Skocz do zawartości

Auto 4x4


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak WJ jest za duże, to te trzy podane przez Ciebie są jeszcze większe.

Z linki:

Chcesz małe auto, a liftu 4" do tego 35" na kole?

Przy 100 na tym balonie czasem trudno w pas trafić.

Jeśli przełożenia niezmienione, to te 116 KM w nominale, słabo tym kołem kręci.

Podkręcisz turbo aby fabryka wróciła, pokręcisz śrubą dawki to poprawisz nieco.

O przyśpieszeniach znanych z Jeepa zapomnij. Porównywalne to będzie to startu przeładowanego jelcza.

Ze zdjęć i opisu prezentuje sie ładnie :cool:

Po mojemu retusz, ale ja się nie znam.

Co do konserwacji spodu, to najlepiej młotek w rękę i nap**dalać po ramie zwłaszcza w tylnej jej części .

Nie dotkniesz, to jedynie pobrandzlować się nad zdjęciami możesz :biggrin:

Przy ew. kupnie sprawdzić testerem szczelność głowicy.

Silnik na ciepło nie powinien podrygiwać jak w epilepsji. To rzędowa 6. Ma chodzić równo.

Jeśli jest inaczej, odpuść sobie. Sprawdzić napędy, jest blokada tylnego dyfra, sprawdzić działanie.

Co do zastosowanego zawieszenia. Iron nie cieszy się zbytnią popularnością. Wynika to z, marniejszej niż u konkurencji, trwałości.

Jest przy tym tańszy.

Skrzynia biegów. Powinny wchodzić bez oporów i zgrzytów. Najpierw zdycha 3 potem 5 itd. :biggrin: Remont nieopłacalny. Lepiej szukać używki.

Spalanie średnie na tych kołach trzeba liczyć jakieś 13-15l. W terenie niepoliczalne. Chyba że w motogodzinach :)

Dobra to tyle. Idę popracować.

 

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Jeśli chodzi o wielkość to zapomniałem napisać, że szukam krótkiego auta typu Pajero 3d lub Patrol 3d, ewentualnie Land Cruiser również 3d. Uświadomiłeś mi, że te 2.8 naprawdę może być za słaby do tak zestrojonego auta. Jeszcze raz dzięki za wskazówki

Edytowane przez HARPAGAN

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Jeśli chodzi o wielkość to zapomniałem napisać, że szukam krótkiego auta typu Pajero 3d lub Patrol 3d, ewentualnie Land Cruiser również 3d. Uświadomiłeś mi, że te 2.8 naprawdę może być za słaby do tak zestrojonego auta. Jeszcze raz dzięki za wskazówki

 

 

 

te 3d i tak są gabarytowo większe niż WJ :) . Istnieje jeszcze rozwiązanie w postaci silnika 4,2 patrolowego. Przy mostach z 2,8 na 35" robi jak fabryka. Wolnossąca jednostka napędowa zaspokaja się mniejszym zuzyciem paliwa, większą trwałością i idiotoodpornością. Wysoko w górach brakuje nieco mocy. Zaworami klaska jak zadowolona gimbaza z występu bibera. Ale to kowadło które pojedzie na wodnym roztworze z gumofilca ew. węgla. Rozrząd na kołach zębatych. Sam jeżdżę longiem i bardzo sobie to cenię,zwłaszcza na dalszych wypadach. Spanie w samochodzie ma swoje plusy.

 

Edyta:

Spójrz jakim samochodem facet jeździ:

http://www.kajmanoverland.pl/realizacje?showall=&start=12

Więc wiesz bardziej kwestia potrzeb

Edytowane przez lysy76

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lysy widze ze niezle siedzisz w temacie. A propo spania, rozgladam sie za namiotem na dach i jest tego nawet sporo. Czy jest cos na co trzeba zwrocic szczegolna uwage, bo raczej nie cena mowi o jakosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lysy widze ze niezle siedzisz w temacie. A propo spania, rozgladam sie za namiotem na dach i jest tego nawet sporo. Czy jest cos na co trzeba zwrocic szczegolna uwage, bo raczej nie cena mowi o jakosci.

 

ledwie liznąłem temat. :wink:

:flesje:

możesz celować w Hannibala, ale czy ja wiem?

Jest chińszczyzna, zwróć uwagę na wentylację. Im więcej tym lepiej. Generalnie zasada rozkładania jest podobna, może użyte materiały do produkcji i robocizna robią cenę. A niektórzy importerzy twierdzą, że zamawiają swoje produkty w tej samej chińskiej fabryce i z tych samych materiałów co czołowi producenci. Więc jeśli wierzyć zapewnieniom importerów, różnica w obrandowaniu? :icon_rolleyes:

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po obejżeniu paru szrotów i po głębszych przemyśleniach zaczynam rozglądać się za rav4 I gen 3d.

Mieliście może doczynienia z takim autem? Silnik 2.0, napęd 4x4 z blokadą jakąś, chyba dyferencjału centralnego. Jak to radzi sobie w śniegu?

Edytowane przez HARPAGAN

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musiisz mnie sluchac bo ja jeepniety jestem ale o wiele lepszy xj 4.0 z automatem , reduktor 242 daje ci to samo tyle ze xj jest prostszy w obsludze, mniej awaryjny i tanszy pod kazdym wzgledem , rowniez spalania ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kulka, miałem jeepa granda wg. Trochę się boję xj, że dużo będzie przy nim grzebania i często.

W Granda wsadziłem grande kasy i musiałem sprzedać z powodów osobistych. Teraz już wszystko na prostej i auto by sie przydało 4x4.

O xj nie wiem za wiele, jakiego masz jeepa?

Edytowane przez HARPAGAN

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem xj , yj , a zostawilem zj . jezdze nimi od 2006r i nie mialem wydatkow zwiazanych z ww. jedyna awaria byl padniety czujnik polozenia walu. uzytkuje na codzien

uwazam ze xj jest najmniej awaryjnym autem z 4x4 , do tego najprostszym

znam sie na nich , kupilem ich kilkanascie , dla znajomych w wiekszosci . najwazniejsze to wiedziec co sie kupuje

ladowanie kasy w jeepa? obce mi to jest

jak chcesz sie czegos dowiedziec , 502trzyczterydwa832

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kulka, jak zdecyduję się na xj-ta to najpierw dryndnę do Ciebie z pytaniami. Narazie biję się z myślami i słowami żony(miałeś już jeepa i cały czas kasę w niego pchałeś, teraz będzie to samo). Czy Realne jest kupić dobrego xj do 15 tys? Czy zj ma takie same napędy jak xj? A może ma lepsze;)

Edytowane przez HARPAGAN

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...