Skocz do zawartości

Rm 250 nie wchodzi na broty


Pawel Gutowski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Iglica w porzadku niestety nie mialem dzisiaj juz czasu jechac i kupic swiece wiec odloze to na poniedzialek jesli po zmianie swiecy, linki gazu nic sie nie poprawi to widocznie bedzie to wina zaplonu lub zle wyregulowanego gaznika ale to juz niestety tylko zrobi ktos kto sie na tym dobrze zna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale skoro wczesniej bylo wszystko dobrze to co mi da obnizenie jej o jeden poziom?

 

Zmienilem swiece odpalilem bez wiekszych problemow ale nadal nie moze wejsc na obroty ale za to ma normalne spalanie juz nie leje w wydech paliwa czy ktos wie jak ustawic ten gaznik lub jaka moze byc inna przyczyna.Jak jade i silnik jest obciazony to tak jakby probowal wejsc na obroty ale nie daje rady natomias z gorki nie kwapi sie zeby sie wkrecic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, silnika 2T mimo ze jest bardzo prostą konstrukcją nie jest łatwo wyregulowac tak aby płynnie się wkręcał, trzymał wolne obroty i spalanie było w normie, a wyregulowac starego wyczyna, gdzie jak piszesz masz zuzyty tłok to naprawde wyczyn

 

1 co to znaczy "wymiana tłoka by się przydała"

2 jaki kolor ma świeca i co to za świeca

3 czy tam jest membrana w dolocie, jaki jest jej stan, czy przylega

4 ustawienia gaźnika masz w serwisówce

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ten temat to jakieś na wesoło :D

 

czyli wymagasz od crossówki z zajechanym tłokiem żeby wkręcała się na obroty i nie chce tak :D ??

 

ile to w ogóle ma kompresji teraz ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mierzylem komprechy tlok nie jest zajechany byl wymieniany w zeszlym sezonie i moze zrobil na tym tloku 25mth nie wiecej wiem to z pewnego zrodla ja napisalem ze przydaloby sie zmienic tlok i zrobic szlif ale nie jest to w tym momencie jakies niezbedne bo kompresja jest jakby nie bylo to nie bylby w stanie nawet odpalic a jakby odpalil to nie trzymalby wolnych obrotow na zimnym silniku tylko na goracym jakby tlok sie rozszerzyl.Tak jak pisalem gosciowi od ktorego wziolem motor po zmianie tloka nie kupil nowych uszczelek tylko stare posmarkal silikonem i tak jezdzil az nie wydmuchalo.

 

swieca jest kupiona w sklepie motocyklowym nowa z katalogu o takiej samej cieplocie ngk

nie wykrecalem jej po jezdzie jutro jak go zagrzeje mocniej to wykrece i sprawdze

 

nie mam dostepu do serwisowki a na necie nie moge znalesc

 

wracajac do kompresji nie ma kompresji to nie ma a nie proboje wejsc na obroty w pewnym momencie lapie wysokie obroty jezdzi po zatrzymaniu znow nie moze sie wkrecic i po chwili sie wkreca na maksa i juz tak zostaje

 

wydaje mi sie ze jesli silnik nie ma komprechy to jadac nim pod gorke na 2 lub 3 biegu motor powinien nie miec sily ciagnac lub zgasnac a tutaj jest na odwrot odciazony silnik proboje wejsc na obroty sukces jest taki ze po zalaniu 2 litrow paliwa zrobilem 6km i zostalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześc mam taki problem z moja rm 125 pomóżcie szybko prosze .To tak:

odkąd ją kupiłem na gwałtowny gaz robiła tak zwane buu tylko podczas jazdy jak jechałem wolno ale pożniej jak sie wkreci jest wszystko ok.Rm jest po kapitalnym remoncie i to samo mieszanke mam dobra zawory się otwierają tylko gaźnik regulowałem i czyściłem juz dużo razy i dalej to samo. Prosze pomóżcie bo juz nie mam pomysłów . Ciekawi mnie tylko to ze krece srubka ze sprezyka od obrotów i w ogóle nie reaguje a niedawno reagowała .jak motorek chodzi to reguluje i nic moge cała wykrecic i chodzi na wolnych normalnie .Prosze pomóżcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Patrząc na Twoje wypowiedzi nie masz zerowej wiedzy na temat budowy i pracy silników tym bardziej z dodatkowym urządzeniem zwanym dalej zaworem wydechowym, gdybyś to składał stawiam flache że zawór byś założył odwrotnie i tłok by rozpadł się na 2 częsci przy pierwszym odpale.

Oddaj do mechanika na regulacje a wyreguluje Ci moto w przeciągu godziny jeśli się zna na robocie.

 

pozdrawiam

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze takie pytanie czy może buc to przyczyna ze nie chce iść na koło bo jest coś ze sprzęgłem na przykład tymi sprężynkami AlE tatko biegi wchodzą wszystkie jak powinny i on jest normalnie mocy ciagnie dobrze tylko na koło nie chce isc sam na 2 to jak sie mu pomoze to wejdzie czasem???Pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze takie pytanie czy może buc to przyczyna ze nie chce iść na koło bo jest coś ze sprzęgłem na przykład tymi sprężynkami AlE tatko biegi wchodzą wszystkie jak powinny i on jest normalnie mocy ciagnie dobrze tylko na koło nie chce isc sam na 2 to jak sie mu pomoze to wejdzie czasem???Pomóżcie

Tak mogą być już zjechane tarcze sprzęgłowe.Poprostu slizga się na sprzęgle, miałem taką sytuacje w CR 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...