Skocz do zawartości

Auto 4x4


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a czy musi byc jakies sensowne wytlumaczenie dlaczego ?

poprostu , dla przyjemnosci, dla funu .... dla kaprysu ;)

czy mi jest potrzebny jeep? moze nie, ale lubi nim jezdzic i to mi wystarcza ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbycho, ale po co ci taki samochod, jezdzisz po jakichs bezdrozach ???

 

 

Dla lansu ... trochę po bezdrożach ... Głownie jednak dla lansu ... :laugh: .

Poza tym kilka lat temu sprzedałem parcha ( ruska ) i brakuje mi wyjazdów w lekkie błoto i ciężkie piaski. Na enduro czuję się niewystarczająco młodo :angry: , więc 4 koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez uwazam ze jak dla lansu + lekki teren to 2.5 spokojnie wystarczy, a nie zje cie finansowo.

Nie wiem co tam w Europie wkladaja do tych samochodow, ale nie polecam silnika V8 na polskie warunki -

pali co najmniej 17l w normalnej jezdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbrodnia polegająca na montażu butli LPG w aucie z V8 powinna być ścigana z urzędu.

Tyle, że ta zbrodnia pozostawia mnóstwo pieniędzy w portfelu. Niektórym kilka tysiecy rocznie dynda a kiektorzy wolą się za to zabawic

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czystsze ekologiczne mozaby rzec paliwo i durnowate poglady

 

amerykanie rowniez jezdza na lpg kolego , maja swoje instalacje wlasnie do tych silnikow m-ki impco jesli wiesz o czym mowie

 

musialbym na glowe upasc zeby [placic prawie 100zl za 100km skoro moge jechac za niecale 40zl za setke

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4L ma 6 garów o ile wiem.

Być może ten którego testowałem był zajeżdżony. Przyśpieszenie do 70km w ciągu ... 20 sekund ? do setki nawet nie próbowałem z braku miejsca i czasu.

Na oko setki nie był w stanie wyciągnąć.

 

Brak komfortu mnie nie przeraża. Najlepsze lata życia :icon_mrgreen: spędziłem w Żuku i Tarpanie :laugh: :laugh: .

Na razie w tych pieniądzach co mam nie ma ...

Edytowane przez Zbycho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 4.0 i nic innego nie trza

zbycho , jakby co to dzwon jeepniety jestem to cos tam ci opowiem w temacie

swego czasu sprzedalem swojego 4.0 w automacie . myslalem ze w dobre rece , znaczy w dobre poszedl ale kompletny laik i mechanicy go dymali ile wlezie wciskajac mu kit ze zlom , koles naopowiadal glupot wszem i wobec ,,, szkoda gadac ... szkoda jeepa , jakbym wiedzial nie sprzedalbym

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 cyl w rzedzie jest oczywiscie oszczedniejsze, ale myslalem ze to 4.2 ktorego nie chcesz kupowac.

Jezeli rowniez jest V6 4l to oczywiscie tez bedzie oszczedniejsze niz V8 i silniejsze niz 2.5l.

Co do niemozliwosci osiagniecia setki przez 2.5l to musial byc to ten konkretny samochod, jako ze widze codziennie

Jeepy 2.5 jadace ze mna setka autostrada ( a nawet troche wiecej ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Drugie podejście do auta 4x4, po przygodzie z Jeepem GrandCherokee rozjaśniło mi się trochę bardziej czego potrzebuję. Miałem Wj i powiem, że fajne zacne auto, ale za duże. teraz celuję w jakieś Pajero II lub III, ewentualnie Patrol no coś takiego

 

http://allegro.pl/nissan-patrol-gr-y60-lift-4-doinwestowany-i3520997683.html

 

miał ktoś styczność z takim autem?

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak WJ jest za duże, to te trzy podane przez Ciebie są jeszcze większe.

Z linki:

Chcesz małe auto, a liftu 4" do tego 35" na kole?

Przy 100 na tym balonie czasem trudno w pas trafić.

Jeśli przełożenia niezmienione, to te 116 KM w nominale, słabo tym kołem kręci.

Podkręcisz turbo aby fabryka wróciła, pokręcisz śrubą dawki to poprawisz nieco.

O przyśpieszeniach znanych z Jeepa zapomnij. Porównywalne to będzie to startu przeładowanego jelcza.

Ze zdjęć i opisu prezentuje sie ładnie :cool:

Po mojemu retusz, ale ja się nie znam.

Co do konserwacji spodu, to najlepiej młotek w rękę i nap**dalać po ramie zwłaszcza w tylnej jej części .

Nie dotkniesz, to jedynie pobrandzlować się nad zdjęciami możesz :biggrin:

Przy ew. kupnie sprawdzić testerem szczelność głowicy.

Silnik na ciepło nie powinien podrygiwać jak w epilepsji. To rzędowa 6. Ma chodzić równo.

Jeśli jest inaczej, odpuść sobie. Sprawdzić napędy, jest blokada tylnego dyfra, sprawdzić działanie.

Co do zastosowanego zawieszenia. Iron nie cieszy się zbytnią popularnością. Wynika to z, marniejszej niż u konkurencji, trwałości.

Jest przy tym tańszy.

Skrzynia biegów. Powinny wchodzić bez oporów i zgrzytów. Najpierw zdycha 3 potem 5 itd. :biggrin: Remont nieopłacalny. Lepiej szukać używki.

Spalanie średnie na tych kołach trzeba liczyć jakieś 13-15l. W terenie niepoliczalne. Chyba że w motogodzinach :)

Dobra to tyle. Idę popracować.

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takiego patrolka z rzedawa 6 i zonka w zime miescila sie na dojazdach do pracy w 11l. tylko ze na zwyklych kolach. Ja jak mam czas zakladam 35" i jade na rybki. Ale szukalem dlugo nie zniszczonego modelu no i tu raczej nie mamy problemu ze rdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...