przemek96 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Cóż poradzić ;)kup Virago ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 GS 850 G nie ma takich znowu problemow z oddalaniem, do stowy moze byc szybszy niz wiekszosc nowszych gwizdkow ( szdescsetek ).Jest to poza tym wygodny turystyczny motocykl, na ktorym bez wysilku polykasz kilometry.W warunkach rzeczywistej jazdy, gdzie nie licza sie ulamki sekund w dojechaniu do mety jest bardzo efektywnym sprzetem dla kogos ktonaprawde jezdzi duzo km w sezonie.Bardzo niskoobslugowy przez wal napedowy, tylko 2 zawory na cyl regulowane plytkami, zniesie spokojnie w trasie opoznienie w zmianie oleju izadowoli sie kazdym olejem, nawet kujawskim z pierwszego tloczenia ( wal korbowy na lozyskach tocznych ). Wady to moze waga - troche ciezki i dlugi do miasta, niepewny uklad ladowania ( z ktorym Greedo umie sobie poradzic ) i prymitywne hamulceprzednie, ktore jednak mozna albo usprawnic, albo wymienic na lepsze dobierajac efektywniejsze zaciski z pozniejszych modeli Suzuki.Rama na pewno nie jest gumowa, to wrazenie zniknie po regulacji, albo wymianie lozysk wahacza - ta sama rama stosowana byla wmodelu 1000 i 1100 i dawala spokojnie rade.Zawieszenia 30 lat temu byly state of the art, teraz trzeba je utrzymywac w jak najlepszym stanie zeby byly wystarczajace, ale do normalnej jazdy nie beda stanowily problemu.Uwazam ze dobry zakup, na ktorym sie nie straci - radze sprawdzic ceny 850 w podobnym stanie w Niemczech czy Holandii. PS. A i jeszcze trzeba stwierdzic ze Greedo jestes drugi, pierwszy na forum nabyl GS850 Guti kilka miesecy temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 zanim odpaliłem fotę spodziewałem się starszego egzemplarza z lat 70tych Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 GS 850 G nie ma takich znowu problemow z oddalaniem, do stowy moze byc szybszy niz wiekszosc nowszych gwizdkow ( szdescsetek ).Jest to poza tym wygodny turystyczny motocykl, na ktorym bez wysilku polykasz kilometry.W warunkach rzeczywistej jazdy, gdzie nie licza sie ulamki sekund w dojechaniu do mety jest bardzo efektywnym sprzetem dla kogos ktonaprawde jezdzi duzo km w sezonie.Bardzo niskoobslugowy przez wal napedowy, tylko 2 zawory na cyl regulowane plytkami, zniesie spokojnie w trasie opoznienie w zmianie oleju izadowoli sie kazdym olejem, nawet kujawskim z pierwszego tloczenia ( wal korbowy na lozyskach tocznych ). Wady to moze waga - troche ciezki i dlugi do miasta, niepewny uklad ladowania ( z ktorym Greedo umie sobie poradzic ) i prymitywne hamulceprzednie, ktore jednak mozna albo usprawnic, albo wymienic na lepsze dobierajac efektywniejsze zaciski z pozniejszych modeli Suzuki.Rama na pewno nie jest gumowa, to wrazenie zniknie po regulacji, albo wymianie lozysk wahacza - ta sama rama stosowana byla wmodelu 1000 i 1100 i dawala spokojnie rade.Zawieszenia 30 lat temu byly state of the art, teraz trzeba je utrzymywac w jak najlepszym stanie zeby byly wystarczajace, ale do normalnej jazdy nie beda stanowily problemu.Uwazam ze dobry zakup, na ktorym sie nie straci - radze sprawdzic ceny 850 w podobnym stanie w Niemczech czy Holandii. PS. A i jeszcze trzeba stwierdzic ze Greedo jestes drugi, pierwszy na forum nabyl GS850 Guti kilka miesecy temu. Witaj Adamie :)Wiesz, śmiesznie będzie jak za kilka lat ten GS będzie warty tyle co erszósteczka czy gieesikserek na który napalają się ci, co się jeszcze nie wyżyli ;)Z gumową ramą nieco przesadziłem, motorek się prowadzi bardziej jak czołg, po prostu konkretnie sunie sobie do przodu. Pozycja, co pisali w testach z epoki, jest dziwna - ręce wysunięte do przodu, nogi mocno podkurczone, wąska kierownica. Jak na razie jest przeszczęśliwy z wyboru :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolaS Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Greedo gratulacje cudeńka :) musisz go teraz zaprezentować na żywo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag.Śl Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 A mi się baaardzo podoba - gratulacje!! i niech radość trwa jak najdłużej :) (choć nie spodziewałabym się po Tobie takiego wyboru :laugh: ) Cytuj "... zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji... " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Niestety, mentalnie jest już starcem, teraz pozostały mu tylko rajdy weteranów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) Dokładnie Stanisławie, Staszku! Zacząłem się męczyć na RFie, na 1000RR też nie miałem już takiej kredki jakbym miał 3 lata temu. I jeszcze softail mi się podobał. Ewoluuję w kierunku czopera :D Edytowane 25 Lipca 2012 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.