Skocz do zawartości

MOTO DO OCENY, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś obeznany w temacie tych motocykli się wypowie. Ja nie mam żadnego doświadczenia z tym rodzajem moto, a tutaj w ogłoszeniu jest nadłubane. Pytanie, czy warto się takim ulepem zainteresowac ?

 

http://allegro.pl/ktm-lc4-super-moto-zarejestrowany-i2814786049.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak coś się trafi w tym przedziale cenowym, to chciałem spróbowac takiego wynalazku.

 

Mam jeszcze dwa typy, które obejrzę przy okazji w wawie

http://allegro.pl/honda-xr600r-xr-600-r-supermoto-super-moto-jedyna-i2841637144.html

http://otomoto.pl/ktm-lc-M3463824.html

 

Może ktoś z Was zna te motocykle, bądz już je widział ?

 

Nie czuję się pewnie w ocenie motocykli enduro, czy są jakieś inne elementy, na które zwraca się uwage przed zakupep aniżeli zwykłego motocykla ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego pierwszego LC4 bym obejrzał. Weź tylko kogoś żeby wysłuchał ci czy korba nie daje o sobie znać, o resztę w tym silniku możesz być spokojny bo jest dość pancerny i prosty jak cep. W sumie fajnie ktoś go zrobił, dużo ładniejsze plastiki niż ori, koła od Duka 2. Silnik powinien mieć autodeko więc z odpalaniem nie powinno być jaj o ile jest dobrze ustawiony. Cena jest niezła jak za ten moto, jeśli wziąłbyś go za 5500zł powiedzmy to masz fajne i tanie moto.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy kto jakie miał doświadczenie.

Wg mnie w temacie 4T to KTM czy LC4 czy EXC (RFSy) jak zadbane kupisz i potem dbasz (nie żałujesz na wymianki i serwis częsty) odpłacają się bezproblemową eksploatacją i zajebistymi wrażeniami. XC4 pierwsze wypusty z 2008 roku miały problemy ale to poprawiono. Nie miałem LC4 jedynie exc (RFS-a i złego słowa nie powiem na niego) ale kolega miał starą lc4 sc i do dziś ją chwali za silnik, zawias, całokształt. Próbował wiele innych i dobrze jeździ ( to Pablo78 - jego jak chcesz podpytaj bo miał to sc, miał LC4640, EXC i parę innych)

Jak kupisz padakę to każdy sie z**bie zwłaszcza jak ma sporo mocy i potrzebuje ostrego serwisu. A u nas wielu wychodzi z założenia - kupić, jak sie uda bez inwestycji przelatać sezon i opchnąć. Gdzieś komuś musi sie w końcu to moto sypnąć i ktoś będzie miał pecha i ten potem narzeka.

Dlatego staruszki lepiej poszukać u sąsiadów zza Odry albo gdzieś dalej na zachód niż u nas brać zwłaszcza jak w karcie co rok to ktoś inny.

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM silniki ma bardzo dobre. Seria LC4 ma motory proste jak budowa cepa, jedynym słabym punktem jest korba, ale w większości przypadków winny jest zawór by pass lub zły montaż wału korbowego poprzez niewłaściwe zdystansowanie. RFS to chyba jedne z najlepszych silników, produkowane były przez wiele lat, i praktycznie bez żadnych zmian, co może o nich tylko dobrze świadczyć. O tym że KTM są awaryjne piszą tylko osoby nie mające i tej marce pojęcia, i olewające serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze lewa kopka?

 

a słyszałeś kiedys o lc4 z kopniakiem z prawej strony :D ??

 

jak bezawaryjnosć ma dla ciebie znaczenie to pomyśl jeszcze nad xr600 bo widzę że jedną oglądałeś.........xr600 ciężko trafić za normalną kasę w SM, jak juz to sprzedają ludzie co upadli na głowę, ale być może opłaciło by się kupic zdrowe enduro i dłubać z niego SM......

 

jak lc4 jest prosty technicznie to xr600 jest prosta jak dt125 :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik w xr/xl nie jest wcale taki prosty: 8 dzwigienek zaworowych (dla porównania w dr 650 2 szt),uklad smarowania dosc zakręcony, dwusekcyjna pompa oleju która tez ma zaworek, autodeko na wałku, przekombinowany napinacz rozrządu ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym, o dostępne do świecy nie wspomnę (w xlce miałem w dodatku obrobiony gwint swiecy i swiece wkreconąna tulejkę, wiec zeby nie popsuc gorzej nie dotykałem się do swiecy 2 lata)

 

xt i dr(nie licząc łańcucha napędzającego balanser) są o wiele prostsze w budowie, lc4 także, najbardziej skomplikowany ze starych sprzetów jest póki co klx (np. trzeba zdjac głowicę zeby wymienic dolny łancuch rozrządu, trzeba zdjąc wałki zeby ustawic luzy, świecy jeszcze nie udało mi się odkręcic, zaden z moich kluczy nie pasuje)

 

co do supermoto to szukałbym fabrycznego sm lc4 640 z głowicą HF, duza moc, dobry osprzęt, zawias, rozrusznik, jezdziłem na 660smc, pier.... niesamowite ale brak e-startu w czyms takim moze byc upierdliwy( zeby co niektórzy mnie nie zlinczowali to dodam, ze w butach enduro nie zawsze sie jezdzi po asfalcie zeby to kołatnac i moze sie zdarzyc ze cos się rozreguluje i wtedy jest lipa, a poza tym w moto za kilkanascie K zł, które nie jest wyczynem rozrusznik powinien sie znalezc)

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że ja raczej nie dysponuję kwotą kilkanaście Kzł. Szukam czegoś w budżecie :) a LC4 najbardziej jest do niego zbliżony :)

 

Klient od tego KTM-a ma jeszcze DR650 i mimo , że jest tańsza to poleca bardziej aniżeli KTM-a. Powiedział, że KTM-y się co chwilę pier**ą a tego DR-a to nie ma bata zajechac. Rożnica jest pewnie spora w mocy i prowadzeniu na korzyśc KTM-a.

Mam plan jechac do niego, tylko jeszcze skołuję busa i w drogę :)

 

BTW, trochę mam realnych obiekcji, żeby nie wj*bac się na jakąś minę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...