Buber Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 No tak. Przyznaje sie do bledu. Jednak ten lancuch jest zwykle krotki i zwykle mie ma napinacza. I zazwyczaj do jego wymiany nie trzeba rozpolawiac silnika a jedynie zdjac pokrywe sprzegla. Ja w moim motocyklu mam lancuchow 5 : jest jeszcze lancüch walkow wywazajacych oraz lancuch pompy oleju.Ale nie w tym motocyklu. Łańuch jest na środku wału, i musisz go wyjąć, żeby zmienić łańcuch, czyli trzeba dół rozpołowić. Buber, a moze wiesz gdzie mozna dostan przerywacz kierunkowskazow o odpowiedniej specyfikacji 2x 21W + 3.4W, lub jaki kupic i co zrobic aby wszystko dzialalo:)Każden jeden stary od samochodu zadziała, np maluchowy, bo tam podobne żarówki były. wat w tą czy w tamtą nie ma zbytniego znaczenia a oryginału możesz długo szukać. Z drugiej strony, takie rzeczy są w tym moto wymienialne z CB750, więc większa baza do szukania :)Dawno niczego nie szukałem do mojej babci (czeka na remont, przyszła zima :D ). Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamoz Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Buber, a moze wiesz gdzie mozna dostan przerywacz kierunkowskazow o odpowiedniej specyfikacji 2x 21W + 3.4W, lub jaki kupic i co zrobic aby wszystko dzialalo:)Standardowy przerywacz tzn.do żarówkowych kierunków ma w sobie układ U2043B .Typowo wg.specyfikacji przeznaczony do 2x21W +5W (pilot lamp czyli kontrolka ).W razie potrzeby można podmienić opornik R3 (wg schematu ) i można nim sterować praktycznie wszystko :rolleyes: , kierunki LED też.Poszukaj schematu pdf U2043B ,wszysko będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Panowie, a gdzie można dostać dzwignię zmiany biegów? Moja jest już mocno wyrobiona, a wszędzie jak szukam są tylko pojedyńcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Kupiłem parę klamotów na jebaju w usa. Jak się pogadało ze sprzedawcą to przesyłka była do zełknięcia.... a jest czasem całkiem spory wybór części.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Hej, tu znowu ja. Zapytuje tak co chwilka bo składam już moto do kupy. Głowica naprawiona, gwinty powymieniane na stalowe, uszczelniacze nowe. Leży już na silniku, dokrecona z odpowiednim momentem, wszystko W KOŃCU jak Japończyk chciał. Tylko teraz pojawia się problem. Ostatni szczebel - śruby pokrywy zaworów.. Gdzie to ustrojstwo dostać. Wszędzie tylko uszczelki, a w oryginale te śrubki miały uszczelki na stałe. Czy to może bez różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Chodzi ci o dekielki nad rozrządem? Aby uszczelka pasowała, to każda śrubka dobra.. oryginalne są po prostu ładniejsze.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 No dobra, moto złożone, ale..nie pali. Rozrząd ustawiony, iskra jest, przed demontażem jeździła, więc podejrzewam, że nagle w gaźnikach też nic się nie zadziało. Paliwo leci.Kręci i niestety nie chce złapać.Wiem, że rozrząd ustawiamy na znaczniku T i że znacznik na wałku ma być równoległy do głowicy, ale dolny wałek robi cały obrót podczas gdy górny pół więc znacznik T jest dwa razy gdy znacznik na górnym wałki jest w położeniu równoległym - manual mówi że musi "patrzeć w przód". Przed montażem głowy miałem także problem z kostką która idzie to zapłonu od cewek i musiałem ją zrobić na nowo. Iskra jest, ale pytanie czy można tam coś spitolic tak że iskra wystepuje w złym momencie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Jak np ustawisz rozrzad na suwie wydechu a nie pracy.Tez tlok w GMP. Albo ustawisz nie na pierwszym cylindrze.Wiesz ktory jest pierwszy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 one chodzą parami 1-4 i 2-3, Dzisiaj w trakcie kręcenia rozrusznikiem bawiłem się kablami od zapłonu i tak jakby zaczynał łapać, tylko niestety mam 4 kable żółte idące od zapłonu a do cewek 2x żółty i 2x niebieski, cholera jedna wie jak to połączyć żeby mieć pewność, że jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Przecież przed demontarzem jeździła. Nie zrobiłeś zdjęć jak było wszystko podłączone? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 A przypadkiem nie zamieniłeś kabli na cylindrach? "nigdy nie mów nigdy"... sam tak kiedyś miałem ;) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 oczywiscie ze zrobilem zdjecia :-) wszystkiego procz tej kostki ktora jest gdzies tam na wysokosci aku i idzie do cewek.kable zaplonowe na pewno sa dobrze, z reszta zamienialem kilka razy i tez nie dawalo to rezultatu. dzis jeszcze padla teoria ze moze rozrzad jest o zabek przestawiony... kto wie, moze to oba powody i stad nie pali :-) Gwoli jasności o jakim moto mówimy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Ale wspomniałeś że jak ruszasz kablami to zaczyna łapać. Sprawdź co się dzieje wtedy z iskrą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Tak właśnie zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Ok, moto ożył, Dla potomstwa - jak rozpadnie Wam się kostka od zapłonu do cewek, to kolejność tam MA ZNACZENIE. Iskra może sobie być, ale to nie znaczy, że odpali :-) sam jeszcze nie jestem w 100% pewien czy jest tam dobrze podłączone, ale pali na dotyk więc raczej tak. Jutro postaram się cyknąć foto i wrzucę dla innych. P.SGdzie w CB650 powinna być tabliczka znamionowa, i czy powinna w ogóle być, bo namierzyć nie mogę i pytanie czy poprzedni właściciel piaskował ramę, zdjął i nie założył czy inna historia się wydarzyła. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.