jarekxmuza Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam, moze komus uda mi sie pomóc ;) Mam Kawasaki zx6r ninja 98 r, nie był odpalany od dobrych 2 miesiecy, gdy próbuje go odpalic troche łapie pyrka lecz nie zapala na ssaniu i bez, jak dłużej krece (kilka razy) zaczyna szczelac i sa swiece mokre, czy wymiana swiec powinna pomóc?:> w tym przypadku? czy cos innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 przepalałeś go w zimie? , na moje zabite świece. Lub czy spuszczałeś paliwo z gaźników ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Nie zapominaj, że to gaźnik. Wprowadź moto do cieplutkiego pomieszczenia i wtedy próbuj odpalać etc. Jeżeli go przepalałeś w zimie bez jazdy, no to świeczki do wymiany. Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekxmuza Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 był odpalany tak na 10 min w grudniu kilka razy, Paliwo nie spuszczałem z gaznikow zalałem tylko bak do pełna, dzis swiece bede miał oby to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) W jesieni oddaj kluczyki do motocykla, do bankowej skrytki zaznaczając ze najwcześniej można będzie ja otworzyć 1 marca. Problem kuszenia i zimowej głupoty zniknie. Edytowane 12 Marca 2013 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 I jak już odpalisz, to pojeździj na nim, bo znowu świece padną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 ja mialem to samo ;p Ale zrobiłem tak, ze odlaczylem od cylindra wezyk podcisnienia i kilka razy mocno zassalem, jakym chcial paliwa sie napic, potem kręce i poszlo, tylko na odkreconym kraniku rob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 ja mialem to samo ;p Ale zrobiłem tak, ze odlaczylem od cylindra wezyk podcisnienia i kilka razy mocno zassalem, jakym chcial paliwa sie napic, potem kręce i poszlo, tylko na odkreconym kraniku robTylko ze tam jest pompa paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 aha to nie wiem ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Przydałby się temat "złote rady w mechanice" :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) hehehehe 1. Na zime wyjeb kluczyki do skrytki lub oddaj cioci wujkowi babci.2. Wiem że cie korci, ale nie odpalaj go. Usiadz na niego puść w głośnikach taki sam motocykl na youtube i Ci przejdzie xD Tak na poważnie to wracając do tematu. W moim mieście każdy przepala zimą motocykle, nie przegadasz nikomu. Ostatnio, robiłem dl 650 v-storm i koleś mówił że dobrze że on przepala zimą motocykl, bo jego kolega kupił 3 letnią cbf 1000 i chciał ostatnio odpalić i nic, musiał świece zmieniać....i dopiero na pych za którymś razem odpaliła mhmmm.... Zauważyłem że Ci na wtryskach bardziej olewają sprawy techniczne w moto niż Ci z wcześniejszej epoki mechanicznych układów zasilania paliwem. Za każdym razem kiedy oddaje mi klient moto na serwis mam zrobić tak i przygotować motocykl do sezonu jakby to był mój więc robie sobie listę z 50 pozycji i lece od najłatwiejszych. Dochodzę do sprawdzenia stanu łańcuszka i regulacji zaworów i klient mówi ze mam nie sprawdzać bo w poprzednim sezonie poprzedni wlasciciel sprawdzal ręce opadają.... jak powieki po flaszce. Tak samo jak ktoś kupi nowy motocykl i chce posprawdzać łożyska itd ale silnika nie chcą, ponieważ poprzedni właściciel to robił( po za tym poprzedni wlasciciel przy kupnie odkrecil manetke do odciecia i nawet chmurki nie puścił) ja nie wiem czy to ta zima czy ja ku*wa za bardzo się przejmuję w tym temacie i dla wszystkich chciałbym jak najlepiej... mowa o klientach. Edytowane 12 Marca 2013 przez Lidkus Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Za oknem śnieg a większość tekstów "fahofcuf" rozśmiesza do łez.Temat odpalania motocykla w zimie powraca jak bumerang :biggrin: .Nie pomogą złote rady w mechanice ponieważ każdy właściciel w tym kraju jest mechanikiem a etatowy mechanik motocyklowy oszustem i cwaniakiem :banghead: .Zastanawia mnie mentalność ludzi udzielających odpowiedzi na temat o którym nie mają zielonego pojęcia a po zwróceniu im uwagi obrażają się na cały świat."tiger666" to do Ciebie - szczaw i mirabelki :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) Za oknem śnieg a większość tekstów "fahofcuf" rozśmiesza do łez.Temat odpalania motocykla w zimie powraca jak bumerang :biggrin: .Nie pomogą złote rady w mechanice ponieważ każdy właściciel w tym kraju jest mechanikiem a etatowy mechanik motocyklowy oszustem i cwaniakiem :banghead: .Zastanawia mnie mentalność ludzi udzielających odpowiedzi na temat o którym nie mają zielonego pojęcia a po zwróceniu im uwagi obrażają się na cały świat."tiger666" to do Ciebie - szczaw i mirabelki :biggrin: :biggrin: :biggrin: Może i ma Pan racje, ale jakoś sobie radze i jeżdże tfu bezawaryjnie nie prowadzajac do serwisu ;D. Nie mam nic do serwisów, mechaników, bo nie kazdy ma czas i chęci pchac pazury w swoj motocykl... Ja radze sie kolegów, forum i wlasne doswiadczenie zdobywam, jak coś u mnie sie sprawdza to dziele sie czasem tym na forum, tyle. Nie wymądrzam sie w jakis tam sposob przeciez, tylko mówie... Pan jest profesjonalnym mechanikiem, ja domorosłym chalturnikiem, pewnie dlatego taki najazd na mnie ;p Edytowane 12 Marca 2013 przez tiger666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 To nie jest najazd tylko uwaga - podpowiadaj tylko jak znasz konkretny silnik/motocykl bo one od jakiegoś czasu trochę się różnią :biggrin:minęły już czasy w których tłok z czarnej WSK pasował do czerwonej :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekxmuza Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Ha ha nie chodzi o frajde odpalenia w zime lecz odwrotnie bo sie martwilem ze nie dalo rady potem odpalic a teraz sie dowiedzialem ze przeciwnie jest wrecznie nie odpalac go w zime. Nowe swiece juz przyszly troche cieplej sie.zrobi to wymienie i oby to byly one;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.