Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Brak katalizatora i sonda lambda. Ja bym olał jeśli jeździ tak samo. Są też dostępne zestawy o2 eliminator do kupienia za małą kasę jeśli chcesz aby lampka się nie świeciła.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki chłpacy :)

 

@Jacek

 

No bo to przecież normalne, że jak ujmujesz gazu to bieg wpada, Ja nawet na ulicy jak nie miałem QS to bez sprzęgła jeździłem - wystarczy na chwilę ująć gazu i bieg sam wchodzi. W takim przypadku te czynności zastępują QS.

 

QS robi dokładnie to samo tylko automatycznie - zdejmuje obciążenie ze skrzyni biegów. Jesli musisz się wspomagać ujęciem gazu to równie dobrze możesz go wyjąć - efekt bez niego będzie taki sam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prośba - czy mógłby ktoś porobić szczegółowe foty płetwy/łyżwy na wahacz - chcę zrobić to we własnym zakresie i chciałbym poznać m.in. sposoby mocowania

ewentualnie podlinkować jakieś zdjęcia w sieci bo ni huhu nie mogę znaleźć

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać... :) Chociaż w sumie nawet jakoś poustawiałem i niby działa, tylko mam wrażenie, że płynniej zmienia, jak macham manetką...

Na czym masz to zrobione?

W PC mam regulowany czas odcięcia-teraz ustawiłem 20 milisekund i dziala wybornie.

Po zapłonie odcina czy po paliwie?

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 ms to bardzo krótki czas, nawet nie wiedziałem, że takie coś może działać...

 

U mnie odcina po paliwie, czasy mam ustawione od 80 ms przy obrotach 3000-6000 i około 65 ms od 6000 do 15000 obr/min. Największym problemem u mnie to jednak nie czasy przerwań, ale ustawienie momentu, w którym czujnik wysyła sygnał do komputera (tam 2 milimetry różnicy w ustawieniu wszystko zmienia...). No i chyba nie zawsze tak samo uderzam w dźwigienkę (w sensie, że czasem szybciej, czasem wolniej, stąd był problem).

 

U Ciebie działa naprawdę płynnie przy każdej prędkości obrotowej, na wszystkich biegach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasów odciecia nie mierzyłem oscyloskopem, a przejechalem sie tylko po ulicy, z roznymi obciazeniami. Problemem jest raczej odcinanie po paliwie, wystepuje dośc duza bezwładność.

A czym to obsługujesz i jaki masz czujnik?

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie być problem w skorygowaniu siły nacisku na dźwignię wyzwalającą przerwę w układzie elektrycznym, a fizycznie zmieniajaca przełożenie.

Ja mam domyślnie ustawione 50ms i metodą prób doszedłem do ustawienia czułości QS tak ze bez uwag biegi wpinam. Czasu odcięcia nawet nie ruszałęm.

 

P.S. Odcięcie po zapłonie.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...