marcel111 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 a sx520 taki moto do rwania dup chyba jak cr500 :D........jest fajny dopóki masz 3km prostego szutru i stawiasz go na koło z 4 biegu i masz zajawkę, ale wjeżdzasz w las i potworna moc zaczyna męczyć i stwarzać niebezpieczne sytuacje.... nie wiem ile mocniejsza jest wersja sx 520 od exc ale ten drugi uważam za bardzo przyjazny w opanowaniu. Poza torem oczywiście choć to też zależy o jakim mówimy.Jeśli piaskowy kręty z garbami, koleinami itp to będzie ciężkawy, niepotrzebnie mocny i nerwowy, ale jeśli już mamy górki do skakania i mniej kręty z łągodniejszymi bandami to całkiem fajnie daje radę.W lesie na podjazdach też nie narzekałem na niego, moim zdaniem dużo łatwiej niż 125 2t. Dużego doświadczenia nie mam, a fajnie mi się tym jeździ i jeśli ktoś nie zaczyna od tej maszyny to bym jej nie unikał. Jeśli faktycznie ma wymienione wszystko co pisałeś, łącznie z napędem i oponami + strój to cena zaczyna być w miarę. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 a to mi tak z ciekawości dopowiedzcie exc i sx wymiana skrzyni jest taka prosta? bez patentow weszla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 a po co patenty jak to prawie identyczne piecyki? nie spotkałem się z takim modem, ale nie sądzę aby to wiele dało, są crossy z 5cio biegowymi skrzyniami i tam najwiekszym bólem jest niestabilność silnika przy niskich obrotach, przy duzym obciążeniu i małej prędkości i daniu gazu silnik czy to w yzf czy crf często robi "czyk" i gaśnie, co w enduro bywa bolesne, sprzęgło pomaga ale nie zawsze, np. wr450 zachowuje się całkiem inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 a tak do autora tematu to to napewno jest sx z 6 skrzynia? czy exc opierniczone z wszystkiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Pisał że latał jak jeszcze moto miało 4 biegi, więc raczej sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 a po co patenty jak to prawie identyczne piecyki? nie spotkałem się z takim modem, ale nie sądzę aby to wiele dało, są crossy z 5cio biegowymi skrzyniami i tam najwiekszym bólem jest niestabilność silnika przy niskich obrotach, przy duzym obciążeniu i małej prędkości i daniu gazu silnik czy to w yzf czy crf często robi "czyk" i gaśnie, co w enduro bywa bolesne, sprzęgło pomaga ale nie zawsze, np. wr450 zachowuje się całkiem inaczejBo taka jest róznica miedzy crossem a enduro, ale i tak większośc amatorów jeździ na crossach w terenie. W crossie nie używa się niskich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Tutaj chodzi o pierwszy bieg przedewszystkim a nie o to czy jest 5 czy 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moturzysta8 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Witam po dużej przerwie chce ten temat odświeżyć ponieważ wyszło jak wyszło i dopiero teraz zmieniam motocykl, opchnąłem RM i trzeba kupić następczyni.Więc tak kat o którym była mowa jest dalej tylko teraz za 7000zł , jeżdzony tylko na jesieni (kolega był za granicą na wakacjach). Yamaha stoi u mechanika obecnie, okazało się że była zatarte łożysko w korbie z tego co wiem to do wymiany korba, tłok, cylinder reszta ponoć sprawna (głowica i zawory ok) typ zastanawia się czy robić, jak ktoś da 3000zł to sprzeda. Do wyboru doszła jeszcze Honda Crf 450 2003r od kolegi za 6000zł nie wiem co będzie najlepszym wyborem. Pomóżcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 ja już tak panicznie się bronisz przed innymi moto to najlepiej ten kat jeśli oczywiście stan faktyczny pokrywa się z opisem (2 tys tak sam z siebie opuscił ?? ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ta Yamaha ma na 99% przytartą głowice jeszcze, skoro dół jest w takim stanie. Za głowice liczą sobie koło tyśka, a za wałki okolice 500zeta sztuka za coś dobrego, więc wyszła by cie pewnie z 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moturzysta8 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Nie boje się innych motocykli, po prostu o tych coś wiem a przeglądając internet to wszystkie są po kapitalcę (a tak ogólnie to rachunki na części to podstawa bo stare części można zdobyć) trzeba długo szukać, jeździć i wozić naprawdę dobrego znachora żeby nie trafić na minę ale jeśli możecie to dawajcie jakieś typy.Na moto śmigam większość las, podjazdy, piasek i bagna, tor naprawdę okazyjnie i tak bardzo lajtowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 a ta crf jak sie prezentuje? hmm bo 6koła to nie tak dużo jeszcze jak masz ją pod nosem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Dobry temat, z tym że ja celuję w jakąś 250 4t , pierwsze moto w teren, chcę też do niego 2 obręcze sm:] jeździć głównie będę po lasach, żwirowniach, a na sm mamy tor kartingowy, no i Kowno:) Rocznik jaki by mnie interesował to 2005-06, Kto co może polecić wady i zalety. Doświadczenie jakie mam z terenem jest nie duże, jeździłem na yz 250 ale to 2t no i kx 450. Tego drugiego rzecz jasna nie ogarniam wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 A myślałeś o Suzuki drz 400?.Dobra bezawaryjna maszyna co prawda moc dupy nie urywa, ale ma tyle samo co ćwiartka ful krosa. Po za tym bardzo mało wymagająca pod względem serwisowym. Patrząc na Twoją specyfikację eksploatacyjną to wydaje się być idealna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Sm raczej sporadycznie będę jeździł, głównie teren, a 400cc to stanowcze za dużo jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.