zawodników z lic. A został Marek Szkopek, że strony zawodników z lic. B - Piotrek Kalużka

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikor, patrzę na to z punktu widzenia marketingowego. Gdybym miał stację TV i gdybym puścił jakiekolwiek zawody gdzie na starcie stanęło siedmiu zawodników, to delikatnie mówiąc nie byłbym zachwycony. A co do 22 facetów kopiących piłkę, to jestem fanem obydwu sportów i z punktu widzenia kibica stwierdzam, że piłka nożna jest dużo bardziej emocjonującym sportem niż 7 facetów jeżdżących w kółko (chociaż poziom naszej "ekstraklasy" jest żenująco niski, ale np wczorajszym meczem żyła cała Warszawa). Mam nadzieję, że wkrótce coś się zmieni w tej dziedzinie dzięki takim ludziom jak Ty i za parę lat na starcie stanie co najmniej 15 zawodników w każdej klasie.

Edytowane przez Adel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, przeżyłem rundę :D W telegraficznym skrócie: pierwszy wyścig tragedia maksymalna, chociaż w kwalifikacjach życiówka, natomiast drugi wyścig to już nieco inna rozmowa i kolejna życiówka :) Są postępy, wszystko szerzej opiszę w artykule, który w tym tygodniu ukaże się na http://motormania.com.pl !

 

Tyle doświadczenia, ile zebrałem, to się nie da opisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie AW opisane jak by to byl kolejny wielki sukces :)

PO 17 zawodnikow w rookie !!! (to sa chyba ze 4 rzedy) na poczatku sezonu i to jeszcze z dwoma zawodnikami zagranicznymi ktory spokojnie mogliby latac w mistrzowskiej bo poprostu nie latali nigdy w Poznaniu na zawodach ?!

"TO juz jest koniec "

SKoro na poczatku sezonu mamy 17 to na koncu we wrzesniu bedzie 10 bo niestety fakt jest tai ze im blizej konca sezonu tym na polach startowych coraz mniej .

Skoro i tak WMMP jest w czarnej dupie (nikogo nie obrazajac :) ) to ruch z 735 zl oplata startowa w II terminie chyba nie byl posuniecie przyciagajace zawodnikow , no chyba ze jestem glupi i sie nie znam!

Nie wiem kto to wymysla i z czego to wynika bo na speed day widac ze i Jacek i cala reszta mocno sie angazuja zeby w miare to jakos dzialalo a tu taki zonk ?!

 

Motoyoungtimer bylo do przewidzenia bo skoro w normalnym rookie taka bieda a moto i tutaj i tutaj trzeba jakos przygotowac i miec kase na opony chociazby to efekt jak widac .

 

Jedyna Nadzieja ze chlopakom cos uda sie wywalczyc bo i naczej to blado to widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PZMotfunkcjonowałby całkiem nie źle. Gdyby nie ci natrętni zawodnicy, którzy przyjeżdżają i chcą startowaćw zawodach. Mam takie dziwne przekonanie, że gdyby sami motocykliści skrzyknęli się na forum na ściganie i wynajęli sobie tor to byłaby frekfencja i kibicei atrakcje i byłoby wszystko. A tak to ...Kononowicz. Niczego nie będzie.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei odnoszę wrażenie, że sytuacja na liniach startowych idealnie odzwierciedla sytuację ekonomiczną w naszym kraju i nie jest to kwestia wpisowego. Umówmy się, że dla przeciętnej osoby jeżdżącej w wyścigach motocyklowych 490 zł wpisowego na podwójną rundę to i tak promil wydatków, jakie musi ponieść. Jedna opona kosztuje 2 razy więcej, a opon potrzeba na zawody kilka.

 

Niestety ja upatruję problemu gdzie indziej: wyścigi są po prostu nudne i po 1-2 okrążeniach raczej nie ma czego oglądać, a osoby postronne nawet nie orientują się, kto jedzie pierwszy, kto jest dublowany a komu po prostu gorzej idzie. Jeżeli mi, jako osobie mocno zainteresowanej tematem, nie chce się oglądać relacji z MotoGP po kilku okrążeniach, to co dopiero mówić o kibicach, którzy mieliby przyjeżdżać na tor, żeby oglądać średnio ciekawe zmagania w połączonych klasach, w których... zawodnik z klasy superstock1000 objeżdża zawodników na superbike'ach?

 

Poza tym: kolejne drobne działania skutecznie ograniczające frekwencję (kibiców) to między innymi limity głośności (mówcie co chcecie, ale ludzie lubią oglądać ryczące maszyny strzelające ogniem), ograniczenia związane ze sponsoringiem (zakaz reklamy artykułów tytoniowych i alkoholowych w sporcie) i szereg drobnych upierdliwości, które sprawiają, że się odechciewa planować jakichkolwiek wyjazdów na oglądanie.

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...