krystian zxr Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Właśnie.. czy e36 nie ma czasami problemu z odrywaniem się tylnych sanek od podłogi? kurde co wy za głupoty wypisujecie ? ! jak kupiłeś ulęgałę to masz problem ... to są mocne maszyny wystarczy o nie dbać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 E36 ma stosunkowo proste zawieszenie (bodajże pojedyncze wahacze przód i tył)zawias tył e36: e36 compact ma zawieszenie tylne przejęte z e30 - pojedyncze wahacze Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 kurde co wy za głupoty wypisujecie ? ! jak kupiłeś ulęgałę to masz problem ... to są mocne maszyny wystarczy o nie dbać . Chodzi o to że wiadomo kto kupuje te bryki, wiadomo jak poźniej są użytkowane. A wiedza na temat bolączek danego modelu może się przydać przyszłym kupującym. Więc jak coś się urywa to warto wspomnieć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 O jakim aucie klasy premium piszesz ? bo nie widziałem żeby się tu w wątku przewineły takie. Rozumiem że wg Ciebie BMW to klasa budżetowa, nie mająca nic wspólnego z segmentem premium. Jeśli tak to OK, wycofuję się z dyskusji. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) konrad1f - dzięki za poprawienie, z E30 mi się pochrzaniło milosz-RR - skoro tak uważa, to jego sprawa ;) a w jakiej klasie faktycznie BMW jest stawiane- przecież wiesz Edytowane 6 Lutego 2013 przez Ghost_lbn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 konrad1f - dzięki za poprawienie, z E30 mi się pochrzaniło milosz-RR - skoro tak uważa, to jego sprawa ;) a w jakiej klasie faktycznie BMW jest stawiane- przecież wiesz Spoko, Honda Jazz z lat 80-tych jest segmentem premium, ewentualnie super luksusowy. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 przecież przy takich rarytasach z lat 80 to i maybach się chowa, o pospolitym mercu, audi, albo jakimś tam lexusie w ogóle nie mówiąc :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Jeżeli to buractwo i profanacja to jak nazwać gościa, który ma ukryty wlew w Cayenne?Gość raz tankował się na Lotosie w Lublinie. Po prostu zjawisko. :icon_eek: Kiedyś tankowałem za nim w wólce koła zajazdu, nalał za 30 pln :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Potwierdzam to co napisał Miłosz-RR: BMW to jest klasa premium i jego właściciel powinien mieć zawartość portfela też premium. Mój znajomy miał w swojej karierze wiele samochodów i najdroższe w utrzymaniu okazało sie BMW 530D i Volvo S60 2.5D. Mimo, że jego BMW ma zaledwie 6lat, udokumentowany nieduży przebieg, auto z salonu w PL na "dzień dobry" na części do niego wydał 10tys.zł. Same opony do niego kosztowały ponad 2,5 tys.zł., a dobrze będzie jak wytrzymają 25tys. km. Klocki, tarcze - przy 230KM - te elementy też na zbyt długi czas nie wystarczają. Do tego dochodzą awarie, których usunięcie jest kosztowne (części + robocizna). Powiem krótko - mechanik lubi znajomego BMW, bo to jest samochód na którym może dobrze zarobić :biggrin: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Kolego Samolot E36 w benzynie to ciut inna technika i problemy jak 530D w dieslu. Opono zależą od rozmiaru felg i producenta jakiego się wybierze więc to żaden wyznacznik. Do rodzinnego Espace zapłacę więcej niż do e36 dla przykładu. Tarcze i klocki w każdym aucie się zużywają i zależy to w głównej mierze od ciężaru auta i stylu jazdy. Proste technologiecznie e36 na vanosie nie jest tak trudne do naprawy i jakoś mnie te koszty nigdy większe niż przy innych autach nie wychodziły. Grunt to znaleźć solidny egzemplarz nieważne jakiej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Ponosi was, piszemy o e36 anie 530d pozatym ja przytulniej czuje się w peugeocie 405 niż w e36, plastiki z dupy, twarde jak kamień i technologicznie to w zasadzie topór jest więc jakie mi tam premium... choć przyjemnie się prowadzi :P A swojego jazza z lat 80 to nawet za 740i bym nie zamienił :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Grunt to znaleźć solidny egzemplarz nieważne jakiej marki.Tylko znajdź ten grunt w oceanie złomu. Głównie z uwagi na ten problem ja bym szukał gdzieś indziej. Ja też mam rzadkie, 20-sto letnie auto, które nie sprawia mi żadnych problemów i mogę nim jutro spokojnie jechać na wycieczkę po Europie, uwielbiam to auto i mogę o nim gadać godzinami, ale nie poleciłbym nikomu zakupu takiego auta jak ja mam bo wiem, że takie auto na rynku wtórny to zarżnieta przez dzieciaki mina. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Ponosi was, piszemy o e36 anie 530d pozatym ja przytulniej czuje się w peugeocie 405 niż w e36, plastiki z dupy, twarde jak kamień i technologicznie to w zasadzie topór jest więc jakie mi tam premium... choć przyjemnie się prowadzi :P A swojego jazza z lat 80 to nawet za 740i bym nie zamienił :D IMO topór jest lepszy niż gumowy młotek. I na bank ŻADEN użytkownik 7er nie zamienił by się na jazz'a :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Tak sobie przeczytalem te marketingowe opisy z ogloszenia tego 525 i chcialem tylko zauwazyc ze ten silnik ( 2.5 Vanos ) jest fajny i zrywny w wersji 3, z 5 jest chyba troche gorzej. Po drugie nigdy mi nie palil 10l/100 km, w zimie byl blisko 12.Poza tym w zimie nie ma zabawy tym autem - przy dodaniu gazu zrywa przyczepnosc na sniegu co moze byc dobre na parkingu czy pustej szosie ale troche kijowe na zapchanej samochodami autostradzie, gdzie wszyscy jada kolo stowy w sniezycy. podjazd pod jakiekolwiek wzniesienie robi sie problemem.Tak ze na samochod zimowy wybieral bym co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Ta 525 była dla przykładu, chodziło o model e39. W większości są wyposażone w dość dobrze działającą kontrolę trakcji więc nawet zimą nie ma zbyt wielu problemów, fakt autem tylnonapędowym jeździ się inaczej i trzeba się tego nauczyć. Co do spalania zawsze można wziąć tą e39 w wersji 3.0d, wtedy portfel będzie zdecydowanie bardziej szczęśliwy po wizycie na stacji. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.