Skocz do zawartości

SPEED DAY 2013


Niesmiertelny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od przycierania butem jestem specjalistą :) sety torowe założone i podniesione max a mimo wszystko ślizgacz na dwie sesje po 20 min. Obliczyłem ostatnio, że może nie jest to największy koszt ale za to najczęściej kupuję poza paliwem do motocykla na tor, ślizgacze na buty.

 

Wychodzi mi 45zł na dzień jazdy w Poznaniu za same ślizgacze - niestety nie mogę dostać metalowych.

 

Muszę już używać amerykańca bo przetarłem mocowania ślizgaczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pare moich uwag.

Po pierwsze jestem w ciezkim szoku ilu ludzi przyjezdza na tor ,takiego oblozenia wszystkich grupach(poza mistrzowska:) )to nie bylo chyba nigdy .

Ale po kolei:

Nie bylo mnie w poniedzialek wiec nie wiem jak wygladala kolejka rano, ale z tego co ktorys kolega pisal nie bylo wesolo.

 

Pomysl z osobnym miejsce do zalatwiania formalnosci dla tych ktorzy oplacili wczesniej jest chyba najlepszy bo niestety sala i wejscie do niej jest takie male ze nie ma szans na 3 kolejki bez balaganu.

We wtorek w biurze bylem o 7:40 i byl juz Przemek wiec w 10 minut zalatwilem wszystko ale jak mowie moglo to wynikac z tego ze wiekszosc zalatwila temat w poniedzialek.Powstal maly mlyn z kostkami ,bo przez pierwsze 2 sesje pare kostek bylo przypisanych do kogo innego ale mam swoj laptimer wiec jakos przezylem ale warto zwrocic na to uwage , no coz moze sie zdarzyc.

 

Odniosnie sesji 7 zamiast 8 .

O ile z w grupie C moze niektorym sie wydawac malo to jak zaczniecie jechac na naprawde szybko to nie dacie rady pojechac pelnym ogniem calych sesji od dechy do dechy i to w ilosci 8 sztuk bo nawet zawodnicy tak nie jezdza ,zmieczenie ,bledy ,utrata koncentracji i ..... roznie moze byc na 7-8 sesji co wielu jest znane z wlasnego doswiadczenia .NO ale niestety z powodu roznicy poziomow nie da sie wszystkim dogodzic.

 

Co do zachowan w grupie C i nawet B za takie numery typu zjezdzanie do depo z lewej strony toru czy wylatywanie z depo bez ogladnia, powinniscie mocno opierdalac, bo to jest zamach na zycie na innych ! a po egzaminie na karte to kazdy powinien miec to wbite na beton w glowe .

 

Ja moge jechac w grupie M ale dla mnie i paru moich kolegow niestety chyba 4 razy po 30 min. to chyba troche za duzo na raz zeby wykorzystac je w pelni i wydaje mi sie z nie dam rady ,wiec opcja 7 sesji z 1 godz. przerwa mi pasuje (jak narazie) a i tak jedna przed wyscigiem teraz musialem opuscic bo za krotka przerwa 40 min. i pozniej wyscig.Przez ta godzine mozna odpoczac,zebrac mysli przeanalizowac bledy itp.a 8 sesji co 40 min .to istny maraton i rzeczywiscie ostatnie jezdzi duzo mniej ludzi.

I najwazniejsze :

Niestety z powodu duzej ilosci ludzi w B w grupie A limit 1:44 -1:51 kompletnie nie obowiazywal ! ludzie latali nawet 2 min. sam bylem swiadkiem jak przyszedl czlowiek i prosil zeby go przeniesc do B bo jezdzi za wolno ale niestety B byla pelna i nic z tego nie wyszlo.

Przez caly dzien moze z 4 kolka zrobilem bez hamowania za innymi zawodnikami ,co prawda pocwiczylem troche wyprzedzanie :) ale nie do konca o to mi chodzilo :)

Tutaj trzeba mocno pomyslec jak to rozwiazac i weryfikowac jakos czasy ludzi ktorzy juz jezdzili( macie przeciez czasy z kostek) i sie zapisuja bo chociaz zdaje sobie sprawe ze chyba najwiecej jest narazie jeszcze ludzi jezdzacych w limicie grupy B to w takiej formie grupa A kompletnie nie ma sensu !

 

Pomysl z wycigiem na koncu chyba nie jest zly ,kto nie jedzie nie musi czekac na ostatnia sesje a ja naprzyklad odpuscilem przedostania zeby zebrac troche sily na wyscig :)

 

Odnosnie odpowiedzi na maila ja nie mialem kompletnie zadnego problemu ,wszystko zalatwione szybko i sprawnie .

 

To chyba na tyle, jak jeszcze cos wymysle to napewno dam znac :)

Jeszcze jedna sprawa .

 

Korzystajac z okazji ze zagladaja tu organiztorzy speed day a ci sami ludzie ogarniaja tez WMMP to mam pytanie ,moze jestescie wstanie mi odpowiedziec :

 

Z czego wynika ta zajebiscie podniesiona oplata za wplate w drugim terminie na Puchar Polski ,nigdy nie bylo takiej duzej roznicy ?

a teraz biorac pod uwage frekwecje to juz kompletnie strzal w stope albo i dwie naraz !

Ja zdaje sobie sprawe ze nie Wy to wymysliliscie ale w takim razie kto i jakie byly argumenty ?

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie wypowiedzi, sugestie i opinie!

Jeśli chodzi o kilka wypowiedzi, w których pojawia się zwrot "nie przekonaliście mnie" - my nikogo nie chcemy do niczego przekonywać, jedynie tłumaczymy stanowisko w danej sprawie. Rozumiemy, że nie wszyscy muszą być zachwyceni pewnymi rozwiązaniami, nigdy wszystkim dogodzić nie można.

 

Jednakże odnośnie zmian na korzyść grupy C nie zgodzę się do końca, z dwóch względów:

1. Było sporo osób w grupie C, które schodziły z czasem poniżej 2:04 i nie zostały przeniesione do B - proszę sprawdź wczorajsze wyniki.

2. Nawet pomimo zdecydowanego komunikatu Jacka odnośnie wyprzedzania w miejscach niedozwolonych w grupie C takie wyprzedzania się zdarzały. Działo się to zarówno przed zwróceniem na to uwagi Jacka jak i po.

Tak, zdecydowanie to problemy nr 1 i 2 do szybkiego rozwiązania. Mamy więc misję na najbliższy SD

 

Korzystajac z okazji ze zagladaja tu organiztorzy speed day a ci sami ludzie ogarniaja tez WMMP to mam pytanie ,moze jestescie wstanie mi odpowiedziec :

 

Z czego wynika ta zajebiscie podniesiona oplata za wplate w drugim terminie na Puchar Polski ,nigdy nie bylo takiej duzej roznicy ?

a teraz biorac pod uwage frekwecje to juz kompletnie strzal w stope albo i dwie naraz !

 

Jako osoba prowadząca ten profil i reprezentująca SD niestety nie jestem zorientowany w tym temacie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdą wypowiedź SD odbieram na zasadzie " jest tak jak jest i inaczej nie będzie, jak komuś nie pasuje to trudno"

Rozumiem że SD ma związane poniekąd ręce zasadami ustanowionymi przez AW, ale po co to bicie piany...

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SpeedDay - zdaje się, że taki był cel Twojego pojawienia się na tym forum - przekonanie ludzi, którym wprowadzane przez Was zmiany nie przypadły do gustu. Tym bardziej, że ponoć są to zmiany mające na celu poprawę bezpieczeństwa na torze. A Ty piszesz, że nie chcecie nikogo przekonywać. To po co tu piszesz cokolwiek? Wprowadzajcie dalsze zmiany, podnoście ceny, a z czasem po torze wyrosną brzozy i będą nad nimi latać F-16.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...