Przemek PbS Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Potwierdze, ze astre 1,4 ciezko zarznac, z tym ze z kompletem pasazerow i zaladowanym bagaznikiem (kombi) na niektorych wzniesieniach trzeba zbijac do trojki :D , srednio do 25zl/100km wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 szwagrowi zagazowalismy kupe lat temu astre 1.4 -lata nia do roboty. spala mu w7-8l lpg. kilka lat juz ladnych sie tym wozi ma jeszcze octawie 1.9 tdi jednak astra taniej go wynosi i nie dba zbytnioo o nia Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Cześć! Planuję kupić auto. Jak najtańsze, możliwie niezawodne i na gaz. Za około 2, do max 4 tysięcy złotych Im wyższy stosunek cena/użyteczność tym lepiej. Proszę o porady, uwagi, spostrzeżenia. pozdrawiam,komandosekKup Seicento 1,1 w gazie. Ja ostatnio takie kupiłem do latania po miejscu, ale mnie się trafiło za pół ceny rynkowej więc się nie zastanawiałem. Do miasta małe, wszędzie się zmiescisz. Ja ostatnio zrobiłem 220km za 40zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 6 lat miałem clio I po mamie, gaz założony przy 120kkm, dzisiaj ma 290kkm, ta sama instalcja, w tym roku 10 lat, bo sie legalizacja konczy, 6 lat mojej jazdy spalanie 7-8 gazu, benzyny rocznie z 20 litrów, przebiegi około 15-20kkm rocznie. Opalania na gazie przy -20 :) Stała ostatnio 4 miesiące, po podłączeniu akumulatora odpaliła jak zawsze. Jakby nie to że była bita kilka razy dalej bym nią jeździł. Z ciekawostek silnik nie bierze nic oleju, przez 15kkm nie zjada od maksa do mini na miarce. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Taka prawda, że do gazu najlepiej nadają się silniki co najmniej 5 cylindrowe. Gazowanie mniejszych nie ma sensu. Mówił mi to znawca, i praktyka potwierdza jego zdanie. Co najmniejsze by przeszło Bora V5...Osobiście wolałbym coś większego. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 wiekszej bzdury jak zyje nie slyszalem ;D Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Możesz rozwinąć kwestię Bory V5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Silniki z większa liczba cylindrów są zwykle bardziej żywotne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 wiekszej bzdury jak zyje nie slyszalem ;DJaka jest relacja spalania benzyny do gazu w silniku 1.2 ? To samo porównanie dla silnika V5, V6? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Kubagsx najwyraźniej ten znawca zapomniał o mniejszych 5-cyl czy nawet 6-cyl silnikach.Co z nimi? Gazować czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 np. 1.8 V6 mazdy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Wszystko się opłaca gazować. A konkretnie kupić z gazem. Oszczędność jest w silniku 1.0 jak i w silniku 4.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Albo 2.0 V6 też Mazdy.Albo 2.0 R5 Fiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Ja uważam że i w mniejszych pojemnościach LPG ma sensJest tańsze o polowe tańsze a spala się tylko trochę więcejOszczędność zależy od spalania im większe tym wiadomo większa będzie różnica w kosztach paliwaInstalując gaz do małej pojemności będzie się on zwracał ok ale do silnika wielocylindrowego np V8 instalacją będzie sporo droższa niż do np R4Większa pojemność to też nie zawsze większe spalanie a często szansa na mniej wysilony silnik przez co trwalszy dlatego za optimum do codziennej jazdy optowałbym za 2 litrowym R6Ale mając do wyboru uno 1.0 bez i z gazem wybrałbym to z lpg bo oszczędność jest wymierna , przy kompaktach z silnikami 1.4 czy większymi nie wyobrażam sobie innego układu niż benzyna+lpg przy dzisiejszych cenach paliw (diesel już jest słabą konkurencją dla gazu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 wczoraj kupiłem e36 1.6 w gazie (sekwencja) za 1300zł - trochę zgnita ale i tak mniej niż 90"% tico i matizówmam nadzieje, że w mieście wystarczy jej 13/14l lgp a poza miastem 10zaskoczyła mnie dzisiaj cena lpg na stacji, spodziewałem się ok. 3 zł a kosztuje ok 2,60zł Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.