kivi Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Jak ma być tanio to jedną OEM nową i nowe klocki.Jak drogo i równie dobrze to zgodnie z przedmówcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Panowie wywaliłem katalizator w Daytonie po założeniu kolektorów wyskoczył mi check engine, co może być tego przyczyną?? Coś z exapem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) Brak katalizatora i sonda lambda. Ja bym olał jeśli jeździ tak samo. Są też dostępne zestawy o2 eliminator do kupienia za małą kasę jeśli chcesz aby lampka się nie świeciła. Edytowane 1 Maja 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) Exap coś długo pracuje, czy jest z nim coś nie tak i czy to przez to wyskoczyła ta kontrolka? Edytowane 1 Maja 2013 przez MrSebas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77royal Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Exup też wywal ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Gratki chłpacy :) @Jacek No bo to przecież normalne, że jak ujmujesz gazu to bieg wpada, Ja nawet na ulicy jak nie miałem QS to bez sprzęgła jeździłem - wystarczy na chwilę ująć gazu i bieg sam wchodzi. W takim przypadku te czynności zastępują QS. QS robi dokładnie to samo tylko automatycznie - zdejmuje obciążenie ze skrzyni biegów. Jesli musisz się wspomagać ujęciem gazu to równie dobrze możesz go wyjąć - efekt bez niego będzie taki sam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 (edytowane) prośba - czy mógłby ktoś porobić szczegółowe foty płetwy/łyżwy na wahacz - chcę zrobić to we własnym zakresie i chciałbym poznać m.in. sposoby mocowaniaewentualnie podlinkować jakieś zdjęcia w sieci bo ni huhu nie mogę znaleźć Edytowane 3 Maja 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Akurat wczoraj się przypadkiem natknąłem: http://www.forstunt.home.pl/pl/shark-fin/131-forstunt-shark-fin-oslona-zebatki.html Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Jak widać... :) Chociaż w sumie nawet jakoś poustawiałem i niby działa, tylko mam wrażenie, że płynniej zmienia, jak macham manetką...Na czym masz to zrobione?W PC mam regulowany czas odcięcia-teraz ustawiłem 20 milisekund i dziala wybornie.Po zapłonie odcina czy po paliwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 20 ms to bardzo krótki czas, nawet nie wiedziałem, że takie coś może działać... U mnie odcina po paliwie, czasy mam ustawione od 80 ms przy obrotach 3000-6000 i około 65 ms od 6000 do 15000 obr/min. Największym problemem u mnie to jednak nie czasy przerwań, ale ustawienie momentu, w którym czujnik wysyła sygnał do komputera (tam 2 milimetry różnicy w ustawieniu wszystko zmienia...). No i chyba nie zawsze tak samo uderzam w dźwigienkę (w sensie, że czasem szybciej, czasem wolniej, stąd był problem). U Ciebie działa naprawdę płynnie przy każdej prędkości obrotowej, na wszystkich biegach? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Czasów odciecia nie mierzyłem oscyloskopem, a przejechalem sie tylko po ulicy, z roznymi obciazeniami. Problemem jest raczej odcinanie po paliwie, wystepuje dośc duza bezwładność.A czym to obsługujesz i jaki masz czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Może faktycznie być problem w skorygowaniu siły nacisku na dźwignię wyzwalającą przerwę w układzie elektrycznym, a fizycznie zmieniajaca przełożenie.Ja mam domyślnie ustawione 50ms i metodą prób doszedłem do ustawienia czułości QS tak ze bez uwag biegi wpinam. Czasu odcięcia nawet nie ruszałęm. P.S. Odcięcie po zapłonie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Kazdy by chcial po zapłonie:) chocby dla efektów wizualno-dźwiękowych.Teo-Power Commandera masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Mam PC, ale QS to autonomiczne urządzenie tensometryczne Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 No spoko, jasne, mam to samo, zastanawia mnie tylko gdzie regulowałes czułość, ja mam tylko czas do zmieniania.Moze masz nowszy firmware? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.