Skocz do zawartości

Jak najtańsze, niezawodne auto na lpg


Gość komandosek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

szwagrowi zagazowalismy kupe lat temu astre 1.4 -lata nia do roboty. spala mu w7-8l lpg. kilka lat juz ladnych sie tym wozi ma jeszcze octawie 1.9 tdi jednak astra taniej go wynosi i nie dba zbytnioo o nia

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

 

Planuję kupić auto. Jak najtańsze, możliwie niezawodne i na gaz. Za około 2, do max 4 tysięcy złotych

 

Im wyższy stosunek cena/użyteczność tym lepiej. Proszę o porady, uwagi, spostrzeżenia.

 

 

pozdrawiam,

komandosek

Kup Seicento 1,1 w gazie. Ja ostatnio takie kupiłem do latania po miejscu, ale mnie się trafiło za pół ceny rynkowej więc się nie zastanawiałem. Do miasta małe, wszędzie się zmiescisz. Ja ostatnio zrobiłem 220km za 40zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 lat miałem clio I po mamie, gaz założony przy 120kkm, dzisiaj ma 290kkm, ta sama instalcja, w tym roku 10 lat, bo sie legalizacja konczy, 6 lat mojej jazdy spalanie 7-8 gazu, benzyny rocznie z 20 litrów, przebiegi około 15-20kkm rocznie. Opalania na gazie przy -20 :) Stała ostatnio 4 miesiące, po podłączeniu akumulatora odpaliła jak zawsze. Jakby nie to że była bita kilka razy dalej bym nią jeździł.

 

Z ciekawostek silnik nie bierze nic oleju, przez 15kkm nie zjada od maksa do mini na miarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Taka prawda, że do gazu najlepiej nadają się silniki co najmniej 5 cylindrowe. Gazowanie mniejszych nie ma sensu. Mówił mi to znawca, i praktyka potwierdza jego zdanie. Co najmniejsze by przeszło Bora V5...

Osobiście wolałbym coś większego.

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że i w mniejszych pojemnościach LPG ma sens

Jest tańsze o polowe tańsze a spala się tylko trochę więcej

Oszczędność zależy od spalania im większe tym wiadomo większa będzie różnica w kosztach paliwa

Instalując gaz do małej pojemności będzie się on zwracał ok ale do silnika wielocylindrowego np V8 instalacją będzie sporo droższa niż do np R4

Większa pojemność to też nie zawsze większe spalanie a często szansa na mniej wysilony silnik przez co trwalszy dlatego za optimum do codziennej jazdy optowałbym za 2 litrowym R6

Ale mając do wyboru uno 1.0 bez i z gazem wybrałbym to z lpg bo oszczędność jest wymierna , przy kompaktach z silnikami 1.4 czy większymi nie wyobrażam sobie innego układu niż benzyna+lpg przy dzisiejszych cenach paliw (diesel już jest słabą konkurencją dla gazu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kupiłem e36 1.6 w gazie (sekwencja) za 1300zł - trochę zgnita ale i tak mniej niż 90"% tico i matizów

mam nadzieje, że w mieście wystarczy jej 13/14l lgp a poza miastem 10

zaskoczyła mnie dzisiaj cena lpg na stacji, spodziewałem się ok. 3 zł a kosztuje ok 2,60zł

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...