Skocz do zawartości

Nie pali na wszystkie gary przy ruszaniu


wierny10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie przy ruszaniu moto zachowuje sie jakby nie palił na wszystkie gary tzn. krztusi sie dławi nie ma mocy wystartowac, czasami nawet zgaśnie, potem tak jakby załączał się jeden cylinder i wszystko jest ok moto ma moc wkręca się na obroty równo. Dodam że te objawy występują tylko przy ruszaniu i nie zawsze czasami wszystko jest ok. Motocykl to Kawa ZX12 z 2001r. To moje pierwsze moto na strzykawie więc przyznam się że nie wiem od czego zacząć. Podobno były zmieniane świece ale ja nie wierze tutejszym magikom szczególnie gdy zobaczyłem jaki jest tam dostęp do świec. Lampka kontrolna nie wyświetla żadnych błędów. Pomyślałem więc o wadliwej cewce ale mało prawdopodobne jakby była walnięta to chyba by wcale nie działała.

Może ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym sprawdzić lub co może być przyczyną tagiego zachowania, nie chce go znowu oddawać tym specom bo znowu "wymienią" świece, policzą za wymiane głowicy a problem pozostanie

dzięki za każde info pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie POMOCY sorki że tak długo ale sami wiecie święta sylwek, do rzeczy właśnie wymieniłem świeczki na NGK CR9EIX irydowe takie same były włożone, jazda próbna i.....dupa. Nie pali na wszystkie garki jest chyba nawet gorzej niż było na wolnych chodzi na 3 dopiero powyżej 3 tys obr załącza sie ten czwarty na każdym biegu to samo powyżej 3 tyś chodzi normalnie. może to jednak cewka jest walnięta przy składaniu pozamieniałem kolejność cewek. Pomóżcie bo pogoda się robi a ten skur....... nie pracuje jak powinien :banghead:

 

Aha zapomniałem dodać, stare świece wyglądają jednakowo tzn żadna nie różni się od pozostałych kolorem czy czymkolwiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam właśnie zmierzyłem ciśnienie w cylindrach:

Kolejno:

1cylinder = ok 3,1bara

2cylinder = ok 2,9bara

3cylinder = ok 3,2bara

4cylinder = ok 2,3bara

pomiary wykonywałem kilkakrotnie i różnice w odczytach ok 0,1-0,2bara

pomiary wykonywałem takim miernikiem

http://www.ebay.co.uk/itm/200779373166?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

i na tym moja wiedza się kończy :blush: w czwartym cylindrze jest trochę mniejsze ciśnienie co to oznacza- zawory?

co do sprawdzenia luzów zaworowych to chyba sam tego nie ogarne więc może pomiary ciśnienia już coś Wam sugerują?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...