Skocz do zawartości

Nie pali na wszystkie gary przy ruszaniu


wierny10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

końcówka jest wkręcana wkręcam do oporu ale nie na siłę

 

heh z każdym pomiarem coraz lepiej chyba do wprawy dochodzę ;). Tym razem wydmuchał mi równo 6bar na każdym garku. Jeszcze parę pomiarów i dojdę do tej dychy jak pisał shinigami. A tak poważnie to puszczał mi manometr na szybkozłączce trochę to poprawiłem ale nadal dmucha mi tylko 6bar. Może być tak że filtr zawalony? aku naładowany na maxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, sprawdź koniecznie całą wiązkę, tzn. czujniki po lewej stronie przy przepustnicach są dwa czujniki jeden idzie do airboxa (ramy),

a drugi wchodzi w przepustnice. Fajko-cewek nie da się pomylić miejscami przewodów, od nich także.

Czy motocykl ma powercommander, ale było coś dłubane, czasami tak się dzieje gdy jest przestawiony TPS (właśmnie w przepustnicach po lewej stronie)?

Pod schowkiem jest ECU i tak jest żółty przewód, tzreba go zewrzeć z ramą i sprawdzić

czy są jakieś błędy, których lampka FI może nie pokazywać. Wieczorem mogę podać Ci procedurę.

 

Jaki kolor miały świece?

Czy motocykl na wolnych obrotach chodzi na wszystkich cylindrach?

Edytowane przez agressor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klemy sprawdziłem zarobiłem od nowa bo mi przewód w ręku został co do power commandera to był zamontowany jak go kupiłem i też kulał na jeden cylinder oddałem sprzęta magikom co od nich wziąłem ( w ramach gwarancji) a oni wyciągnęli PC i założyli nowe świece+oryginalny wydech przez kilka dni chodził dobrze potem znowu zaczął przy ruszaniu palić na trzy powyżej 3 tys obrotów chodził elegancko na wolnych czasami skacze na obrotach jakby właśnie gasł na jednym cylindrze co do tej procedury to bardzo proszę o całą Świece wyglądały porządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie jest kompresja ani zawory tylko jakaś sprawa związana z prądem lub paliwem.

Zrób mały test odpal silnik na luzie i pokręć gazem, następnie polej wodą ze strzykawki kolektory po kolei.

Sprawdź czy zawsze jeden konkretny przerywa czy różnie. Może to być wina zalewania,

np. wtryskiwacz się podwiesza. Sprawdź po lewej stronie zadupka są dwie duże kostki

od regulatora napięcia jedna z nich lubi się spalić. Weczorem odpiszę procedurę czytania błędów,

muszę zerknąć do serwisówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod schowkiem (plastikową formą), jest umieszczony ECU id niego wychodzi żółty przewód (nigdzie nie jest wpięty).

Znajdź kabelek i połącz go z ramą (z masą), komputer musi być uziemiony co najmniej 2 sekundy, jesteś wtedy w dealer mode 1.

Następnie przekręć kluczyk. Jeżeli dioda (czerwona) FI pali się światłem ciągłym lub nie świeci się następnie miga regularnie to wszystko jest OK.

 

Jeżeli dioda zaczyna migać w "stanowczych" zróżnicowanych odstępach to jest coś źle.

Musisz policzyć ile razy mignie długo następnie krótko itd.

Edytowane przez agressor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra powoli do celu dziś posprawdzałem instalacje kostki czujki itd... nic niezwykłego nie wykryłem oprócz kostek od regulatora napięcia a mianowicie jedna z nich była cała w oleju tak jakby ktoś zalał tą kostkę olejem druga w porządku (wyczyściłem i poskładałem z powrotem) . zmasowałem żółty przewód od ECU przekręciłem kluczyk zapaliły się kontrolki, FI po chwili zgasła i po jakiś dwóch sekundach znowu się zapaliła i już tak została. Odpaliłem moto na "ssaniu" odpalił od kopa na wszystkich garkach wszedł na 1,5tyś obr po wyłączeniu "ssania" spadł do 1 tyś obr podgazowałem go troszeczkę by sam utrzymał obroty po chwili zaczął przerywać nieznacznie obroty delikatnie zafalowały a po chwili już w ogóle zgasł na jednym cylindrze i chodził na 3. próba kilku odpaleń to samo już tylko na 3 garkach pracował. Metodą wody na kolektory ustaliłem że to 4 cylinder (znaczy nie był tak gorący jak pozostałe) jutro jeszcze raz sprawdze czy przestanie na tym samym garku pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przejrzałem temat jeszcze raz zamontowałeś złe świece. Powinny być CR9EKPA.

Wykosztuj się i zmień na NGK CR9EKPA (te świece mają dwie elektrody).

Niby montuj je się zamiennie z EIX, ale EKPA są dedykowane w serwisówce.

Koniecznie wymień świece. Ja miałem podobny problem i właśnie rozwiązaniem

były świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...