Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jednak macie cierpliwość :biggrin: bo trafił się kolejny Einstein :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 O kogo chodziło jako Einstein? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Jeżeli tłoczek w pompie cofnie się, to ciśnienie w obwodzie spada poniżej atmosferycznego i to powietrze wciska tłoczki. Z naszego punktu widzenia to nie ma znaczenia. Ważne że się cofa Hmm teraz to się zdziwiłem :) coś mi się nie wydaje żeby ewentualna różnica ciśnień była w stanie wcisnąć/wciągnąć tłoczki. Moim zdaniem to tarcza odpycha klocki a tym samym tłoczki.Ale może się mylę... Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez Ptaku Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Tamka wyjaśniła to pięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Troche wiedzy z hydrauliki siłowej, zaciski hamulcowe to siłowniki jednostronnego działania, więc pompa nie odciąga klocków od tarczy.odciaga, pewne podcisnienie wytworzy by minimalnie cofnac tloczki zacisku, to dziala jak tloczysko strzykawki, z tym, ze do momentu kiedy otworek, o ktorym juz pisalismy cisnienie po obu stronach tloczka pompy wyrowna... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Panowie jeszcze jedno ważne pytanie, rozebrałem całe zaciski, wyczysciłem, uszczelniacze są jak nowe więc nie wymieniałem ich,po nasmarowaniu specjalnym smarem okazało się że tłoczki cięzko chodzą w cylinderki, czy to normalne? trzeba było je na siłe wciskać,ale kiedy weszły w uszczelniacze chodzą dosyć łatwo. Jest możliwość że spuchły? czy tak powinno być? Nie wiem czy kupować nowe uszczelniacze a tanie nie są:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Jeśli możesz wcisnąć tłoczek samymi palcami to jest ok. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 samymi palcami nie wchodziły, całą dłonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 no to kiepsko pracuja, powinny lzej Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Jeszcze dodam że tłoczki powinny dać się wcisnąć palcami gdy układ jest sprawny, tj. zalany płynem i odpowietrzony, bo jak nie ma ciśnienia to powinny wchodzić właściwie bez żadnego oporu. Może faktycznie masz spuchnięte uszczelniacze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Z tym bym nie przesadzał po prostu wyczuwalny jest opór ale nie olbrzymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 pytanie czy rowki były też czyszczone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Wszystko było elegancko czyszczone, hamulce działają już powinny, dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Wszystko było elegancko czyszczone, hamulce działają już powinny, dzięki za odpowiedzi. W takim układzie jaki masz czyli pompa VFR a zaciski GSXR to nie może skutecznie hamować w pełnym zakresie ale o tym przekonasz się sam podczas testów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.