agent 303 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 WitamMam problem po wizycie motocykla u dobrego mechanika a tam wymiana sprzęgła, łańcucha rozrządu, regulacja zaworów, czyszczenie gaźników i regulacji gaźników jest teraz problem przy normalnej jeździe pali mi między 9,5 do 10l benzyny na 100km przed serwisem przy takiej jeździe palił niecałe 7l co może być przyczyną ?Bak szczelny, iglice nie były przestawiane więc co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Skoro oddajesz do serwisu, w którym zleciłeś serwis gaźników i zaczął Ci palić więcej niż przed dokonaniem regulacji, to zwróć motocykl z powrotem do mechanika na poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 zmień filtr powietrza, sprawdź gumki w gaźnikach , jesteś pewien że gaźniki są dobrze wyregulowane i wyczyszczone ? (ustaw według serwisówki )może jak odebrałeś moto to się za bardzo rozjeździłeś :laugh: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Nie nie, nic nie ruszaj. Podjedź do tego mechanika i powiedz mu co i jak, jak szanuje swoją wiedzę to poprawi żeby było dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Filtr powietrza był wymieniony niecały rok temu. Byłem u mechanika powiedział że musi pomyśleć o co w tym chodzi bo w tej chwili przychodzi mu do głowy wymiana dyszy ale przed serwisem działały dobrze.Sytuacja mnie nie dziwi bo ja mam szczęście do sytuacji które przytrafiają się w różnych dziedzinach po raz pierwszyA co do mechanika mam zaufanie i gość wie co robi i mam z nim po niedzieli jeszcze rozmawiać co z tym zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 dziwne bo mi moj byly 98' bandit nigdy w miescie nieschodzil ponizej 10 l/100km , ale skoro mowisz ze mniej palil to spowrotem go do tego kowala Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dziwne to jest takie spalanie jak twoje i ja mówię o swoim spalaniu przy jeździe po za miastem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Skoro masz sie widziec z mechanikiem to po coz ten temat? :) Zle zlozony rozrzad/ zawieszony zaworek iglicowy. Proponuje wykrecic swiece i sprawdzic czy ktores sa czarne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Czy regulacja poziomu paliwa też była robiona ?Czy tylko składu mieszanki ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 B12 powinien przy normalnej jeździe zmieścic się w 7L/100km . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 świece wcześniej mi zarzucało na czarno ale po wymianie fajek już jest dobrze.temat jest po to bo może ktoś się z czymś takim spotkał bo narazie mechanik sam nie wie co się mogło stać pełna regulacja gaźników prócz iglicy Jeszcze jedna sprawa da się sprwdzić ustawienie iglicy bez wyjmowania gaźnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 A synchronizacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Da sie sprawdzic polozenie iglicy bez wyjmowania gaznika, natomiast synchronizacja ma niewiele wspolnego ze zuzyciem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 B12 powinien przy normalnej jeździe zmieścic się w 7L/100km .eh , ja tym niemoglem normalnie jezdzic , sorry :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 świece wcześniej mi zarzucało na czarno ale po wymianie fajek już jest dobrze.temat jest po to bo może ktoś się z czymś takim spotkał bo narazie mechanik sam nie wie co się mogło stać pełna regulacja gaźników prócz iglicy Jeszcze jedna sprawa da się sprwdzić ustawienie iglicy bez wyjmowania gaźnika ? Wyczułeś jakieś zmiany w dynamice po regulacji ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.