Skocz do zawartości

gs 500 ciśnienie oleju


kloniket
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na początku się przywitam. Kuba 18l. Szczytna

Piszę tutaj bo już z mechanikiem nie mam pomysłu.

Ogólnie sprawa wygląda tak gdy silnik się rozgrzeje do 1.6k obrotów pali kontrolkę oleju.

Na zimnym silniku nie świeci się kontrolka.

Wymienione zostało: panewki główne i korbowodowe, pompa, regulator ciśnienia oleju.

Smok czysty, kanaliki drożne, czujnik sprawny.

 

Jakieś pomysły? Ja mam jeden bardzo pesymistyczny - gdzieś pęknięty jest blok i z temperaturą rozszerza się i ciśnienie ucieka.

 

Dzięki wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech mechanik to ciśnienie oleju zmierzy najlepiej-wykluczysz usterki elektryki czy czujnika.......

 

nie wiem jak w gs-ie ale w każdym starszym enduraku jest miejsce koło filtra oleju na podpięcie miernika ciśnienia oleju (taki miernik kosztuje ok 100 zł ) i wtedy zobaczysz czarno na białym co jest nie tak.......w gsie pewno taki miernik wpina się zamiast orginalnego czujnika ciśnienia ale to tylko moje domysły

 

może to tylko elektryka świruje ?? jak sprawdzałeś czujnik ??

 

elektryka samochodowa czy motocyklowa to trudny temat, czasem pomiar voltomierzem, czy omomierzem na sucho daje wynik dobry a element dostaje ciśnienia, wysokiego napięcia czy innego szkodliwego czynnika i głupieje....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie było sprawdzane. Na początku prawie w ogóle nie było.

Po wymianie regulatora(co zrobiłem jako ostatnią czynność) Ciśnienie skoczyło ale dalej było zbyt małe.

Wymienię jeszcze filtr oleju może jest jakiś lipny...

No nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego silnika raczej nic nie będzie. Olej wam się benzyną nie rozrzadził?

Filtr oleju nima nic do rzeczy, ponieważ czujnik ciśnienia oleju jest przed nim, a nie za nim.

Siinik nie był wcześniej zatarty?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go kupiłem to niestety trafiłem na takiego bubla że panewki były zatarte,

Źle zrobiłem pakując pieniądze, Mogłem wymienić silnik cały.

Paliwo w oleju może ale znowu dlaczego jak jest zimny silnik ciśnienie jest?

Chciałbym go naprawić do końca jak już tyle siana wpakowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli:

- włączamy zapłon - kontrolka się świeci

- uruchamiamy silnik zimny - kontrolka gaśnie

- silnik się rozgrzewa - kontrolka się zapala...

Bez podłączenia się z manometrem warsztatowym do magistrali olejowej niewiele da się powiedzieć.

Tak samo, jeśli dobrano za luźne panewki...

Test plastikowym wałeczkiem jest konieczny.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki były dobierane według koloru oraz innych oznakowań. Dokładnie nie wiem jakich ponieważ mechanik się tym zajmował z porozumieniem z serwisem suzuki(bo u nich zamawialiśmy) W panewki wątpię bo by było po nich widać że w którymś miejscu bardziej się wycierają. Po 500km od wymiany było sprawdzane...

Spróbuję po wymianie oleju nalać 20w50 może coś da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrą radę Ci dam, zabierz motocykl od mechanika a najlepiej to mu nie płać

druga to szukaj drugiego silnika, nie generuj już niepotrzebnych kosztów.

Z TEGO NIC NIE BĘDZIE!

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał był odziwo w dobrym stanie.

W piątek wymienię olej na 20w50 i filtr, może coś to da.

Dziwi mnie ponieważ z tą kontrolką zrobiłem już 800km.

Wydaje mi się, że gdyby nie miał ciśnienia to po 800km silnik byłby pozacierany , no ale moje pojęcie na temat mechaniki motocyklowej jest marne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzij i sie nie przejmuj, najwyzej silnik zacznie lomotac to wowczas go wymienisz.

Jesli teraz nic nie slychac to po prostu wykorzystuj wlozone pieniadze.

Ponowne rozbieranie i szukanie dziury w calym bedzie kosztowalo wiecej bez gwarancji sukcesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...