yokoszko Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Witam,nie potrafię ustawić wolnych obrotów w KDX 125, ustawiałem już iglice w każdej pozycji, wykręcając śrubę od mieszanki tylko się pogarsza, filtr powietrza czysty z reszta bez założonego filtra jest to samo. Przez chwilę pluł olejem więc myślałem, że może tłumik zapchany ale po jego ściągnięciu nadal to samo. Odpala tylko z odkręconym na max. gazem i trzeba dodawać gazu żeby nie zgasł. Ma problem z wkręcaniem się na wysokie obroty a jak już się wkręci to bardzo długo z nich schodzi aż dojdzie do wolnych 2-3sek na nich pochodzi i zgaśnie. Na gwałtowne dodanie gazu gaśnie. Przy jeździe na niskich i średnich jest dobrze na wysokich już go dusi. Gdzie dalej grzebać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enduromaster Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 simmery na wale wymieniłeś ? Quote transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yokoszko Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 3 dni temu wymieniłem simmering od strony sprzęgła... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 To juz 50% sukcesu.A dlaczego tylko jeden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plazgut Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Wyczyść, umyj gaźnik. Ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej. Sprawdzałeś ciśnienie na tłoku? Zawór wydechowy działa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pt77 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 lewe powietrze- wazny jest simering od str magneta. sprawdz szczelnosc ukladu dolotoewgo i skrzyni korbowej. Przy nieszczelnosciach powinien pojawiac sie niedopalony olej z mieszanki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yokoszko Posted May 5, 2012 Author Share Posted May 5, 2012 układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafael Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego?Sciągacz będzie Ci potrzebny, pomierz gwint i średnice a tokarz zrobi Ci go za 15zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pt77 Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 (edited) sciagnij dekiel i zerknij. czasami magneta mają nawiercone otwory i nagwintowane wtedy z plaskownika i paru srubek zrobisz sciagacz. Druga opcja bardziej ryzykowna poluzowac nakretke i odpalić. Ryzyko sciecia klina, lub uszkodzenia wału. Pare razy tak robilem i pusciło bez szkody dla w/w elementówzobacz czy nie zaolejone okolice magneta Edited May 5, 2012 by Pt77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Ta metoda to taka troche samobojcza - nie wiadomo w ktora strone kolo magnesowe odleci gdy juz sie zluzuje na wale.Sciagacz wewnetrzny jest ci potrzebny i to wydaje sie najpewniejsza i najbezpieczniejsza metoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pt77 Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Ta metoda to taka troche samobojcza - nie wiadomo w ktora strone kolo magnesowe odleci gdy juz sie zluzuje na wale.Sciagacz wewnetrzny jest ci potrzebny i to wydaje sie najpewniejsza i najbezpieczniejsza metoda.Ryzyko więc opisałem konsekwencje. Rzecz wiadoma ściągacz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yokoszko Posted May 5, 2012 Author Share Posted May 5, 2012 (edited) Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie? Edited May 5, 2012 by yokoszko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafael Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie?Dokładnie taki ściągacz potrzebujesz (oczywiście musi być średnica i skok gwintu odpowiednie do Twojego koła) Przy zakładaniu po prostu dokręcisz śrubę, a ona dociągnie koło. pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.