Vivaldi_V1 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Bilans kupowania opon nowych i używanych:- koszt kompletu używek to około 400-600 zł, dostajemy kota w worku, jeździmy na "gorszej połówce" gumy i więcej ryzykujemy, ale takie opony można jeszcze przeważnie odsprzedać za 300 zł- koszt zakupu nowych to około 1200 zł/komplet. Jeżeli masz możliwość wrzucenia faktury w firmę, to po odliczeniu VAT i podatku komplet wychodzi Cię za 650 zł. Odsprzedajesz to potem komuś za 400 zł i wychodzi, że śmigasz na nowych gumach, które realnie Cię kosztują jakieś 150-300 zł :) No tak tylko jak wrzucic fakture w firme. Po co mi w danej firmie opony torowe??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Ja kupiłem 3 tyły i 2 przody za w sumie mniej niz 500zł/komplet. Wszystko nówki tyle że leżaki. Wystarczy pilnować allegro przez zimę i nie ma problemu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Nie chodzi mi o koszt, bo to w porownaniu z innymi wydatkami w tej zabawie to jakies grosze :)bo biorac po uwage ze (zaokraglajac) za 20 min zabawy placimy 70 zl ze o calej reszcie nie wspomne ;) bo jeszcze moze ktoras zona lub dziewczyna to przeczyta :) i bedzie trzeba kupowac drozsze prezenty :) Wiadomo, ze ten kto bedzie chcial startowac i tak bedzie musial zrobic badania ,ale cala reszta bioracych udzial sporadycznie amatorow to juz niekoniecznie.Ciekawy poprostu jestem jak to zadziala , co prawda moto karte tez trzeba miec ale to akurat mozna zrobic na miejscu wiec to nie jest problemW zeszlym roku na pierwszym speed day w pierwszym dniu w grupie A jedzilo nas 2 :) po przerwie wrzucili jeszcze z 4 chlopakow ktorzy troche szybciej jechali w grupie B i tyle .Zreszta z tego co pamietam to caly rok grupa A nie byla jakos oblegana a co innego B i C gdzie byl tlum (co akurat dobrze ze tyle chetnych :) ). Jacek po czesci sie z toba zgodze ze start w takim wyscigu to i obycie i trening radzenia sa w takiej duzej grupie ale jak jakis napalony (nikogo nie obrazajac) gosc wjedzie ci w dupe albo zacznie hamowac w zakrecie gdy bedziesz jechal za nim i popsujesz sobie wtedy motorek przed runda to wtedy juz bedziesz nerwowy ;)Ci ktorzy startuja juz w rookie czy nawet predatorach to juz troche jada i nie robia dziwnych ruchow czy manewrow podczas samej jazdy .Jadac za takim gosciem wiesz ze nagle nie zacznie hamowac bez powodu :) i lub nagle zmieni tor jazdy ! Dlatego naprzyklad w grupie A taki gosc ktorzy jedzie 1:45 nie przeszkadza np. Oskaldowiczowi bo ten wie ze niczego nagle nie odpierdolisz a on sobie poradzi zeby cie bezpiecznie wyprzedzic . Genaralnie ciekawy jestem i frekwencji w takim wyscigu i ilosci rozbitych sprzetow ,jak sam zauwazyles :) bo gdy na starcie staje 30 chlopa na roznych motocyklach o roznych pojemnosciach i roznym poziomie umjetnosci to musi byc grubo ! Ale moze juz stary jestem i pieprze gupoty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Myślę, że frekwencja w wyścigu może być wysoka jedynie w grupie B w A zapewne będzie nieco mniejsza. Natomiast nie spodziewam się by znalazło się wielu chętnych w grupie C do wzięcia udziału w wyścigu z drugiej strony każdy gdzieś zaczynał i każdy musi nabierać doświadczenia w praktyce. Pamiętam swój pierwszy start w wyścigu w 98r a w 99 w amatorach gdzie były połączone na pierwszej rundzie klasy sport 600 i pow. 600 startujących było bardzo dużo i nie było jatki choć oczywiście jak to w tym sporcie były sytuacje różne. Mimo wszystko zapewne najbezpieczniej będzie w grupie A. Krótko mówiąc trening, trening i jeszcze raz trening. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No tak tylko jak wrzucic fakture w firme. Po co mi w danej firmie opony torowe???Dlatego ja zaprzestałem jazdy na slicku i w tym sezonie będę upalał na oponach homologowanych. A to, że zużywam jeden komplet na tydzień? To chyba dobrze, bo bezpieczeństwo na drodze to rzecz podstawowa! ;) Dlatego naprzyklad w grupie A taki gosc ktorzy jedzie 1:45 nie przeszkadza np. Oskaldowiczowi bo ten wie ze niczego nagle nie odpierdolisz a on sobie poradzi zeby cie bezpiecznie wyprzedzic .Święte słowa! Pamiętam, że doszliśmy właśnie z Rinasem do wniosku, że jeżeli upalasz z grupą najlepszych, to po prostu trzeba jechać swoje o totalnie się nie stresować, że ktoś wyprzedza w dziwnym miejscu - po prostu jechać normalną trajektorią i nie robić głupich ruchów, przede wszystkim nie panikować, jak ktoś się wciska pod dąbkami pod łokieć ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No tak tylko jak wrzucic fakture w firme. Po co mi w danej firmie opony torowe??? To zależy, jaką masz firmę, of course. Ja też wrzucam wszystkie FV w koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Nie, jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Czy macie może wiedzę dotycząca limitów czasowych w poszczególnych grupach A,B,C na Speed Day 2013? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 A nie jest tak, że z grup C i B wywalają ludzi do wyższych, jeżeli jest zbyt duży tłok? To właśnie o to się pieklili zawodnicy z A, że mają w grupie ludzi, od których są szybsi o ponad 10 sekund i to tworzy niebezpieczne sytuacje... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Dokładnie tak było - tylko myślałem, że jest to uzależnione od czasu a nie tłoku. W zeszłym roku mój kolega został przeniesiony z grupy A do grupy B ponieważ był zbyt wolny - 1,46 powiedziano mu, że minimum do A to 1.43. Zastanawiam się czy jest gdzieś jakiś zapis? i czy ewentualnie są jakieś zmiany na ten rok? ja nic takiego nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) FAQ SpeedDay.plaJakie są grupy zaawansowania i na podstawie czego jesteśmy dzieleni? są grupy zaawansowania i na podstawie czego jesteśmy dzieleni?Odpowiedź: Na torze obowiązuje podział na 3 grupy zależnie od stopnia zaawansowania tj:- grupa A są to zawodnicy biorący udział w Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostwach Polski oraz uczestnicy, którzy pokonali w treningach limit okrążenia 1.45 min;- grupa B są to osoby, których czas okrążenia mieści się w przedziale 1.45 – 1.58 (2.00) min;- grupa C jest to grupa osób, które nie “złamały” jeszcze limitu 2.00 min na poznańskim torze.Osoby, które po raz pierwszy są na torze “Poznań” z założenia są przydzielane do grupy C, którą to oczywiście mogą zmienić w połowie dnia podczas przerwy organizacyjnej. Edytowane 28 Marca 2013 przez Vivaldi_V1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Regulamin to jedno, a życie to drugie: w zeszłym roku na pierwszym speed deju wywalili nas wszystkich do A mimo, że kręciliśmy coś w okolicy 1:46-1:48. Ja z kolei już się boję jeździć w B, bo tam czasem ludzie dziwne pomysły mają, to samo zresztą w Białej: w połowie zakrętu włosy Ci dęba stają, bo gość przed Tobą zamiast odwijać to się czai. Dziękuję, wolę inny rodzaj emocji... :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Krótko mówiąc jak to zwykle w PL wedle uznania dziś pasuje tak to jest tak a jutro może być inaczej. Ja dla odmiany zauważyłem, że mam coraz większą cierpliwość dla tych którzy dopiero się uczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuptel Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Jak to wygląda w liczbach:A - poniżej 1:45 - biorąc pod uwagę że najlepsi jadą w okolicach 1:35 to mamy rozpiętość 10 sekundB - poniżej 2:00 powyżej 1:45 - rozpiętość 15 sekundC - powyżej 2:00Przewidywalność kierowników:A - dużaB - czym gorszy czas tym mniejszaC - brak przewidywalnościIlość osób w grupie:A - max 20C - max 40B - bez ograniczeń - no może do 100 Więc biorąc pod uwagę nie tylko tempo ale przewidywalność kierowników, prędkości i dynamikę, umiejętności reagowania w sytuacjach awaryjnych powinno być ograniczenie na ilość kierowników w B i C, a niestety średnio z tym bo i 50 osób potrafiło jeździć. A wtedy zaczyna się robić mało ciekawie. Moim celem jest jazda w tym sezonie w A przede wszystkim z powodu bezpieczeństwa, nie mówiąc już o tym że w B i C jeździ się jak po Warszawie w godzinach szczytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Cholera, może niech ten sezon już się zacznie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.