Skocz do zawartości

Szukam dobrego bmw e 36 w coupe


cinekban87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

E36 ma stosunkowo proste zawieszenie (bodajże pojedyncze wahacze przód i tył)

zawias tył e36:

278.png

 

e36 compact ma zawieszenie tylne przejęte z e30 - pojedyncze wahacze

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde co wy za głupoty wypisujecie ? ! jak kupiłeś ulęgałę to masz problem ... to są mocne maszyny wystarczy o nie dbać .

 

Chodzi o to że wiadomo kto kupuje te bryki, wiadomo jak poźniej są użytkowane. A wiedza na temat bolączek danego modelu może się przydać przyszłym kupującym. Więc jak coś się urywa to warto wspomnieć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim aucie klasy premium piszesz ? bo nie widziałem żeby się tu w wątku przewineły takie.

 

Rozumiem że wg Ciebie BMW to klasa budżetowa, nie mająca nic wspólnego z segmentem premium. Jeśli tak to OK, wycofuję się z dyskusji.

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konrad1f - dzięki za poprawienie, z E30 mi się pochrzaniło

 

milosz-RR - skoro tak uważa, to jego sprawa ;) a w jakiej klasie faktycznie BMW jest stawiane- przecież wiesz

 

Spoko, Honda Jazz z lat 80-tych jest segmentem premium, ewentualnie super luksusowy.

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co napisał Miłosz-RR: BMW to jest klasa premium i jego właściciel powinien mieć zawartość portfela też premium. Mój znajomy miał w swojej karierze wiele samochodów i najdroższe w utrzymaniu okazało sie BMW 530D i Volvo S60 2.5D. Mimo, że jego BMW ma zaledwie 6lat, udokumentowany nieduży przebieg, auto z salonu w PL na "dzień dobry" na części do niego wydał 10tys.zł. Same opony do niego kosztowały ponad 2,5 tys.zł., a dobrze będzie jak wytrzymają 25tys. km. Klocki, tarcze - przy 230KM - te elementy też na zbyt długi czas nie wystarczają. Do tego dochodzą awarie, których usunięcie jest kosztowne (części + robocizna). Powiem krótko - mechanik lubi znajomego BMW, bo to jest samochód na którym może dobrze zarobić :biggrin:

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Samolot E36 w benzynie to ciut inna technika i problemy jak 530D w dieslu. Opono zależą od rozmiaru felg i producenta jakiego się wybierze więc to żaden wyznacznik. Do rodzinnego Espace zapłacę więcej niż do e36 dla przykładu. Tarcze i klocki w każdym aucie się zużywają i zależy to w głównej mierze od ciężaru auta i stylu jazdy. Proste technologiecznie e36 na vanosie nie jest tak trudne do naprawy i jakoś mnie te koszty nigdy większe niż przy innych autach nie wychodziły.

Grunt to znaleźć solidny egzemplarz nieważne jakiej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponosi was, piszemy o e36 anie 530d pozatym ja przytulniej czuje się w peugeocie 405 niż w e36, plastiki z dupy, twarde jak kamień i technologicznie to w zasadzie topór jest więc jakie mi tam premium... choć przyjemnie się prowadzi :P

 

A swojego jazza z lat 80 to nawet za 740i bym nie zamienił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grunt to znaleźć solidny egzemplarz nieważne jakiej marki.

Tylko znajdź ten grunt w oceanie złomu. Głównie z uwagi na ten problem ja bym szukał gdzieś indziej. Ja też mam rzadkie, 20-sto letnie auto, które nie sprawia mi żadnych problemów i mogę nim jutro spokojnie jechać na wycieczkę po Europie, uwielbiam to auto i mogę o nim gadać godzinami, ale nie poleciłbym nikomu zakupu takiego auta jak ja mam bo wiem, że takie auto na rynku wtórny to zarżnieta przez dzieciaki mina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponosi was, piszemy o e36 anie 530d pozatym ja przytulniej czuje się w peugeocie 405 niż w e36, plastiki z dupy, twarde jak kamień i technologicznie to w zasadzie topór jest więc jakie mi tam premium... choć przyjemnie się prowadzi :P

 

A swojego jazza z lat 80 to nawet za 740i bym nie zamienił :D

 

IMO topór jest lepszy niż gumowy młotek. I na bank ŻADEN użytkownik 7er nie zamienił by się na jazz'a :)

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeczytalem te marketingowe opisy z ogloszenia tego 525 i chcialem tylko zauwazyc ze ten silnik ( 2.5 Vanos ) jest fajny i zrywny w wersji 3, z 5 jest chyba troche gorzej. Po drugie nigdy mi nie palil 10l/100 km, w zimie byl blisko 12.

Poza tym w zimie nie ma zabawy tym autem - przy dodaniu gazu zrywa przyczepnosc na sniegu co moze byc dobre na parkingu czy pustej szosie ale troche kijowe na zapchanej samochodami autostradzie, gdzie wszyscy jada kolo stowy w sniezycy. podjazd pod jakiekolwiek wzniesienie robi sie problemem.

Tak ze na samochod zimowy wybieral bym co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta 525 była dla przykładu, chodziło o model e39. W większości są wyposażone w dość dobrze działającą kontrolę trakcji więc nawet zimą nie ma zbyt wielu problemów, fakt autem tylnonapędowym jeździ się inaczej i trzeba się tego nauczyć. Co do spalania zawsze można wziąć tą e39 w wersji 3.0d, wtedy portfel będzie zdecydowanie bardziej szczęśliwy po wizycie na stacji.

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...