Jump to content

Recommended Posts

Witam,

nie potrafię ustawić wolnych obrotów w KDX 125, ustawiałem już iglice w każdej pozycji, wykręcając śrubę od mieszanki tylko się pogarsza, filtr powietrza czysty z reszta bez założonego filtra jest to samo. Przez chwilę pluł olejem więc myślałem, że może tłumik zapchany ale po jego ściągnięciu nadal to samo. Odpala tylko z odkręconym na max. gazem i trzeba dodawać gazu żeby nie zgasł. Ma problem z wkręcaniem się na wysokie obroty a jak już się wkręci to bardzo długo z nich schodzi aż dojdzie do wolnych 2-3sek na nich pochodzi i zgaśnie. Na gwałtowne dodanie gazu gaśnie. Przy jeździe na niskich i średnich jest dobrze na wysokich już go dusi. Gdzie dalej grzebać?

Link to comment
Share on other sites

lewe powietrze- wazny jest simering od str magneta. sprawdz szczelnosc ukladu dolotoewgo i skrzyni korbowej. Przy nieszczelnosciach powinien pojawiac sie niedopalony olej z mieszanki

Link to comment
Share on other sites

układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego?

Link to comment
Share on other sites

układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego?

Sciągacz będzie Ci potrzebny, pomierz gwint i średnice a tokarz zrobi Ci go za 15zł.

Link to comment
Share on other sites

sciagnij dekiel i zerknij. czasami magneta mają nawiercone otwory i nagwintowane wtedy z plaskownika i paru srubek zrobisz sciagacz. Druga opcja bardziej ryzykowna poluzowac nakretke i odpalić. Ryzyko sciecia klina, lub uszkodzenia wału. Pare razy tak robilem i pusciło bez szkody dla w/w elementów

zobacz czy nie zaolejone okolice magneta

Edited by Pt77
Link to comment
Share on other sites

Ta metoda to taka troche samobojcza - nie wiadomo w ktora strone kolo magnesowe odleci gdy juz sie zluzuje na wale.

Sciagacz wewnetrzny jest ci potrzebny i to wydaje sie najpewniejsza i najbezpieczniejsza metoda.

Link to comment
Share on other sites

Ta metoda to taka troche samobojcza - nie wiadomo w ktora strone kolo magnesowe odleci gdy juz sie zluzuje na wale.

Sciagacz wewnetrzny jest ci potrzebny i to wydaje sie najpewniejsza i najbezpieczniejsza metoda.

Ryzyko więc opisałem konsekwencje. Rzecz wiadoma ściągacz

Link to comment
Share on other sites

post-51180-0-22281100-1336247818_thumb.jpg

Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :

post-51180-0-10555800-1336247883.jpg

tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie?

Edited by yokoszko
Link to comment
Share on other sites

post-51180-0-22281100-1336247818_thumb.jpg

Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :

post-51180-0-10555800-1336247883.jpg

tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie?

Dokładnie taki ściągacz potrzebujesz (oczywiście musi być średnica i skok gwintu odpowiednie do Twojego koła) Przy zakładaniu po prostu dokręcisz śrubę, a ona dociągnie koło. pozdro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...