Emdżej Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 WitamOddałem ostatnio moto - GSX 750 Inazuma do mechanika na regulacje zaworów i czyszczenie i regulacje gaźników. Po dwóch poprawkach (wcześniej moto strasznie muliło i przerywało), kiedy wydawało się, że wszystko jest ok, nadal jest problem. Motocykl idzie tak jak powinien do 160 km/h, a potem ledwo dociąga do 190. Na 3 biegu idzie do 160 i po zmianie biegu na 4 moto jakby nie miało mocy, przyspiesza bardzo wolno i praktycznie nie ma szans dojść do końca obrotów, zmiana na 5 już nic nie daje - motocykl nie chce jechać szybciej. Wiadomo - nie jest to demon prędkości, ale wcześniej 220km/h jechał, teraz jest to nierealne. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 (edytowane) Idzie do odcięcia zapłonu? Edytowane 20 Maja 2012 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 (edytowane) na 1, 2, 3 tak, na 4 już mu się za bardzo nie chce,Czy może to być spowodowane zbyt uboga mieszanką, bo świece są białe, nie maja nalotu "kawy z mlekiem"Lewego powietrza raczej nie łapie - po zatkaniu wlotu airboxa od razu gaśnie Edytowane 20 Maja 2012 przez Emdżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Ja gdy mam zbyt ubogą mieszankę w portmonetce to tez za szybko po sklepach nie latam :laugh:Może tak być, myslę .Mój chłopak ostatnio też męczył się z gaźnikami. Ustawione jak fabrycznie, wyczyszczone ale okazało się że były jednak zatkane takie malutkie dysze które są w obudowie tych miechów jakby (nie wiem jak to inaczej nazwać) które sterują iglicę. One chyba służą do wyrównaia położenia tej gumowej membrany która jest w środku. Zanim wyczyścił gaźniki to moto jeździło jak opętane ale paliło straszne ilości benzyny. Gdy wyczyścił to przestało palić dużo ale też nie jechało. I smieszne jest to że to musiało się pozatykać w trakcie czyszczenia :laugh: Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Sprawdź membranę kranika , zassysając powietrze rurką podciśnienia wyjętą z gaźnika . Powinna przylepić się do języka i nie odpadać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Daj na wyższym biegu odrobinę ssania,zobaczysz co się będzie działo.Sprawdzenie od nowa gażniki,czyszczenie itp.filtr paliwa jeżeli jest,odpowietrzenie zbiornika paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 sprawdź memebrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 W inazumie ? To względnie młode moto jest, o membrany to się mozna martwić powyżej 20 roku zycia lub w "leżakach magazynowych" .Wykręć świece i poka , zobaczymy każdą , podpowiemy. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Zdziwiłbyś się jakie cuda nawet w 10 letnich sprzętach można znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ja bym zaczął od sprawdzenia poziomu paliwa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Sprawdz też pompę paliwa,jak jest z wbudowanym filtrem,może on być przytkany i masz perzyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Koncert zyczen czy co ?Pokaz swiece i sie okaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Pisał że białe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 nie robiłem zdięć świec, ale umiem rozpoznać biały kolor.pompa paliwa to ja nawet nie mam w tym moto. Świeca wygląda tak http://img715.imageshack.us/img715/579/p5280194.jpg (nie jest to moje zdięcie, ale u mnie jest to samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.