smuut Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Dzięki Yuby, od Rinasa zakupiłem komplet i w piątek zostały już wysłane. Na pierwszy trening na pewno będą ok. :) Jeśli chodzi o nowe to chyba też zdecyduję się na Supercorsy bo możliwe, że komplet za ok 1200zł dostanę - chyba warto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Mam tarczę beringera latającą na nitach jak żyd po pustym sklepie (naprawdę duże luzy). Wie może ktoś czy można jakoś te nity powymieniać i z jakimi kosztami się to wiąże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ja mialem kiedys podobny problem i mozna dokupic nity.Z tego co pamietam to nawet sam je wymienialem,cena zebym nie sklamal cos okolo 300zl na dwie tarcze.Zamawialem w Dynotech.pl ale to bylo dawno ,co prawda dynotech dalej jest dealerem ale ....... proponuje sie rozeznac w germany bo podejrzewm ze bedzie szybciej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 To widzę, że koszty nie są straszne. W DE nie lubię kupować bo raz mnie tam na kilka tysięcy oszukali i mam uraz więc pewnie zamówię w dynotechu albo UK. Do wymiany potrzeba jakiś specjalnych narzędzi, bo też wolałbym samemu to ogarnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 z tego co pamietam to raczej nie ,ogarnalem wszystko sam w swoim garazu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Na ten sezon razem kolega ktory ma CBR 1000RR przeprowadzilismy pare zakupow i po pierwszych testach ..... nasze wrazenia ,jak i czy w ogole to dziala :) Zawieszenie wyscigowe MUPOCartridge przedniego zawieszenia oraz tylny amortyzator.W zeszlym roku calkowita seria wiec mamy porownanie.Roznica jest olbrzymia,motocykl prowadzi sie bardzo pewnie ,nie ma z nim zadnej walki czy to na wejsciu ,w samym zakrecie czy na wyjsciu,nic nie buja nie skacze nie pompuje,pelna stabilnosc , piekne wyczucie tego co sie dzieje zarowno z przednim jak i tylna opona.Dzieki temu czujemy sie pewnie i mozemy jechac szybciej.Oczywiscie mozna na seryjnym zawieszeniu pojechac szybko (jak ktos ma talent :) ) ale czesciej sie zdarza ze czujemy ze jedziemy na granicy co moze prowadzic do niebezpiecznych sytuacji a tak.... jedziemy tak samo szybko ale moto prowadzi sie super stabilnie i nie mamy wrazenia ze gdzies przesadzamy :)i przez to zasuwamy jeszcze szybciej ! Rapid BikeZakupilismy Moduly Rapid Bike Racing wraz z modulem My Tuning Bike i szerokopasmowa sonda .W Motocyklach mamy wymienione uklady wydechowe i wyscigowe filtry powietrza.Roznica jest tak ogromna ze sami jestesmy w szoku.Nie mamy wykresow z hamowni przed i po ale musialo sie bardzo duzo zmienic bo motocykl idzie jak wsciekly !Moment obrotowy jest duzo wiekszy bo BMW ciagnie jak Eva Angelina :) . to samo CBR, podczas gdy wczesniej w zakresie 6000 obr/min byla straszna bieda szczegolnie w bemce.Nowe mamy zaplonu , mocno skorygowane mapy paliwa powoduja ze Moto przyspiesza plynnie w calym zakresie obrotow ,nie czuc zadnych dolkow czy gorek i zdecydowanie lepiej wkreca sie na obroty, dodatkowa opcja korekt hamowania silnikiem powoduje ze motocykl plynnie przechodzi z fazy hamowania do odkrecania manetki co skutkuje duzo stabilnoscia w pelny zlozeniu. Szczerze polecamy to ustrojstwo, zdecydowanie najlepiej wydana kasa (,razem z zakupem zawieszenia.)Bardzo wazne jest takze super wsparcie i pomoc ze strony Michala , dystrybutora Rapid Bike firmy 4motoracing.pl co nie zawsze jest takie oczywiste w naszym pieknym kraju :) Z dodatkowych rzeczy to dokupilismy jeszcze wyzsze nakadki na zbiorniki ,W miejscu gdzie zbiornik styka sie z siedzeniem.(W Hondzie to jest wersja nakladki HRC)W naszym wypadku gdy wazy sie 105 kg w rynsztunku duzo lepiej jest sie zakotwiczyc na motocyklu zarowno na hamowaniu jak i w samym zakrecie.Warto tez pokombinowac z usatwieniem podnozkow bo czasami przesuniecie o oczko do przodu czy do tylu robi naprawde wielka roznice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 no widzę gruby ścieg będzie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Panie i Panowie pytanie mam. Potrzebuję krótki/krótszy rolgaz żeby zamontować do srada. Nie stać mnie na te za 600 zł bo wolę za to SD zrobić, ale na jakiegoś taniego bym się skusił. Kiedyś pisaliście, że od świeższych r6 są dosyć krótkie, albo kiedyś były też na allegro takie wkłady/pierścienie co skracały rolgaz. Jakby Ktoś coś chciał napisać to proszę, wiem że temat się przewijał kilka razy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 R6 (2006) i wszystko w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Potrzebuję krótki/krótszy rolgaz żeby zamontować do srada. Nie stać mnie na te za 600 złJak pisze Madafaka, a ja jako ciekawostkę powiem, że wymieniałem w crossówce i krótki Domino kosztuje 200 zł (komplet gotowy do montażu, oczywiście przystosowany do sterowania przepustnicą 2 linkami). Także wybadaj temat średnicy kierownic (mogę zmierzyć u siebie to Ci powiem) i możesz zamówić do crossa, przecież to to samo. Nie sugeruj się tym, że do ścigaczy są np. 3 pierścienie o różnych średnicach, bo zaręczam, że i tak zamontujesz najkrótszy a pozostałe 2 wywalisz do śmietnika. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONSTER LESZNO Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Sherman, bardzo dobry pomysł :) Też zmierzę u siebie i jak będzie pasować to zmienię :) Dobrze że wszedłeś w te crossy ;) tak więc z przemkiem96 czekamy na info od ciebie z rozmiarem. Cytuj MONSTER ENERGY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Chłopaki. Pytanko mam. Otóż za blisko jajkami baku siedzę i czasami nawet jak się odsunę to zjeżdżam z powrotem. Widziałem, że niektórzy mają takie duże pianki założone na bak , to znaczy takie o które zapierają się jajkami. Czy wiecie gdzie coś takiego można kupić? Takie grube pewnie na jakieś 10cm? Są takie gotowce gdzieś do kupienia czy trzeba samemu rzeźbić naklejając jedną cienką piankę na drugą? Bo tak mi się wydaje, że zanim wyrobię technikę to mogłoby to trochę pomóc. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldivv Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Przy hamowaniu? Jeśli tak, to może lepiej stompgripy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Jesli moge co podpowiedziec. Stompgripy sa obowiazkowe bez tego sie poprostu nie dam utrzymac prawidlowej pozycji. ODnosnie tej pianki ,to sprawa wglada tak ze to jest rozwiazanie na jeden speed day, wiec nie ma co okombinowac ,zorganizuj sobie jakis twardy styropian i przyklej power tapem poprostu do zbiornika .Pomoze ci to troche bardziej zworcic uwage na pozycje na hamowaniu ale tak naprawde niestety trzeba wyrobic sobie taki odruch zeby zapierac sie kolanami o zbiornik na hamowaniu .Niestety trzeba pare sesji poswiecic na to zeby o tym paaaaaamietac.NAjlepszym rozwiazaniem jest zamontowanie sobie takiej wyzszej calej nakladki na zbiornik,albo przerobienie juz instniejacej bo nie wiem czy do wszystkich motocykli takie cos robia .Ja mam cos takiegigo i jest suuuuuper.Wogole to jest taka zasada zeby trenujac skupic sie na dwoch max trzech aspektach techniki jazdy i dopiero jak bedziemy to wykonwywac juz w miare odruchowa brac sie za nastepne . Wiecej na raz nie jestesmy wstanie poprostu ogranac i caly cykl nauki sie bardzo przedluza bo zapominamy o roznych rzeczachDOjezdzajca do zakretu juz musimy miec dupsko zwieszone w strone zakretu, jestesmy odsunieci od zbiornika i zapieramy sie kolanami o stompgripy na zbiorniku ,w innym wypadku bedziemy sie wiercic na motocyklu juz wykonujac manewr skrecania co destabilizuje motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Jak najbardziej macie rację - nie chcę tego traktować jako docelowe rozwiązanie a jedynie przejściowe. Chodzi o to czy nie pomoże mi to w wyrobieniu nawyku trzymania odpowiedniej odległości od baku. Stompgripy mam, ale mimo wszystko zjeżdżam do przodu bardziej niż bym sobie tego życzył. Problemów technicznych jest więcej (chodzi o moją technikę jazdy) i nad wieloma rzeczami muszę pracować, ale nie chcę wyrabiać sobie złych nawyków. Wydaje mi się, że szybciej przychodzi nauka od początku niż próby oduczenia się złych nawyków. Stąd właśnie zagwozdka z tym dystanserem jajek :) Ale może faktycznie spróbuję zwykły styropian na taśmę klejącą żeby chociaż zobaczyć czy w czymś mi to pomoże. Nieśmiertelny - i tu jest kolejna sprawa z tym zapieraniem się kolanami o bak w trakcie hamowania. Z jednej strony piszą wszędzie żeby pozycję do skrętu przyjąć przed hamowaniem, z drugiej jak patrzę na lepszych/szybszych to bardzo często dupsko przesadzają po rozpoczęciu hamowania. Jeśli należy przesadzić przed, to jak zaprzeć się kolanami? :) Wtedy chyba zapieranie się jednym udem pozostaje. Pomijam, że rozpisuję się na temat w nieodpowiednim wątku. Sorki. Pozdr.F. Edytowane 7 Maja 2014 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.