qurim Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 NATHAN - te obroty i tak jakoś wysokie jeszcz. Nie mam na mysli ssania na początku. Ale na oko/ucho to ze 1100RPM tam jest pod koniec klipu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) qurim, cholera możliwe, a to są wolne obroty i to na zimnym silniku, na ciepłym pewnie będą jeszcze wyższe, zrobię też filmik na ciepłym i wrzucę do oceny.Niby seryjnie na ramie mają być 1000-1050, a tu być może są jeszcze wyższe :/ nie wiem bo nie mam obrotka seryjnie, a nastawy są jeszcze hamerykańskie, nie ruszałem nic przy gaźniku. Edytowane 25 Maja 2013 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wiesz... takie obroty nie są złe, ale jak chcesz dźwięk Haksa to trzeba obniżyć. Byle nie za nisko. Ale tu trochę dużo masz żeby dźwięk odzyskać. No i strzał w skrzyni biegów przy zapinaniu jedynki czasami? 900-1000RPM nie szkodzi silnikowi a już fajnie brzmi wtedy, taki bardziej spokojny bieg niż zdyszany jak pies marki York po pogoni za (a raczej przed) kotem. Jak dasz za nisko to silnik będzie chciał wyskoczyć z ramy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 No dokładnie, lubi mi strzelić jak zapne jedynke, co prawda po zmianie oleju i naciągu łańcucha mniej, ale zdarza się :)Właśnie chciałbym ustawić tak 900-1000, optymalnie około 950 było by git.Nie rajcuje mnie "patataj" i nie zamierzam schodzić niżej ;)A na pewno będzie jedynka lepiej wchodziła, a równocześnie silnikiem nie będzie jeszcze rzucać przy takich obrotach rzędu 950. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Jak będzie za nisko to biegi będą się kleić czyli ciężko będzie zapiąć cokolwiek na postoju na wolnych obrotach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Dawno mnie tu nie było , dlatego z opóznieniem skorzystam z zaproszenia Darka i dodam troche swojej filozofi ;)Niedawno na allegro zobaczyłem wałek ev 27 ... teraz wiem już kogo ;) . Przyznam , ze byłem zaskoczony powodem sprzedazy, czyli przesiadką na seryjny - moim zdaniem to błąd .... ale każdy robi jak uważa ;) . I nie wierze, że nie ma różnicy w osiągach - jest i to duża .... oczywiście w tym przypadku na twą niekorzyść ;)Nr 1 to zmieniłbym gaznik na mikuni , ewentualnie oryg keihina , na prostym jak budowa cepa s&s nigdy nie będzie wolnych .Kolejna sprawa to w jakiej kondycji masz liftersy . U mnie np. po zmianie z ostrego crane na jeszcze ostrzejszy wałek ev3 (porównywalny z ev27) pogorszyły się wolne , ale wkrótce znalazłem przyczynę w liftersach . Oryginalne stare liftersy na wolnych nie dawały rady , zbyt gwałtowny skok krzywki pewnie je przymykał , a może tylko 1 był winowajcą , nie sprawdzałem tylko wymieniłem na nowe już z łożyskiem igiełkowym . .Po tym zabiegu motocykl uzyskał równe wolne w granicach 500 obr , poniżej mój akcesoryjny obrotomierz nie pokazuje , także - nie wiem , może i niżej schodzę .Na gorącym silniku jest zawsze gorzej , po prostu na bardzo wolnych i pod wpływem wysokiej temperatury benzyna dociera " bardzej odparowana" , ze tak to ujmę .Należy też pamiętać o ogólnej kondycji silnika czyli jaki mamy stopień spręzania na obydwu garach .Wydech to już odrębny temat , czym krótrze i mniejszej średnicy rury będą dawały mocniejszy dzwięk , w twym przypadku wystarczy tylko zamienić koncówki na mniej tłuste , takie o średnicy kolan i powinno być dobrze . Dodam ,ze moim zdaniem springerowskie kolana są najładniejsze i nie zmieniałbym na inne . Edytowane 26 Maja 2013 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Dzięki za...trochę swojej filozofii...jery30 :) .Przyjrzymy się bliżej tym Lifters.Jak już wszystko będzie "po mojemu" to wrzucę filmik. Edytowane 27 Maja 2013 przez Darek Warmia-Mazury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 moje ścierwo na ohydnym twu twu tc (kijem przez szmate następnego tc nie rusze) ma takie patataj, następny tylko evoczek :)obrotomierz nie łapie impulsu poniżej 550 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Jak na TC to i tak super, jakbym nie wiedział co masz to bym pomyślał że to EVO :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Robercie J. - jestem pod wrażeniem :blink: . Pochwal się co tam na wsadzałeś ? Juz kilka tc zestroiłem do wolnych ale takiej równej pracy nigdy nie uzyskałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 oj tam nic, nic nie ruszałem poza gaźnikiem i jakieś inne duperele, reszta to zasługa lekko podciętego stroiciela :Dno sąsiadowego winca to ja nie potrafię odmówić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (kijem przez szmate następnego tc nie rusze)nie no Robert , nie podoba Ci się ? Fajny nowoczesny taki ... ja tam każdego namawiam na TC .... więcej Evo będzie dla mnie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Właśnie o te "jakieś duperele " pytam ? ;)Jak schodzisz tak nisko to obowiązkowo wskażnik ciśnienia oleju zamontuj , na gorącym przy takich obrotach ciśnienia może już nie być , dlatego warto to kontrolować i podwyższać obroty jak zachodzi taka potrzeba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Da sobie rade to nie panewki, tu nie ma aż takiego reżimu. Może myślałbym gdyby spadło poniżej 3-4 na gorącym, jak na razie nie mam się czym przejmować. Ams miał okazje pokazać że jest niezły. A te montowane wskaźniki to tak hmm..... one dla mnie są mniej lub więcej, a tylko Bóg raczy wiedzieć w którą stronę :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 A te montowane wskaźniki to tak hmm..... one dla mnie są mniej lub więcej, a tylko Bóg raczy wiedzieć w którą stronę :laugh:Też się obawiałem o dokładność wskazań, kiedy montowałem taki dodatkowy wskaźnik do swojego moto, ale porównałem jego wskazania ze wskazaniami na markowym, warsztatowym mierniku i jak się okazało wszystko jest O.K. - pokazywały dokładnie to samo :D Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.