Nitol Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Witam. Dziś postanowiłem zsynchronizować gaźniki w mojej Hance (vt 750 C2) ponieważ czasami niezbyt równo chodziła na wolnych obrotach. Po podłączeniu wakuometru okazało się, że rzeczywiście jeden gaźnik ssie mocniej. Więc kręcąc środkową śrubką synchronizacji doprowadziłem do zrównania się podciśnień. Mój zachwyt nie trwał zbyt długo... po przegazowaniu okazało się, że znów sytuacja powróciła do początku jeden gaźnik mocniej. Kolejne próby regulacji nic nie dały.. po przegazówce sytuacja wraca do punktu wyjścia. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Pomóżcie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Gaźniki zsynchronizowane będa tylko przy jednej prędkości obrotowej . Patrz - serwisówka . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autorowi raczej chodzi o to, że synchronizuje gaźniki, po pomyślnie zakończonej operacji dodaje gazu i znowu gaźniki są rozsynchronizowane na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Wygląda na to, że śrubka od regulacji przepustnic może się swobodnie przekręcać przy żądanym ustawieniu. Z takich prostych i szybkich operacji proponuję użyć bardzo słabego kleju do gwintów żeby śrubka na pewno nie mogła się przemieszczać. Mało to wyrafinowane ale dobre na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja dobrałbym się do gaźników i sprawdził czy coś się nie przycina (membrana, przepustnica) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitol Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 hmm... śrubka raczej się nie przekręca - ma sprężynkę i raczej zostaje w zadanym położeniu. Nie mam pomysłów... A może lewe powietrze gdzieś? Jak sprawdzacie - samostartem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Samostartem, dezydorantem, plakiem, po prostu coś łatwopalnego w aerozolu. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jeśli śrubkę wykręcisz za daleko to sprężyna nie będzie napięta dlatego dałem taką propozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitol Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 kręcąc czuć opór, nie lata swobodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Sa oringi na obu srubach regulacji mieszanki na wolnych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Miałem podobną przypadłość i winne były ośki przepustnicy, przez które gaźnik zasysał lewe powietrze-aerozol mi to pokazał.Pomogła wymiana gaźników Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Sa oringi na obu srubach regulacji mieszanki na wolnych ? Tak apropo tych oringów, najpierw powinien iść: oring->podkładka->sprężynka->śrubka, czy oring z podkładką odwrotnie? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitol Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 sprawdzę te oringi i szczelność osi przepustnicy. Tylko ciekawe jak to sprawdzić dokładnie gdzie jest lewe powietrze - jak zacznę pryskać na gaźnik to będzie też zasysało do filtra powietrza (taka konstrukcja) i boje się, że to sfałszuje wyniki testu... Tak apropo tych oringów, najpierw powinien iść: oring->podkładka->sprężynka->śrubka, czy oring z podkładką odwrotnie?tak jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Dlatego dobrze mieć zmywacz psikający strumieniem a nie atomizujący. Carbucleaner, brake cleaner albo nawet zmywacz do łańcucha z lidla za oszałamiające 6zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 WD40 tez jest w takich puszkach ze słomką, wtedy lejesz tam gdzie wycelujesz. Pewnie osie przepustnic masz wytrzepane, dlatego wariuje. Idealnie już tego nie ustawisz, walka z wiatrakami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.