Skocz do zawartości

Wiadro szału z wagonem rewelacji


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

GS 850 G nie ma takich znowu problemow z oddalaniem, do stowy moze byc szybszy niz wiekszosc nowszych gwizdkow ( szdescsetek ).

Jest to poza tym wygodny turystyczny motocykl, na ktorym bez wysilku polykasz kilometry.

W warunkach rzeczywistej jazdy, gdzie nie licza sie ulamki sekund w dojechaniu do mety jest bardzo efektywnym sprzetem dla kogos kto

naprawde jezdzi duzo km w sezonie.

Bardzo niskoobslugowy przez wal napedowy, tylko 2 zawory na cyl regulowane plytkami, zniesie spokojnie w trasie opoznienie w zmianie oleju i

zadowoli sie kazdym olejem, nawet kujawskim z pierwszego tloczenia ( wal korbowy na lozyskach tocznych ).

 

Wady to moze waga - troche ciezki i dlugi do miasta, niepewny uklad ladowania ( z ktorym Greedo umie sobie poradzic ) i prymitywne hamulce

przednie, ktore jednak mozna albo usprawnic, albo wymienic na lepsze dobierajac efektywniejsze zaciski z pozniejszych modeli Suzuki.

Rama na pewno nie jest gumowa, to wrazenie zniknie po regulacji, albo wymianie lozysk wahacza - ta sama rama stosowana byla w

modelu 1000 i 1100 i dawala spokojnie rade.

Zawieszenia 30 lat temu byly state of the art, teraz trzeba je utrzymywac w jak najlepszym stanie zeby byly wystarczajace, ale do normalnej jazdy nie beda stanowily problemu.

Uwazam ze dobry zakup, na ktorym sie nie straci - radze sprawdzic ceny 850 w podobnym stanie w Niemczech czy Holandii.

 

PS. A i jeszcze trzeba stwierdzic ze Greedo jestes drugi, pierwszy na forum nabyl GS850 Guti kilka miesecy temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim odpaliłem fotę spodziewałem się starszego egzemplarza z lat 70tych

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GS 850 G nie ma takich znowu problemow z oddalaniem, do stowy moze byc szybszy niz wiekszosc nowszych gwizdkow ( szdescsetek ).

Jest to poza tym wygodny turystyczny motocykl, na ktorym bez wysilku polykasz kilometry.

W warunkach rzeczywistej jazdy, gdzie nie licza sie ulamki sekund w dojechaniu do mety jest bardzo efektywnym sprzetem dla kogos kto

naprawde jezdzi duzo km w sezonie.

Bardzo niskoobslugowy przez wal napedowy, tylko 2 zawory na cyl regulowane plytkami, zniesie spokojnie w trasie opoznienie w zmianie oleju i

zadowoli sie kazdym olejem, nawet kujawskim z pierwszego tloczenia ( wal korbowy na lozyskach tocznych ).

 

Wady to moze waga - troche ciezki i dlugi do miasta, niepewny uklad ladowania ( z ktorym Greedo umie sobie poradzic ) i prymitywne hamulce

przednie, ktore jednak mozna albo usprawnic, albo wymienic na lepsze dobierajac efektywniejsze zaciski z pozniejszych modeli Suzuki.

Rama na pewno nie jest gumowa, to wrazenie zniknie po regulacji, albo wymianie lozysk wahacza - ta sama rama stosowana byla w

modelu 1000 i 1100 i dawala spokojnie rade.

Zawieszenia 30 lat temu byly state of the art, teraz trzeba je utrzymywac w jak najlepszym stanie zeby byly wystarczajace, ale do normalnej jazdy nie beda stanowily problemu.

Uwazam ze dobry zakup, na ktorym sie nie straci - radze sprawdzic ceny 850 w podobnym stanie w Niemczech czy Holandii.

 

PS. A i jeszcze trzeba stwierdzic ze Greedo jestes drugi, pierwszy na forum nabyl GS850 Guti kilka miesecy temu.

 

Witaj Adamie :)

Wiesz, śmiesznie będzie jak za kilka lat ten GS będzie warty tyle co erszósteczka czy gieesikserek na który napalają się ci, co się jeszcze nie wyżyli ;)

Z gumową ramą nieco przesadziłem, motorek się prowadzi bardziej jak czołg, po prostu konkretnie sunie sobie do przodu. Pozycja, co pisali w testach z epoki, jest dziwna - ręce wysunięte do przodu, nogi mocno podkurczone, wąska kierownica. Jak na razie jest przeszczęśliwy z wyboru :)

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się baaardzo podoba - gratulacje!! i niech radość trwa jak najdłużej :) (choć nie spodziewałabym się po Tobie takiego wyboru :laugh: )

"... zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji... "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Stanisławie, Staszku! Zacząłem się męczyć na RFie, na 1000RR też nie miałem już takiej kredki jakbym miał 3 lata temu. I jeszcze softail mi się podobał. Ewoluuję w kierunku czopera :D

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...