Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt nic nie wie, ale sam doszedłem jak się to programuje. Instrukcja jest mocno niejasna, ale jakby ktoś nie wiedział jak zaprogramować lapa z bazą GPT, to służę pomocą.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeżeli nie ma punktów kontrolnych to wg. mnie tak do ok 3-4mm głębokości bieżnika (slicki wymieniam przy takiej mniej więcej głębokości i to starcza na m.w 3 Speeddaye). Jak są, to teoretycznie do zrównania się płaszczyzny opony z tymże punktem. Ale specem nie jestem i może robię to źle. ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamel-JG

sporo mięsa zostawiasz ,większość ludków w tym i ja ciśniemy do ok 1,5mm a często w i mniej. Dużo zależy od sytuacji czy to ma być czasówka czy jeszcze kilka okrążeń treningowych gdzie jeszcze można dobić opone.

 

TomaszKoo

nie tylko ilość miesa się liczy. To są chyba opony michelin one (nie znam się zbytnio na michałkach) ale to już opona typowo torowa o różnych specyfikacjach miekkości to ważna kwestia . Dwa- opony torowe b, często śmigaja pod kocami , dobrze wygrzane kilka razy traca sporo na właściwościach (wychodzą z niej oleje czy jakies tam chemikalia) a opona już robi się twardsza. Nie wiem jak michałki ale np Metzeler w wersji najbardziej miekkiej nie nadaje sie do jazdy bez rozgrzania kocami (testowałem) . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uzywanymi oponami jest ciezki temat bo.... oprocz tego ile ma miesa to jeszcze bardzo wazne jest jak ktos sie z na obchodzil ,bo czasami miecha jest duzo ale guma jest juz slaba ;)W zaleznosci od tego jak byla grzana , jak chlodzona i jak przechowywana , te wszystkie czynniki maja wplyw na stan gumy.

Ja rozumiem ze nie kazdego stac na nowe ale jak juz to proponuje kupowac opony ze znanego zrodla , najlepiej od jakiegos zawodnika ktorego znamy bo wtedy raczej jest pewnosc ze mial pojecie co i jak.

Opona jest jedyna rzecza ktora nas laczy z asfaltem i to na w gruncie rzeczy na bardzo malej powierzchni ,wiec akurat w tym przypadku oszczednosci nie zawsze przynosza oszczednosci ,a wiem co mowie bo w wiekszosci moje gleby byly spowodowane tym ze myslalem ze opona jeszcze da rade a niestety juz nie dala ,koszty byly wilelokrotnie wieksze niz bym zmienil opone troche wczesniej ,a i tak trzeba bylo ja juz lada chwila zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko mam bardziej na myśli swoje opony, na zasadzie kiedy widać ich koniec i ile jeszcze można na nich przelatać biorąc pod uwagę mięso po bokach,. Nijak nie da się ocenić, chyba że na oko, ale to słaba metoda tak mi się wydaje.

Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.pl

Automatyzacja produkcji, kartoniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...