vExus Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 W mojej cbf 600 lekko przyrdzewiały tłoczki w zaciskach przez co hamulce nie odbijają. Rdza pojawiła się od strony klocków. Czy takie tłoczki nadadzą się jeszcze do czegoś? W jaki sposób mogę pozbyć się rdzy? Druciana szczota czy może jakaś chemia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 W mojej cbf 600 lekko przyrdzewiały tłoczki w zaciskach przez co hamulce nie odbijają. Rdza pojawiła się od strony klocków. Czy takie tłoczki nadadzą się jeszcze do czegoś? W jaki sposób mogę pozbyć się rdzy? Druciana szczota czy może jakaś chemia? Papier 2500 na wodę powinien dać radę? Wyciągnij z zacisków, na palec i do przodu. Oczywiście bez wody, lub tylko zero nic. Chyba, że tak skorodowały,że są wżery to raczej zostaję zakup nowych? Ja co demontaż zawsze tak robię i bujam do przodu/Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 ja w zeszłym roku "regenerowałem" tłoczki w f3, ponieważ także niechętnie odbijałynajpierw mycie z użyciem preparatu do czyszczenia m.in. elementów ukł. hamulcowego a potem ręczna polerkanie ukrywam, że paluchy potem trochę bolały Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jeśli chrom odlazł od stalowego tłoczka to już nie ma dla niego ratunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jeśli chrom odlazł od stalowego tłoczka to już nie ma dla niego ratunku. AMEN Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ale umówmy się że ta wąska część tłoczka od strony klocka w zasadzie nie jest jego częścią roboczą bo jest cały czas na zewnątrz. I dlatego tam rdzewieje. Z regóły nie ma styczności z uszczelniaczem przeciwpyłowym, może jedynie częściowo jak się zakłada nowe klocki. Można spróbować to usunąć gąbką do mycia naczyń (tą szorstką zieloną częścią) obficie mocząc ją w płynie hamulcowym, a potem po włożeniu w zacisk posmarować ten obszar pastą miedzianą żeby więcej nie rdzewiało. I tyle. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Pasta miedziana w tym miejscu nie jest dobrym pomysłem, na styk tłoczka i klocka tak, ale dalej już niekoniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 zależy z jakiego materiału masz te klocki, na pewno nie czyść szczotką, tylko tak jak kolega pisał Ci wyżej papierem 2500, udało mi się tak kiedyś uratować klocki do yamahy fz, z tym że polerowałem je jeszcze pastą polerską, wyszły jak nowe. Jak będziesz składał to nie stosuj żadnych olei ani smarów tylko posmaruj je płynem hamulcowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Jak odlazł chrom to możecie czyścić a i tak zardzewieje;] Przecież to bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 jak odlazł to na pewno, z tym że nie widziałem jeszcze chromowanych tłoczków, widziałem z nierdzewki i jakichś innych materiałów ale pochromowanych jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vExus Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Wyczyścilem tloczki do tego stopnia, że wlazły w zacisk bez przykładania większej siły. Wszystko było w porządku przez jakieś 20 km a potem hamulce zaczeły piszczeć tak samo jak miało to miejsce przed czyszczeniem. Piszczenie to nie jest ciągłe tylko powtarza się co obrót koła i ustępuje kiedy lekko wciskam klamke hamulca. Jak stawiam moto na stopce centralnej i próbuje kręcić kołem czuję wyraźny ciągły opór, który w pewnym miejscu jest większy (to właśnie wtedy słychać pisk).Dlaczego tłoczki nie odbijają i czemu nacisk w pewnym miejscu jest większy? Krzywa tarcza? Źle odpowietrzony układ hamulcowy może być powodem nie odbijania tłoczków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 najprędzej krzywa tarcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 lub źle odpowietrzony układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.