WSR Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Witajcie po baaardzo długiej przerwie :) Otwieram temat w którym poszukam(y) rozwiązania moich problemów egzystencjalnych ;). W fajerze w przyszłym roku skończą mi się miejsca na pieczątki w dowodzie i być może chciałbym zmienić na coś nowocześniejszego i mniej więcej równie szybkiego. Także drogie Bravo poszukiwany jest sprzęt spełniający poniższe założenia:pożądane różnice w stosunku do SC33- z normalniejszą pozycją,- zwrotny w mieście,- na wtrysku,- z lepszym dołem,pożądane podobieństwa do SC33:- szybki,- musi mało wiać przy wyższych prędkościach (bardzo wyższych),- zwinny w trasie w szybkich łukach,- dobra góra obrotów,- lekki, moze być lżejszy,- zadziorny,- możliwość turystykowania,- RÓWNIE BEZAWARYJNY! Póki co faworytem jest Z1000 2 generacji ew. FZ1 Fazer, co jeszcze podejdzie? Generalnie szukam supersporta w skórze nakeda o możliowściach goldwinga, streeta i skutera w jednym :D Jakieś wasze typy, opisy motocykli...Kto jeździ czymś podobnym i mógłby się podzielić spostrzeżeniami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Moj siostrzeniec jezdzi Honda 1000R i wyglada na zadowolonego :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Kurcze,zeby nie mozliwosci turystyczne,oraz wyzsze predkosci(tutaj chodzi mi o ochrone przed wiatrem)....wtedy polecił bym Triumpha Speed Triple.Silnikowo zajebisty...od samego dolu,po górę.Tyle,że raczej jednoosobowy i turystyka na upartego;)Jednak,najlepiej wyglada tylko z mala szybą..a właściwie szybeńką ;) To raczej taki ostry miejski zawodnik.Najlepiej zebys jeszcze podal przedzial cenowy... Edytowane 5 Maja 2012 przez Pozytywnie Zakrecony Wariat Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 MV Agusta F4 albo BrutaleKTM RC8Ducati 848Cagiva V-RaptorBuell XB 9SX takie cos? no i hayka Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 No to podales NAKEDY :banghead: :icon_mrgreen: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Przeczytalem zadziorne.. Te pasowaly. Ducati MonsterKawa Z 1000 Edytowane 5 Maja 2012 przez iks Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Jakoś pomyślałem o SV 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 A Tuono ? Też ładna, i zapie**ala. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Jakoś pomyślałem o SV 1000Potwierdzam fajne moto, ale to Vka, nie wiem czy autorowi to podpasi, jest stosunkowo mała, ja mam w porywach 180cm i było mi ciasnawo, plus niezbyt wygodna kanapa (ciężko wytrzymać od tankowania do tankowania, ale może mam delikatne 4 litery), chyba najlepiej brzmiące V2, wg mnie oczywiście.Jest jeszcze Tuono 1000R, ergonomia dla mnie wzorowa (oprócz przycisków klaksonu/kierunkowskazów, inne rozłożenia niż w japońskich motocyklach i często zamiast włączenia kierunku się trąbi, na początku), wysoko siedzisko co mi bardzo podpasowało (jednego dnia zrobiłem Split->Warszawa), ale jeśli ma być "ostra" trzeba mocno pogmerać w przełożeniach (przód -1, tył plus 3/4 zęby, a i tak SV Nka na standardowych będzie ostrzejsza), takie samo jak w RSV, bez sens mieć nakeda, który poleci 280km/h. Mały zbiornik i co 120-140km trzeba tankować, przy ostrzejszej jeździe w mieście spalanie się ociera o 10l/100km, szybka trasa 8l. Edit:Kolega trochę wyprzedził Edytowane 5 Maja 2012 przez abu Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 pożądane różnice w stosunku do SC33- z normalniejszą pozycją,- zwrotny w mieście,- na wtrysku,- z lepszym dołem,pożądane podobieństwa do SC33:- szybki,- musi mało wiać przy wyższych prędkościach (bardzo wyższych), - Ciężko to osiągnąć nakedem- zwinny w trasie w szybkich łukach,- dobra góra obrotów,- lekki, moze być lżejszy,- zadziorny,- możliwość turystykowania,- RÓWNIE BEZAWARYJNY! Przymierz się do niego - zobaczymy. Wg. mnie dobra opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Hej, przedział cenowy powiedzmy do 16 tysi ale to za rok może 2 więc raczej to co dziś kosztuje dwadzieścia. A wzrost mam raczej nikczemny 176 :P SV odpada,i inne fałki raczej też. No i dla pasażera też nie powinien być zbyt niedobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Powtórzę się jak już w innych temu podobnych tematach:CB 1300! Szybki, wygodny, nowoczesny i oszczędny, również dla pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Większość tych cech ma X11 ale tylko większość. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Rozważałeś buse lub kawę 1400?chyba spełnia większość twoich danych, a i wielkością bliżej goldwinga. Fazer też dobry wybór, nie wiem jak te nowsze ale mój gaźnikowy bardzo wygodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 (edytowane) No nie powiem, CB1300 bardzo fajna, ale trochę za krowiasta haja i ZRX odpadają z tych samych powodów. Sprzęt MUSI być zwinny. Z tego co sam czytałem najbardziej pasi mi chyba Z1000, to prawdziwa prawda, że mało na nim wieje? A możesz napisać coś więcej o X11? Edytowane 6 Maja 2012 przez WSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.