koroviov Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A zna ktoś odpowiedź na takie pytania?Kolega pojedzie w pucharze Aprilia RS4 (125).Czy może jeden trening pojechać na innym motocyklu? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Możesz jechać czym chcesz na FP. Odbiór techniczny jest dopiero przed Q, wtedy musisz mieć full Edytowane 14 Maja 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No to chlopakom z Pucharu Aprilli nie zazdraszczam ,Predatory ,125 i RSV4 w jednej bandzie ! A to wpisowe za drugi termin to jakas k... pomylka ?! ciekawy jestem z czego to wynika bo w zwiazku z frekwencja w wyscigach w zeszlym roku to raczej powinno sie ulatwic start a nie zabijac jeszcze zanim sie zacznie !!Kwiestie bezpieczenstwa ,jak najbardziej ale taka lichwa za drugi termin ?!Mam jeszcze cicha nadzieje ze organizatorzy to przemysla bo ja i pewnie wielu innych np. nie ma takiej mzoliwosci zeby 3 tyg. wczesniej wiedziec czy moge sie urwac na pol tygodnia ze nie wspominajc o jakiejs awarii sprzeta wykluczajacej z zabawy !! jesli chodzi o jakies teamy profesjonalne ktore leca pelny cykl to moze i ok ale amatorowi ktory liczy i tak kazdy grosz zeby sie choc troche pobawic to napewno nie pomoze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Zgadza się, te 3 tygodnie to jest mega ku*estwo, już nie chcę nawet na to szukać innych słów ... Zresztą to tylko jedna z wielu oznak, jak organizatorom zależy na powiększaniu liczby startujących. http://motormania.com.pl/sport/wmmp/janusz-oskaldowicz-wraca-na-motocykl-po-czternasty-tytul-mimo-kontuzji/ Wypadek praktycznie widziałem na własne oczy, jechałem w tej samej sesji zaraz za nimi. Niesamowite, że już wrócił do zdrowia. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Kurde, trochę jest ryzyko, że się WETy przydadzą :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Zawsze lepiej mieć - tym bardziej, że deszczu nie ma się co obawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Jak masz deszczówki z 2008 roku, na których nigdy w życiu nie jeździłeś, to lekka obawa może się pojawić ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Mogę ci podrzucić deszczówki kupione w tym roku w marcu byłem we Francji i spadł deszcz więc musiałem kupić przejechałem ok 30 okrażeń stan idealny, jak chcesz to pisz na PW jutro będę w Wawie mogę wziąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 OK a moze ktos wie jak pompowac deszczówki Dunlop? mam z 2010r. i wyglądaja naprawdę spoko; zasłyszałem, że je się pompuje 2,3 przód / tył i nie używa kocy ??? jak to jest, nie znam się kompletnie na tym ? :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Panowie i Panie oczywiście jeżeli zamiarują stawić się na starcie WMMP, wszystkim życzę powodzenia a sam mam nadzieje na dobre widowisko w sobotę.Zamierzam zobaczyć na żywo zmagania w Poznaniu pierwszy raz od 2006r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Kryzys:Superbike - 10 zawodnikówSuperstock 1000 - 7 zawodników w tym tylko jedna Aprilia, reszta beemySupersport - 8 zawodników - 100% Yamaha R6Czyli nawet łącząc te trzy klasy nie uzbierało by się chętnych na wyścig z emocjami. Niska frekwencja, brak zagranicznych zgłoszeń, czas gasić światło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 także i mnie zaskoczyło to, że w paddocku trochę brak życia Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Wyniki pierwszego dnia: http://www.chronopn.neostrada.pl/13_M_POZ_2.HTM Faktycznie ilość zawodników nie napawa optymizmem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Tragiczna frekwencja, niestety zgodnie z moimi przewidywaniami motoyoungtimer nie cieszy się zainteresowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.