Skocz do zawartości

Kawasaki GPX 750 F1 problem z odpaleniem


Kawakaki GPX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moto odpaliło na zaciąg po około 5 metrach,silnik pracował jakieś 2 minuty i zaczał kapać olej z dołu silnika czy "komora wału korbowego" ma jakiś odpowietrznik ??a co do rozrusznika to przewody czyszczone zabezpieczone styki wazelina techniczna cewka jest obok akumulatora i paliłem na krótko zwierajac dwa kable,słabo kręciło,próbowałem także na aku od auta kabel + aku od auta do rozrusznika a minus bezpośredni pod srube mocowania rozrusznika do silnika oczywiście wszystko wyczyszczone,kręciło tak samo więc raczej coś z rozrusznikiem jak sprawdzić czy nie przyjarane zwoje??rozrusznik na pustko kręci szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciek z dołu może być różnie motor nowy nie jest jak wiadomo prawdopodobnie poci się spod miski olejowej lub spod filtra oleju.Jeśli to sprawcą będzie miska polecam ci uszczelkę w płynie super grey koszt około 15zł ja złożyłem na to wszystkie możliwe dekle i jest sucho a co kapania spod filtra może gumowy oring jest skruszały.Możliwość wycieku jest od groma jak nie zajrzysz to się nie dowiesz :) Co do rozrusznika też radził bym go rozebrać może to tylko szczotki się skończyły lub naprawdę kręciłeś go strasznie długo i przegrzałeś zwoje lub nadpaliłeś zbyt dużym prądem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną jest to, że jest to GPX. Dobra rada - sprzedaj go, za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze kupisz normalny motocykl.

no niestety zgodze sie tu z Madafaka ą:) sa motocykle, ktorych zywot siegal lat pieciu a dalej trzaski stuki puki i do tych nalezy seria gpz i gpx....

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że rozrusznik pod obciążeniem sobie nie radzi. Jak szczotki kosztują grosze to możesz próbować. Pozbądź się też tej wazeliny i zabezpiecz sprayem do styków. Wycieki będziesz miał, zawsze tak jest po składaniu silnika, trzeba ich szukać i eliminować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

to tak wyciek zlikwidowany a mam nadal problem z rozrusznikiem bo nie mogę nigdzie dostać szczotek na aukcjach sa tylko do gpx 600 :angry: jeden wymiar wiekszy o 1mm do mojego trzeba 5.9mm x 8.9mm a 600'tka ma 5.9mm x 9.7mm :sad: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj jakiegoś zakładu, który zajmuję się naprawą alternatorów/ rozruszników. U mnie na podstawie wymiarów dobrali mi szczotki, które pasowały bez żadnej ingerencji, były tylko o 1,5mm krótsze. Możesz też iść za radą kolegów i zeszlifować drobnym papierem na taki wymiar, jaki Ci odpowiada. A jeszcze jedno. Jak będziesz dobierał szczotki zwróć uwagę na to, czy plecionka umocowana jest w szczotce w tym samym miejscu co w oryginalnej. Czasem inne mocowanie plecionki może powodować niedogodności przy montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem szczotki i jest już ok tylko czasem niechce kręcić tak jak powinien(kilka razy dobrze kreci raz słabo i znowu dobrze).Pojawił się lekki stukot w górze silnika tak do 3000-3500 jest cicho a puźniej coś stuka (stukanie to takie grube metaliczne stukanie) czy ktoś wie co to może być luzy to wydech 0.15 a ssace 0.10 czy ok takie luzy?według producenta to ssace od 0.08-0.13 a wydech to od 0.12-0.17. Jutro rozbiore i cos więcej bd wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...