Skocz do zawartości

Kawakaki GPX

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dębica

Osobiste

  • Motocykl
    GPX 750,Derbi Senda,
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13955425

Osiągnięcia Kawakaki GPX

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Założyłem szczotki i jest już ok tylko czasem niechce kręcić tak jak powinien(kilka razy dobrze kreci raz słabo i znowu dobrze).Pojawił się lekki stukot w górze silnika tak do 3000-3500 jest cicho a puźniej coś stuka (stukanie to takie grube metaliczne stukanie) czy ktoś wie co to może być luzy to wydech 0.15 a ssace 0.10 czy ok takie luzy?według producenta to ssace od 0.08-0.13 a wydech to od 0.12-0.17. Jutro rozbiore i cos więcej bd wiedział.
  2. kupiłem szczotki od suzuki DR 750,wymiar na stronie producenta taki jak w GPX 750 tak ,że powinny pasować
  3. to tak wyciek zlikwidowany a mam nadal problem z rozrusznikiem bo nie mogę nigdzie dostać szczotek na aukcjach sa tylko do gpx 600 :angry: jeden wymiar wiekszy o 1mm do mojego trzeba 5.9mm x 8.9mm a 600'tka ma 5.9mm x 9.7mm :sad: .
  4. Miałem taki sam problem,pomogło czyszczenie gaźników i ich synchro a także wymiana filtra paliwa.
  5. Moto odpaliło na zaciąg po około 5 metrach,silnik pracował jakieś 2 minuty i zaczał kapać olej z dołu silnika czy "komora wału korbowego" ma jakiś odpowietrznik ??a co do rozrusznika to przewody czyszczone zabezpieczone styki wazelina techniczna cewka jest obok akumulatora i paliłem na krótko zwierajac dwa kable,słabo kręciło,próbowałem także na aku od auta kabel + aku od auta do rozrusznika a minus bezpośredni pod srube mocowania rozrusznika do silnika oczywiście wszystko wyczyszczone,kręciło tak samo więc raczej coś z rozrusznikiem jak sprawdzić czy nie przyjarane zwoje??rozrusznik na pustko kręci szybko.
  6. Po zmianie kabli cewki nadarzył się nowy problem coś sie stało z rozrusznikiem i słabo kręci :sad: po rozebraniu go czyszczeniu szczotek wirnika stojanu,komutatora,troszkę lepiej kręci ale to nie to co ma być (próbowałem na kable od auta i to samo więc aku odpada) dodam jeszcze że grzeja sie szybko kable od cewki(cewka nie wbija na przełącznik przy kierownicy tylko tak tika próbowałem na krutko) do rozruchu i od (auta do aku też) sprawdzałem rozrusznik niema przebicia plusa na mase moto więc to też odpada.Silnik mechanicznie kręci odpowiednio.Co moge jeszcze sprawdzić (nie mam innego rozrusznika na podmiane). Może spróbować rozruchu na "pych"? wiem że to niezdrowe dla silnika ale wiedziałbym już że pali i tylko rorusznik do zrobienia .
  7. Sprawdze jeszcze po ostatniej próbie odpalania w tym momencie co zaczynał łapać (co miał juz odpalic wystrzał z tłumika)i znowu kilka zakręceń i tak w kółko
  8. załączam zdjęcia ustawienia wałków rozrządu proszę o ocene. . . . Przy tak ustawionych wałkach Wał jest w pozycji T .
  9. Witam kolegów mój problem wygląda następująco: Kupiłem motocykl Kawasaki GPX 750 z 87r,nie miał on kompresji więc rozebrałem górę silnika i okazało się że są zawory nieszczelne,oddałem głowice do regeneracji i jest już ok,sprawdziłem pierścienie i tłoki i wszystko jest w porządku więc złożyłem silnik (oczywiście wszystkie uszczelki nowe),ustawiłem rozrząd według znaków na kołach zębatych wałków rozrządu i oczywiście wał w pozycji T,ustawiłem luzy zaworowe (bo po szlifowaniu zaworów i gniazd były podstawione),ustawiłem poziom paliwa w gaźnikach według serwisówki, iskrę ma odpowiednią a nie chce odpalić.Proszę o poradzenie co może być przyczyną i co mam sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...