Skocz do zawartości

Ostry naked, następca 900RR SC33 poszukiwany


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie po baaardzo długiej przerwie :)

 

Otwieram temat w którym poszukam(y) rozwiązania moich problemów egzystencjalnych ;). W fajerze w przyszłym roku skończą mi się miejsca na pieczątki w dowodzie i być może chciałbym zmienić na coś nowocześniejszego i mniej więcej równie szybkiego. Także drogie Bravo poszukiwany jest sprzęt spełniający poniższe założenia:

pożądane różnice w stosunku do SC33

- z normalniejszą pozycją,

- zwrotny w mieście,

- na wtrysku,

- z lepszym dołem,

pożądane podobieństwa do SC33:

- szybki,

- musi mało wiać przy wyższych prędkościach (bardzo wyższych),

- zwinny w trasie w szybkich łukach,

- dobra góra obrotów,

- lekki, moze być lżejszy,

- zadziorny,

- możliwość turystykowania,

- RÓWNIE BEZAWARYJNY!

 

Póki co faworytem jest Z1000 2 generacji ew. FZ1 Fazer, co jeszcze podejdzie? Generalnie szukam supersporta w skórze nakeda o możliowściach goldwinga, streeta i skutera w jednym :D Jakieś wasze typy, opisy motocykli...

Kto jeździ czymś podobnym i mógłby się podzielić spostrzeżeniami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze,zeby nie mozliwosci turystyczne,oraz wyzsze predkosci(tutaj chodzi mi o ochrone przed wiatrem)....wtedy polecił bym Triumpha Speed Triple.Silnikowo zajebisty...od samego dolu,po górę.Tyle,że raczej jednoosobowy i turystyka na upartego;)

Jednak,najlepiej wyglada tylko z mala szybą..a właściwie szybeńką ;) To raczej taki ostry miejski zawodnik.

Najlepiej zebys jeszcze podal przedzial cenowy...

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to podales NAKEDY :banghead: :icon_mrgreen:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś pomyślałem o SV 1000

Potwierdzam fajne moto, ale to Vka, nie wiem czy autorowi to podpasi, jest stosunkowo mała, ja mam w porywach 180cm i było mi ciasnawo, plus niezbyt wygodna kanapa (ciężko wytrzymać od tankowania do tankowania, ale może mam delikatne 4 litery), chyba najlepiej brzmiące V2, wg mnie oczywiście.

Jest jeszcze Tuono 1000R, ergonomia dla mnie wzorowa (oprócz przycisków klaksonu/kierunkowskazów, inne rozłożenia niż w japońskich motocyklach i często zamiast włączenia kierunku się trąbi, na początku), wysoko siedzisko co mi bardzo podpasowało (jednego dnia zrobiłem Split->Warszawa), ale jeśli ma być "ostra" trzeba mocno pogmerać w przełożeniach (przód -1, tył plus 3/4 zęby, a i tak SV Nka na standardowych będzie ostrzejsza), takie samo jak w RSV, bez sens mieć nakeda, który poleci 280km/h. Mały zbiornik i co 120-140km trzeba tankować, przy ostrzejszej jeździe w mieście spalanie się ociera o 10l/100km, szybka trasa 8l.

 

Edit:

Kolega trochę wyprzedził

Edytowane przez abu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pożądane różnice w stosunku do SC33

- z normalniejszą pozycją,

- zwrotny w mieście,

- na wtrysku,

- z lepszym dołem,

pożądane podobieństwa do SC33:

- szybki,

- musi mało wiać przy wyższych prędkościach (bardzo wyższych), - Ciężko to osiągnąć nakedem

- zwinny w trasie w szybkich łukach,

- dobra góra obrotów,

- lekki, moze być lżejszy,

- zadziorny,

- możliwość turystykowania,

- RÓWNIE BEZAWARYJNY!

 

Przymierz się do niego - zobaczymy. Wg. mnie dobra opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, przedział cenowy powiedzmy do 16 tysi ale to za rok może 2 więc raczej to co dziś kosztuje dwadzieścia. A wzrost mam raczej nikczemny 176 :P SV odpada,i inne fałki raczej też. No i dla pasażera też nie powinien być zbyt niedobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość tych cech ma X11 ale tylko większość.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem, CB1300 bardzo fajna, ale trochę za krowiasta haja i ZRX odpadają z tych samych powodów. Sprzęt MUSI być zwinny. Z tego co sam czytałem najbardziej pasi mi chyba Z1000, to prawdziwa prawda, że mało na nim wieje?

 

A możesz napisać coś więcej o X11?

Edytowane przez WSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...