yokoszko Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Witam,nie potrafię ustawić wolnych obrotów w KDX 125, ustawiałem już iglice w każdej pozycji, wykręcając śrubę od mieszanki tylko się pogarsza, filtr powietrza czysty z reszta bez założonego filtra jest to samo. Przez chwilę pluł olejem więc myślałem, że może tłumik zapchany ale po jego ściągnięciu nadal to samo. Odpala tylko z odkręconym na max. gazem i trzeba dodawać gazu żeby nie zgasł. Ma problem z wkręcaniem się na wysokie obroty a jak już się wkręci to bardzo długo z nich schodzi aż dojdzie do wolnych 2-3sek na nich pochodzi i zgaśnie. Na gwałtowne dodanie gazu gaśnie. Przy jeździe na niskich i średnich jest dobrze na wysokich już go dusi. Gdzie dalej grzebać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 simmery na wale wymieniłeś ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoszko Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 3 dni temu wymieniłem simmering od strony sprzęgła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 To juz 50% sukcesu.A dlaczego tylko jeden ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plazgut Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Wyczyść, umyj gaźnik. Ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej. Sprawdzałeś ciśnienie na tłoku? Zawór wydechowy działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 lewe powietrze- wazny jest simering od str magneta. sprawdz szczelnosc ukladu dolotoewgo i skrzyni korbowej. Przy nieszczelnosciach powinien pojawiac sie niedopalony olej z mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoszko Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego?Sciągacz będzie Ci potrzebny, pomierz gwint i średnice a tokarz zrobi Ci go za 15zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) sciagnij dekiel i zerknij. czasami magneta mają nawiercone otwory i nagwintowane wtedy z plaskownika i paru srubek zrobisz sciagacz. Druga opcja bardziej ryzykowna poluzowac nakretke i odpalić. Ryzyko sciecia klina, lub uszkodzenia wału. Pare razy tak robilem i pusciło bez szkody dla w/w elementówzobacz czy nie zaolejone okolice magneta Edytowane 5 Maja 2012 przez Pt77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Ta metoda to taka troche samobojcza - nie wiadomo w ktora strone kolo magnesowe odleci gdy juz sie zluzuje na wale.Sciagacz wewnetrzny jest ci potrzebny i to wydaje sie najpewniejsza i najbezpieczniejsza metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Ta metoda to taka troche samobojcza - nie wiadomo w ktora strone kolo magnesowe odleci gdy juz sie zluzuje na wale.Sciagacz wewnetrzny jest ci potrzebny i to wydaje sie najpewniejsza i najbezpieczniejsza metoda.Ryzyko więc opisałem konsekwencje. Rzecz wiadoma ściągacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoszko Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie? Edytowane 5 Maja 2012 przez yokoszko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie?Dokładnie taki ściągacz potrzebujesz (oczywiście musi być średnica i skok gwintu odpowiednie do Twojego koła) Przy zakładaniu po prostu dokręcisz śrubę, a ona dociągnie koło. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.