Skocz do zawartości

pitervfr

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Vfr
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Komorów

Osiągnięcia pitervfr

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio uszczelniałem czapke głowicy w ktm lc4 640 2003r, regulowałem zawory i zauważyłem ze dzwigienki mają luz wzdłużny (jeśli dobrze napisałem, przód-tył) na trzepieniu , można go usunąć odkręcając śrubę od trzpienia i dociskając go w głowice i skręcając, czy taki luz powinien być czy mam go zniwelować dociskając trzpień a może trzeba tam wsadzić jakąś podkładkę? (dzwigienki zaworów wydechowych i ssących mają podobny, spory luz) Dzięki za odpowiedzi
  2. Witam, mam zamiar sprawdzić zaworek bypass w kacie, troche przeczytałem o konsekwencjach zacięcia się go. Nie znalazłem niestety jak sprawdzić czy jest sprawny? Wiem tylko że trzeba zmierzyć sprężynkę. Podpowie ktoś? ile może kosztować taki zaworek w KTM?
  3. Dzięki. Dodatkowo pytanie, podczas gaszenia silnika słychać metaliczne stuknięcie, co to może być, czy to normalne?
  4. Witam, ktm z dużym obiegiem oleju w ramie, sprawa wygląda tak że pocił się spod śruby, którą wlewa się olej do ramy, śrube odkręciłem (wyleciało troche oleju), podkładkę wymieniłem i wkręciłem spowrotem, teraz się zastanawiam czy układ nie zapowietrzył się? Muszę teraz odpowietrzać układ? i jak to zrobić skoro przez ten wlew wylewa się olej. pozdrawiam
  5. Witam, mam pytanie, jaki wlać olej do mieszanki i ile w tym kacie i jaki do skrzyni biegów? Proszę o odpowiedz. Rocznik 2000, od remontu już sporo przejechane ale dokładnie nie wiem, dopiero kupiłem
  6. Witam, szukam opini, informacji itp. na temat husaberga fe 600 z 99roku. pozdrawiam
  7. mtx najlepszy wiadomo, ale ceny części z 10x wyższe niż wsk, mtx to honda więc opis zbędny.
  8. Witam, zastanawiam się nad kupnem lc4 620, jakieś opinie? czy jest tam sucha miska olejowa? czy takie moto może bezpiecznie latać na długich gumach, jak jest z awaryjnością, spalanie, prosze o jakieś opinie. Szukałem w dziale ktm ale nic o opiniach nie znalazłem. Czy w ogóle warto się zastanawiać nad takim sprzętem. Podobnie jeśli chodzi o husqvarne, na allego są tanie ale czy warto.. bo o nich nie za dobrze się wypowiadają w dziale husqvarna. Pozdrawiam
  9. http://www.gumtree.pl/cp-motocykle-i-skutery/pruszkowski/honda-vfr-750-rc36-ideal-zamiana-517936529 Pozdrawiam
  10. Witam, poszukuje jakiegoś fajnego lekkiego enduro, bez zbędnych owiewek, musi mieć światła, dokumenty. pojemność ok 500-650ccm, cena do 6 tys zł.
  11. Wszystko było elegancko czyszczone, hamulce działają już powinny, dzięki za odpowiedzi.
  12. samymi palcami nie wchodziły, całą dłonią
  13. Panowie jeszcze jedno ważne pytanie, rozebrałem całe zaciski, wyczysciłem, uszczelniacze są jak nowe więc nie wymieniałem ich, po nasmarowaniu specjalnym smarem okazało się że tłoczki cięzko chodzą w cylinderki, czy to normalne? trzeba było je na siłe wciskać, ale kiedy weszły w uszczelniacze chodzą dosyć łatwo. Jest możliwość że spuchły? czy tak powinno być? Nie wiem czy kupować nowe uszczelniacze a tanie nie są:/
  14. A jeszcze jedno pytanie odnośnie pompy, jak wiadomo pompa pompuje płyn do zacisków ale kiedy hamulec się puszcza i tłoczek się cofa to zaciąga płyn spowrotem do zbiorniczka? Jeśli tak to możliwe ze za mało zaciąga (w vfr były łącznie 4 tłoczki w zaciskach, a w gsxr jest 8). Zrobiłem taki test czy pompa nie trzyma ciśnienia (czy nie zachowuje się jakby klamka była lekko wciśnięta) i odkręciłem przewód od pompy, koło nie poluzowało się, lekko zaciski i tak trzymały, teraz jest to już do zniesienia bo po kilku obrotach koła rzeczywiście kręci się w miare jak powinno, napewno jest sporo lepiej niz było wcześniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...