kloniket Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam. Na początku się przywitam. Kuba 18l. SzczytnaPiszę tutaj bo już z mechanikiem nie mam pomysłu. Ogólnie sprawa wygląda tak gdy silnik się rozgrzeje do 1.6k obrotów pali kontrolkę oleju. Na zimnym silniku nie świeci się kontrolka.Wymienione zostało: panewki główne i korbowodowe, pompa, regulator ciśnienia oleju. Smok czysty, kanaliki drożne, czujnik sprawny. Jakieś pomysły? Ja mam jeden bardzo pesymistyczny - gdzieś pęknięty jest blok i z temperaturą rozszerza się i ciśnienie ucieka. Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 źle dobrane panewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Pomiar robiony Plastigage? Dokładnie zrobione zostały pomiaru wału? Myślę jak Twoowdie, że to kwestia niedokładności. Remont dołu w Japońcu to nawet dla mechanika często nie łatwe zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) niech mechanik to ciśnienie oleju zmierzy najlepiej-wykluczysz usterki elektryki czy czujnika....... nie wiem jak w gs-ie ale w każdym starszym enduraku jest miejsce koło filtra oleju na podpięcie miernika ciśnienia oleju (taki miernik kosztuje ok 100 zł ) i wtedy zobaczysz czarno na białym co jest nie tak.......w gsie pewno taki miernik wpina się zamiast orginalnego czujnika ciśnienia ale to tylko moje domysły może to tylko elektryka świruje ?? jak sprawdzałeś czujnik ?? elektryka samochodowa czy motocyklowa to trudny temat, czasem pomiar voltomierzem, czy omomierzem na sucho daje wynik dobry a element dostaje ciśnienia, wysokiego napięcia czy innego szkodliwego czynnika i głupieje.... Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kloniket Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Ciśnienie było sprawdzane. Na początku prawie w ogóle nie było.Po wymianie regulatora(co zrobiłem jako ostatnią czynność) Ciśnienie skoczyło ale dalej było zbyt małe.Wymienię jeszcze filtr oleju może jest jakiś lipny...No nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 z tego silnika raczej nic nie będzie. Olej wam się benzyną nie rozrzadził?Filtr oleju nima nic do rzeczy, ponieważ czujnik ciśnienia oleju jest przed nim, a nie za nim.Siinik nie był wcześniej zatarty? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kloniket Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Jak go kupiłem to niestety trafiłem na takiego bubla że panewki były zatarte,Źle zrobiłem pakując pieniądze, Mogłem wymienić silnik cały.Paliwo w oleju może ale znowu dlaczego jak jest zimny silnik ciśnienie jest?Chciałbym go naprawić do końca jak już tyle siana wpakowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Czyli:- włączamy zapłon - kontrolka się świeci- uruchamiamy silnik zimny - kontrolka gaśnie- silnik się rozgrzewa - kontrolka się zapala...Bez podłączenia się z manometrem warsztatowym do magistrali olejowej niewiele da się powiedzieć.Tak samo, jeśli dobrano za luźne panewki...Test plastikowym wałeczkiem jest konieczny. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kloniket Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 jedna mała różnica w 3 "-" a mianowicie silnik się rozgrzewa- kontrolka się zapala na obrotach do 2tysięcy. Powyżej 2 gaśnie.Pytanie. Czy coś w górze silnika może to powodować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Skąd braliście informację o rozmiarze panewek? Informacja taka jest ukryta na karterze. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kloniket Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Panewki były dobierane według koloru oraz innych oznakowań. Dokładnie nie wiem jakich ponieważ mechanik się tym zajmował z porozumieniem z serwisem suzuki(bo u nich zamawialiśmy) W panewki wątpię bo by było po nich widać że w którymś miejscu bardziej się wycierają. Po 500km od wymiany było sprawdzane...Spróbuję po wymianie oleju nalać 20w50 może coś da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dobrą radę Ci dam, zabierz motocykl od mechanika a najlepiej to mu nie płaćdruga to szukaj drugiego silnika, nie generuj już niepotrzebnych kosztów.Z TEGO NIC NIE BĘDZIE! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 a wał w jakim stanie był? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kloniket Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Wał był odziwo w dobrym stanie.W piątek wymienię olej na 20w50 i filtr, może coś to da.Dziwi mnie ponieważ z tą kontrolką zrobiłem już 800km.Wydaje mi się, że gdyby nie miał ciśnienia to po 800km silnik byłby pozacierany , no ale moje pojęcie na temat mechaniki motocyklowej jest marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Jezdzij i sie nie przejmuj, najwyzej silnik zacznie lomotac to wowczas go wymienisz.Jesli teraz nic nie slychac to po prostu wykorzystuj wlozone pieniadze.Ponowne rozbieranie i szukanie dziury w calym bedzie kosztowalo wiecej bez gwarancji sukcesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.