Pawel Gutowski Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Iglica w porzadku niestety nie mialem dzisiaj juz czasu jechac i kupic swiece wiec odloze to na poniedzialek jesli po zmianie swiecy, linki gazu nic sie nie poprawi to widocznie bedzie to wina zaplonu lub zle wyregulowanego gaznika ale to juz niestety tylko zrobi ktos kto sie na tym dobrze zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 No dobra, ale skąd wiesz że iglica w porządku ? Ona po prostu jest na jakimś poziomie, ale czy dobrze ? Sprawdź kolor świecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Ok ale skoro wczesniej bylo wszystko dobrze to co mi da obnizenie jej o jeden poziom? Zmienilem swiece odpalilem bez wiekszych problemow ale nadal nie moze wejsc na obroty ale za to ma normalne spalanie juz nie leje w wydech paliwa czy ktos wie jak ustawic ten gaznik lub jaka moze byc inna przyczyna.Jak jade i silnik jest obciazony to tak jakby probowal wejsc na obroty ale nie daje rady natomias z gorki nie kwapi sie zeby sie wkrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) kolego, silnika 2T mimo ze jest bardzo prostą konstrukcją nie jest łatwo wyregulowac tak aby płynnie się wkręcał, trzymał wolne obroty i spalanie było w normie, a wyregulowac starego wyczyna, gdzie jak piszesz masz zuzyty tłok to naprawde wyczyn 1 co to znaczy "wymiana tłoka by się przydała"2 jaki kolor ma świeca i co to za świeca3 czy tam jest membrana w dolocie, jaki jest jej stan, czy przylega4 ustawienia gaźnika masz w serwisówce Edytowane 12 Listopada 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 na forum poszukaj w tematach typ dawał linki do serwisówek... chyba że taka uw posiadasz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 dla mnie ten temat to jakieś na wesoło :D czyli wymagasz od crossówki z zajechanym tłokiem żeby wkręcała się na obroty i nie chce tak :D ?? ile to w ogóle ma kompresji teraz ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 nie mierzylem komprechy tlok nie jest zajechany byl wymieniany w zeszlym sezonie i moze zrobil na tym tloku 25mth nie wiecej wiem to z pewnego zrodla ja napisalem ze przydaloby sie zmienic tlok i zrobic szlif ale nie jest to w tym momencie jakies niezbedne bo kompresja jest jakby nie bylo to nie bylby w stanie nawet odpalic a jakby odpalil to nie trzymalby wolnych obrotow na zimnym silniku tylko na goracym jakby tlok sie rozszerzyl.Tak jak pisalem gosciowi od ktorego wziolem motor po zmianie tloka nie kupil nowych uszczelek tylko stare posmarkal silikonem i tak jezdzil az nie wydmuchalo. swieca jest kupiona w sklepie motocyklowym nowa z katalogu o takiej samej cieplocie ngknie wykrecalem jej po jezdzie jutro jak go zagrzeje mocniej to wykrece i sprawdze nie mam dostepu do serwisowki a na necie nie moge znalesc wracajac do kompresji nie ma kompresji to nie ma a nie proboje wejsc na obroty w pewnym momencie lapie wysokie obroty jezdzi po zatrzymaniu znow nie moze sie wkrecic i po chwili sie wkreca na maksa i juz tak zostaje wydaje mi sie ze jesli silnik nie ma komprechy to jadac nim pod gorke na 2 lub 3 biegu motor powinien nie miec sily ciagnac lub zgasnac a tutaj jest na odwrot odciazony silnik proboje wejsc na obroty sukces jest taki ze po zalaniu 2 litrow paliwa zrobilem 6km i zostalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Cześc mam taki problem z moja rm 125 pomóżcie szybko prosze .To tak:odkąd ją kupiłem na gwałtowny gaz robiła tak zwane buu tylko podczas jazdy jak jechałem wolno ale pożniej jak sie wkreci jest wszystko ok.Rm jest po kapitalnym remoncie i to samo mieszanke mam dobra zawory się otwierają tylko gaźnik regulowałem i czyściłem juz dużo razy i dalej to samo. Prosze pomóżcie bo juz nie mam pomysłów . Ciekawi mnie tylko to ze krece srubka ze sprezyka od obrotów i w ogóle nie reaguje a niedawno reagowała .jak motorek chodzi to reguluje i nic moge cała wykrecic i chodzi na wolnych normalnie .Prosze pomóżcie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Cześć mam takie pytanie bo mój rm 125 nie che iść normalnie z gazu na koło a powinien chyba nawet na 3. Może być to źle ustawiony zawór wydechowy?? wczesniej przed remontem było to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 chłopie, serwisówka ewentualnie mechanik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 to sam tego nie ustawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Patrząc na Twoje wypowiedzi nie masz zerowej wiedzy na temat budowy i pracy silników tym bardziej z dodatkowym urządzeniem zwanym dalej zaworem wydechowym, gdybyś to składał stawiam flache że zawór byś założył odwrotnie i tłok by rozpadł się na 2 częsci przy pierwszym odpale. Oddaj do mechanika na regulacje a wyreguluje Ci moto w przeciągu godziny jeśli się zna na robocie. pozdrawiam Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 juz nie musze dawać do mechanika bo sam zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 a mam jeszcze takie pytanie czy może buc to przyczyna ze nie chce iść na koło bo jest coś ze sprzęgłem na przykład tymi sprężynkami AlE tatko biegi wchodzą wszystkie jak powinny i on jest normalnie mocy ciagnie dobrze tylko na koło nie chce isc sam na 2 to jak sie mu pomoze to wejdzie czasem???Pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 a mam jeszcze takie pytanie czy może buc to przyczyna ze nie chce iść na koło bo jest coś ze sprzęgłem na przykład tymi sprężynkami AlE tatko biegi wchodzą wszystkie jak powinny i on jest normalnie mocy ciagnie dobrze tylko na koło nie chce isc sam na 2 to jak sie mu pomoze to wejdzie czasem???PomóżcieTak mogą być już zjechane tarcze sprzęgłowe.Poprostu slizga się na sprzęgle, miałem taką sytuacje w CR 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.