Skocz do zawartości

Ustawienie wolnych obrotów


yokoszko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie potrafię ustawić wolnych obrotów w KDX 125, ustawiałem już iglice w każdej pozycji, wykręcając śrubę od mieszanki tylko się pogarsza, filtr powietrza czysty z reszta bez założonego filtra jest to samo. Przez chwilę pluł olejem więc myślałem, że może tłumik zapchany ale po jego ściągnięciu nadal to samo. Odpala tylko z odkręconym na max. gazem i trzeba dodawać gazu żeby nie zgasł. Ma problem z wkręcaniem się na wysokie obroty a jak już się wkręci to bardzo długo z nich schodzi aż dojdzie do wolnych 2-3sek na nich pochodzi i zgaśnie. Na gwałtowne dodanie gazu gaśnie. Przy jeździe na niskich i średnich jest dobrze na wysokich już go dusi. Gdzie dalej grzebać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ dolotowy raczej szczelny, dziś popatrzę na ten simmering pod magnetem ... to silnik może ciągnąc powietrze przez ten simmering? aa i ściąganie magneta ... nigdy jeszcze tam nie patrzyłem nawet, coś ciekawego mnie tam czeka? jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do tego?

Sciągacz będzie Ci potrzebny, pomierz gwint i średnice a tokarz zrobi Ci go za 15zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciagnij dekiel i zerknij. czasami magneta mają nawiercone otwory i nagwintowane wtedy z plaskownika i paru srubek zrobisz sciagacz. Druga opcja bardziej ryzykowna poluzowac nakretke i odpalić. Ryzyko sciecia klina, lub uszkodzenia wału. Pare razy tak robilem i pusciło bez szkody dla w/w elementów

zobacz czy nie zaolejone okolice magneta

Edytowane przez Pt77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta metoda to taka troche samobojcza - nie wiadomo w ktora strone kolo magnesowe odleci gdy juz sie zluzuje na wale.

Sciagacz wewnetrzny jest ci potrzebny i to wydaje sie najpewniejsza i najbezpieczniejsza metoda.

Ryzyko więc opisałem konsekwencje. Rzecz wiadoma ściągacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-51180-0-22281100-1336247818_thumb.jpg

Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :

post-51180-0-10555800-1336247883.jpg

tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie?

Edytowane przez yokoszko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-51180-0-22281100-1336247818_thumb.jpg

Tak to wygląda po ściągnięciu pokrywy, jakiś gwint wewnętrzny tam jest więc przypuszczam, że ściągacz to będzie coś takiego :

post-51180-0-10555800-1336247883.jpg

tak? a jak z założeniem go z powrotem? też się czegoś używa czy to śrubą dociągnie?

Dokładnie taki ściągacz potrzebujesz (oczywiście musi być średnica i skok gwintu odpowiednie do Twojego koła) Przy zakładaniu po prostu dokręcisz śrubę, a ona dociągnie koło. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...