Skocz do zawartości

Jakie 4t wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

 

a sx520 taki moto do rwania dup chyba jak cr500 :D........jest fajny dopóki masz 3km prostego szutru i stawiasz go na koło z 4 biegu i masz zajawkę, ale wjeżdzasz w las i potworna moc zaczyna męczyć i stwarzać niebezpieczne sytuacje....

 

nie wiem ile mocniejsza jest wersja sx 520 od exc ale ten drugi uważam za bardzo przyjazny w opanowaniu. Poza torem oczywiście choć to też zależy o jakim mówimy.

Jeśli piaskowy kręty z garbami, koleinami itp to będzie ciężkawy, niepotrzebnie mocny i nerwowy, ale jeśli już mamy górki do skakania i mniej kręty z łągodniejszymi bandami to całkiem fajnie daje radę.

W lesie na podjazdach też nie narzekałem na niego, moim zdaniem dużo łatwiej niż 125 2t. Dużego doświadczenia nie mam, a fajnie mi się tym jeździ i jeśli ktoś nie zaczyna od tej maszyny to bym jej nie unikał.

 

Jeśli faktycznie ma wymienione wszystko co pisałeś, łącznie z napędem i oponami + strój to cena zaczyna być w miarę.

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co patenty jak to prawie identyczne piecyki?

 

nie spotkałem się z takim modem, ale nie sądzę aby to wiele dało, są crossy z 5cio biegowymi skrzyniami i tam najwiekszym bólem jest niestabilność silnika przy niskich obrotach, przy duzym obciążeniu i małej prędkości i daniu gazu silnik czy to w yzf czy crf często robi "czyk" i gaśnie, co w enduro bywa bolesne, sprzęgło pomaga ale nie zawsze, np. wr450 zachowuje się całkiem inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co patenty jak to prawie identyczne piecyki?

 

nie spotkałem się z takim modem, ale nie sądzę aby to wiele dało, są crossy z 5cio biegowymi skrzyniami i tam najwiekszym bólem jest niestabilność silnika przy niskich obrotach, przy duzym obciążeniu i małej prędkości i daniu gazu silnik czy to w yzf czy crf często robi "czyk" i gaśnie, co w enduro bywa bolesne, sprzęgło pomaga ale nie zawsze, np. wr450 zachowuje się całkiem inaczej

Bo taka jest róznica miedzy crossem a enduro, ale i tak większośc amatorów jeździ na crossach w terenie. W crossie nie używa się niskich obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam po dużej przerwie chce ten temat odświeżyć ponieważ wyszło jak wyszło i dopiero teraz zmieniam motocykl, opchnąłem RM i trzeba kupić następczyni.

Więc tak kat o którym była mowa jest dalej tylko teraz za 7000zł , jeżdzony tylko na jesieni (kolega był za granicą na wakacjach). Yamaha stoi u mechanika obecnie, okazało się że była zatarte łożysko w korbie z tego co wiem to do wymiany korba, tłok, cylinder reszta ponoć sprawna (głowica i zawory ok) typ zastanawia się czy robić, jak ktoś da 3000zł to sprzeda. Do wyboru doszła jeszcze Honda Crf 450 2003r od kolegi za 6000zł nie wiem co będzie najlepszym wyborem. Pomóżcie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już tak panicznie się bronisz przed innymi moto to najlepiej ten kat jeśli oczywiście stan faktyczny pokrywa się z opisem (2 tys tak sam z siebie opuscił ?? )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie boje się innych motocykli, po prostu o tych coś wiem a przeglądając internet to wszystkie są po kapitalcę (a tak ogólnie to rachunki na części to podstawa bo stare części można zdobyć) trzeba długo szukać, jeździć i wozić naprawdę dobrego znachora żeby nie trafić na minę ale jeśli możecie to dawajcie jakieś typy.

Na moto śmigam większość las, podjazdy, piasek i bagna, tor naprawdę okazyjnie i tak bardzo lajtowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry temat, z tym że ja celuję w jakąś 250 4t , pierwsze moto w teren, chcę też do niego 2 obręcze sm:] jeździć głównie będę po lasach, żwirowniach, a na sm mamy tor kartingowy, no i Kowno:) Rocznik jaki by mnie interesował to 2005-06, Kto co może polecić wady i zalety. Doświadczenie jakie mam z terenem jest nie duże, jeździłem na yz 250 ale to 2t no i kx 450. Tego drugiego rzecz jasna nie ogarniam wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałeś o Suzuki drz 400?.

Dobra bezawaryjna maszyna co prawda moc dupy nie urywa, ale ma tyle samo co ćwiartka ful krosa. Po za tym bardzo mało wymagająca pod względem serwisowym. Patrząc na Twoją specyfikację eksploatacyjną to wydaje się być idealna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...