Skocz do zawartości

Auto 4x4


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Blokad brak to i się kręco...

Opcjonalnie możesz dołożyć:

http://www.sklep4x4.pl/sklep/grupa/262/blokady-mostow.html

:cool:

Zresztą, wygrzebał dołki, powiesił się na podłodze, blokady nie pomogą.

tu miałem podobną sytuację. Zapięte wszystko i nic:

zdjcie0097dc.jpg

 

na jeep.org sie zaloguj.

Tam masz odpowiedzi na większość nurtujących Cię pytań dot. jeepa.

Edytowane przez lysy76

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc terenowek ma tak samo , w stocku nie ma blokad, czasami jak np. w jeepach masz tarczki LSD w tylnym moscie . jak do tej pory nie potrzebowwalem zakladac dodatkowych blokad , w codziennym uzytkowaniu spokojnie to co ma seria wystarcza ,

yuby , zalezy jakiego granda szukasz , w takiej kasie spokojnie znajdziesz zj i jeszcze ci zostanie , wj tez sie znajdzie , z tym ze szybciej znajdziesz 4.7 niz 4.0

 

oczywiscie zaprawszam na jeep.org.pl , moderuje to forum i naprawde warto ;) jesli jestes zainteresowany kupnem

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem dzisiaj 3 sztuki Rav 4 I gen. Auta sprowadzone z Niemiec, przebieg ok 160-180 tys i strasznie pordzewiałe od spodu. Chyba gorzej niż Pajera które oglądałem. Wracam do punktu wyjścia i zaczynam od początku poszukiwania.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejżeniu paru szrotów i po głębszych przemyśleniach zaczynam rozglądać się za rav4 I gen 3d.

Mieliście może doczynienia z takim autem? Silnik 2.0, napęd 4x4 z blokadą jakąś, chyba dyferencjału centralnego. Jak to radzi sobie w śniegu?

Napisz może do czego potrzebujesz auta i jakie są Twoje oczekiwania - będzie łatwiej coś podpowiedzieć.Prawda jest taka , że coraz trudniej o prawdziwą terenówkę ale z drugiej strony sporo suvów posiada wystarczające możliwości terenowe potrzebne przeciętnemu użytkownikowi ( dają radę w kopnym śniegu i niezbyt ciężkim terenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już wcześniej pisałem do jazdy po śniegu w lesie, po polu czasem jak droga się nie da, przejazdy przez bruzdy głębokości ok 30 cm. Najlepiej auto z blokadą lsd tylnego mostu lub dołączaną za pomocą guziczka.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już wcześniej pisałem do jazdy po śniegu w lesie, po polu czasem jak droga się nie da, przejazdy przez bruzdy głębokości ok 30 cm. Najlepiej auto z blokadą lsd tylnego mostu lub dołączaną za pomocą guziczka.

Niedawno poszukiwałem auta spełniającego podobne wymagania , które mogło by zastąpić używaną wcześniej przeze mnie Kię Sportage pierwszej generacji.Podobnie jak Ty , rozważałem m in. Rav 4 jedynkę a także Daihatsu Ferozę ( świetne auto w teren).Niestety coraz trudniej trafić nie skorodowane agzemplarze tych aut ( z podobnego powodu nie chcę już Kii).Przypadkowo zdarzyło mi się pojeżdzić niewielki suvem Daihatsu - Teriosem i .... stałem się jego właścicielem.Auto jest mało znane i niedoceniane ale naprawdę sporo potrafi w terenie.Nie posiada wprawdzie reduktora ale jest stały napęd na 4 koła plus załączana guziczkiem blokada , co najczęściej w zupełności wystarcza gdyż skrzynię biegów zestrojono bardzo terenowo - krótka i mocna jedynka oraz dwójka.Nie nadaje się do szybkiej jazdy po asfaltach ani do ciągania innych aut w terenie z racji niedużego silnika i braku wspomnianej redukcji ale do poruszania się w warunkach o jakich piszesz szczerze polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno poszukiwałem auta spełniającego podobne wymagania , które mogło by zastąpić używaną wcześniej przeze mnie Kię Sportage pierwszej generacji.Podobnie jak Ty , rozważałem m in. Rav 4 jedynkę a także Daihatsu Ferozę ( świetne auto w teren).Niestety coraz trudniej trafić nie skorodowane agzemplarze tych aut ( z podobnego powodu nie chcę już Kii).Przypadkowo zdarzyło mi się pojeżdzić niewielki suvem Daihatsu - Teriosem i .... stałem się jego właścicielem.Auto jest mało znane i niedoceniane ale naprawdę sporo potrafi w terenie.Nie posiada wprawdzie reduktora ale jest stały napęd na 4 koła plus załączana guziczkiem blokada , co najczęściej w zupełności wystarcza gdyż skrzynię biegów zestrojono bardzo terenowo - krótka i mocna jedynka oraz dwójka.Nie nadaje się do szybkiej jazdy po asfaltach ani do ciągania innych aut w terenie z racji niedużego silnika i braku wspomnianej redukcji ale do poruszania się w warunkach o jakich piszesz szczerze polecam.

 

Z jakim silnikiem to jest? Swego czasu napaliłem się na Teriosa, ale dużo złych opinii o silnikach GDI mnie zniechęciło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki GDI były stosowane w Mitsubishi Pajero Pinin i właśnie z ich powodu ja również odpuściłem sobie małe Pajero - wolałem nie ryzykować.

W Teriosie natomiast jest silnik 1,3 ze zwykłym wielopunktowym wtryskiem o mocy 83 lub 86 KM.Szczególnie warty uwagi jest ten drugi bo ma rozrząd na łańcuszku więc prawie bezobsługowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki Jimny, zna ktoś ten samochód? Chodzi mi o to czy można nim jechać z włączonym napędem 4x4 po asfalcie czy tyko w terenie i do jakiejś tam prędkości?

 

 

Nie ma mechanizmu różnicowego międzyosiowego więc...

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...