Limo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Przeciwskręt służy wyłącznie do wytrącenia motocykla z równowagi (inicjacji skrętu) i jako taki działa przy każdej prędkości. O kurcze, tego uczą w promotorze? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamGYM Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 temat o nowym szkoleniu itp a Wy znow o przeciwskrecie.... Moze znajdzie sie ktos mniej leniwy niz ja i znajdzie wymiary placu na egzaminie i tych wszystkich figor. Zagladalem do rozporzadzenia i jest tego tyle ze poprostu skapitulowalem w 1/4. Taki post byl by jednym bardziej wartosciowych w tym temacie... Cytuj Adam Sylwanowiczhttp://www.gymkhanap...am/miszcz-adam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 O to chociaż trochę mnie uspokoiliście.Jeszcze dla pewności zadzwoniłem sobie do mojego instruktora z którym robiłem A1 i powiedział mi że kurs dla mnie będzie za około 20-30% ceny normalnego kursu:)Bo często on mnie i ja jego widuje na moto i stwierdził że wałęsać się po tym placu nawet na większym moto nie będzie sensu:) A co do Sv na drugi motocykl.Fakt skok mocy będzie kolosalny a jej odczucie pewnie 10razy większe bo to V"ka i ciągnie z dołu jak lokomotywa.Ale wybrałem ten motocykl z prostego powodu, czuje się na nim świetnie, miałem okazje już pojeździć takim jak i innymi ( cbr 929, b6, xj600, hornet600, sv650, shadow 600 i kilka innych których już nawet nie pamiętam)Dodatkowo ma on aż (tylko) 70km więc powinien być odpowiedni. Biorąc jeszcze pod uwagę zę nawet na forum ścigacz polecają go jako pierwszy motocykl a tam wiadomo każdy wałkuje mantrę cb/gs/er5 Co do takiego skoku, to chyba lepiej przesiąść się ze 125 (na której nakręciło się troche km i zaczęło poznawać technikę jazdy) niż odrazu wskoczyć na taką 600"tkę. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 O kurcze, tego uczą w promotorze? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Biorąc jeszcze pod uwagę zę nawet na forum ścigacz polecają go jako pierwszy motocykl a tam wiadomo każdy wałkuje mantrę cb/gs/er5 No to teraz pojechales :icon_mrgreen: Scigacz jako argument :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Tam kazdy o 09:00 rano robi chicken strings 2 cm od kranca opony a w nastepnym poscie o 09:15 z przed kompa juz ja zamknal :icon_mrgreen: ba nawet foty wkleic potrafi. Same miszcze tam siedza, dla poprawienia humoru mozna wejsc i poczytac :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Tak mocno i gwałtownie skręcić kierownicą by uderzyć o ogranicznik skrętu. Jak już ograniczniki się zderzą to impet uderzenia + siła z jaką ciągnie się za jedną stronę kierownicy od razu przechyli motocykl w pożądanym kierunku. Dobrze jest sobie pomagać pracą na podnóżkach Gotowy przepis na glebe. Skręcasz kierownice w lewo żeby zaraz pociągnąć w prawo w celu wykonania skrętu w prawo. Kiblowałem z fizy tylko raz i domyślam się , że przy prędkości ósemkowej skończy się to przewróceniem motocykla Krata browara dla Ciebie ode mnie jeśli to wykonasz. Zastanawia mnie czy po dwóch latach posiadania kat. A2 trzeba będzie od nowa kurs robić czy wystarczy tylko egzamin praktyczny powtórzyć na wiekszym motocyklu? W naszym kraiku cudownym bankowo będziesz musiał ten kurs zrobić. A znając życie będzie w szkołach jazdy bedzie więcej motocykli do utrzymania, a utrzymanie = $,a za to bedziesz płacił Ty Edytowane 1 Października 2012 przez hashman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Wiem zę ścigacz jako argument nie jest zbyt dobry ba nawet śmieszny no ale co tam :)Tuska też nikt nie rozlicza z jego argumentów mają być i są to najważniejsze :) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Scigacz jako argument :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Tam kazdy o 09:00 rano robi chicken strings 2 cm od kranca opony a w nastepnym poscie o 09:15 z przed kompa juz ja zamknal :icon_mrgreen: ba nawet foty wkleic potrafi.chicken strips. To od pasków nie sznurków :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Gotowy przepis na glebe. Skręcasz kierownice w lewo żeby zaraz pociągnąć w prawo w celu wykonania skrętu w prawo. Kiblowałem z fizy tylko raz i domyślam się , że przy prędkości ósemkowej skończy się to przewróceniem motocykla Krata browara dla Ciebie ode mnie jeśli to wykonasz.A wyślesz ją do Wrocławia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Co jak co, ale przepiękny pierdolnik zrobił się na forum. Jako taki porządek i selekcja treści panuje jedynie w dziale "przy piwie". Edytowane 1 Października 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Nie. Hmm, a zdradzisz gdzie się o tym dowiedziałaś? Jestem zwyczajnie ciekawy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Limo, żeby nie zaśmiecać wątku - przeciwskręt służy do wytrącenia motocykla (i każdego jednośladu) z równowagi, co pozwala na inicjację skrętu. Działa przy każdej prędkości (podkreślam - prędkości, więc nie mówimy o toczeniu się, tylko o jeździe). To wiadomo z fizyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Fakt, zaśmiecamy temat, ale bardzo zaciekawiło mnie to co piszesz, bo przeciwskręt służy nie tylko do tego, i spodziewałem się że ktoś taki jak Ty będzie o tym wiedział. Ciekawe czy któraś ze szkół tak uczy bo jest to potencjalnie niebezpieczne dla "świeżaków". Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Zmierza ku lepszemu, ale moim zdaniem brakuje elementów z rzeczywistej jazdy; - Jazda w koleinie na czas.- Pokonywanie zakrętu z "piaszczystą" niespodzianką.- Hamowanie w łuku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 pach to pikuś - musi być grys ;)jazda w koleinie - łatwizna - powinna być zmiana toru jazdy pomiędzy kilkoma koleinami oraz hamowanie na chlorokauczuku upierdzielonym zużytym olejem silnikowym :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.