kulka Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 a czy musi byc jakies sensowne wytlumaczenie dlaczego ?poprostu , dla przyjemnosci, dla funu .... dla kaprysu ;)czy mi jest potrzebny jeep? moze nie, ale lubi nim jezdzic i to mi wystarcza ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Zbycho, ale po co ci taki samochod, jezdzisz po jakichs bezdrozach ??? Dla lansu ... trochę po bezdrożach ... Głownie jednak dla lansu ... :laugh: .Poza tym kilka lat temu sprzedałem parcha ( ruska ) i brakuje mi wyjazdów w lekkie błoto i ciężkie piaski. Na enduro czuję się niewystarczająco młodo :angry: , więc 4 koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Nooo, powiem że ostro celujesz. Marlew miał takiego (2,5 manual) i go testowaliśmy - dawał naprawdę radę! Tylko komfort jak w żuku :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Ja tez uwazam ze jak dla lansu + lekki teren to 2.5 spokojnie wystarczy, a nie zje cie finansowo.Nie wiem co tam w Europie wkladaja do tych samochodow, ale nie polecam silnika V8 na polskie warunki -pali co najmniej 17l w normalnej jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 wybacz kolego ale 2.5 pali raptem ok 2l lpg mniej od 4.0 a o roznicy w jezdzie nawet nie ma co mowic. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Nie mam rozeznania ile co pali gazu, ale wiem ile spala paliwa, bo na codzien z takim silnikiem jezdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Zbrodnia polegająca na montażu butli LPG w aucie z V8 powinna być ścigana z urzędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Zbrodnia polegająca na montażu butli LPG w aucie z V8 powinna być ścigana z urzędu.Tyle, że ta zbrodnia pozostawia mnóstwo pieniędzy w portfelu. Niektórym kilka tysiecy rocznie dynda a kiektorzy wolą się za to zabawic TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 czystsze ekologiczne mozaby rzec paliwo i durnowate poglady amerykanie rowniez jezdza na lpg kolego , maja swoje instalacje wlasnie do tych silnikow m-ki impco jesli wiesz o czym mowie musialbym na glowe upasc zeby [placic prawie 100zl za 100km skoro moge jechac za niecale 40zl za setke Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 (edytowane) 4L ma 6 garów o ile wiem.Być może ten którego testowałem był zajeżdżony. Przyśpieszenie do 70km w ciągu ... 20 sekund ? do setki nawet nie próbowałem z braku miejsca i czasu.Na oko setki nie był w stanie wyciągnąć. Brak komfortu mnie nie przeraża. Najlepsze lata życia :icon_mrgreen: spędziłem w Żuku i Tarpanie :laugh: :laugh: .Na razie w tych pieniądzach co mam nie ma ... Edytowane 10 Lipca 2013 przez Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 silnik 4.0 i nic innego nie trza zbycho , jakby co to dzwon jeepniety jestem to cos tam ci opowiem w temacie swego czasu sprzedalem swojego 4.0 w automacie . myslalem ze w dobre rece , znaczy w dobre poszedl ale kompletny laik i mechanicy go dymali ile wlezie wciskajac mu kit ze zlom , koles naopowiadal glupot wszem i wobec ,,, szkoda gadac ... szkoda jeepa , jakbym wiedzial nie sprzedalbym Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 6 cyl w rzedzie jest oczywiscie oszczedniejsze, ale myslalem ze to 4.2 ktorego nie chcesz kupowac.Jezeli rowniez jest V6 4l to oczywiscie tez bedzie oszczedniejsze niz V8 i silniejsze niz 2.5l.Co do niemozliwosci osiagniecia setki przez 2.5l to musial byc to ten konkretny samochod, jako ze widze codziennieJeepy 2.5 jadace ze mna setka autostrada ( a nawet troche wiecej ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Drugie podejście do auta 4x4, po przygodzie z Jeepem GrandCherokee rozjaśniło mi się trochę bardziej czego potrzebuję. Miałem Wj i powiem, że fajne zacne auto, ale za duże. teraz celuję w jakieś Pajero II lub III, ewentualnie Patrol no coś takiego http://allegro.pl/nissan-patrol-gr-y60-lift-4-doinwestowany-i3520997683.html miał ktoś styczność z takim autem? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Jak WJ jest za duże, to te trzy podane przez Ciebie są jeszcze większe.Z linki:Chcesz małe auto, a liftu 4" do tego 35" na kole?Przy 100 na tym balonie czasem trudno w pas trafić.Jeśli przełożenia niezmienione, to te 116 KM w nominale, słabo tym kołem kręci.Podkręcisz turbo aby fabryka wróciła, pokręcisz śrubą dawki to poprawisz nieco.O przyśpieszeniach znanych z Jeepa zapomnij. Porównywalne to będzie to startu przeładowanego jelcza.Ze zdjęć i opisu prezentuje sie ładnie :cool:Po mojemu retusz, ale ja się nie znam.Co do konserwacji spodu, to najlepiej młotek w rękę i nap**dalać po ramie zwłaszcza w tylnej jej części .Nie dotkniesz, to jedynie pobrandzlować się nad zdjęciami możesz :biggrin:Przy ew. kupnie sprawdzić testerem szczelność głowicy.Silnik na ciepło nie powinien podrygiwać jak w epilepsji. To rzędowa 6. Ma chodzić równo.Jeśli jest inaczej, odpuść sobie. Sprawdzić napędy, jest blokada tylnego dyfra, sprawdzić działanie.Co do zastosowanego zawieszenia. Iron nie cieszy się zbytnią popularnością. Wynika to z, marniejszej niż u konkurencji, trwałości.Jest przy tym tańszy.Skrzynia biegów. Powinny wchodzić bez oporów i zgrzytów. Najpierw zdycha 3 potem 5 itd. :biggrin: Remont nieopłacalny. Lepiej szukać używki.Spalanie średnie na tych kołach trzeba liczyć jakieś 13-15l. W terenie niepoliczalne. Chyba że w motogodzinach :)Dobra to tyle. Idę popracować. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Ja mam takiego patrolka z rzedawa 6 i zonka w zime miescila sie na dojazdach do pracy w 11l. tylko ze na zwyklych kolach. Ja jak mam czas zakladam 35" i jade na rybki. Ale szukalem dlugo nie zniszczonego modelu no i tu raczej nie mamy problemu ze rdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.