SamotnyWilk Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Inne sklepy.Poszukam w notatniku i Ci prześle na priv namiaryJaki masz teraz rozmiar wkręcony?Ok będe wdzięczny!Nie mam pojęcia jaki rozmiar mam wkręcony,pewnie standardowe dysze,z jakimi z fabryki wyjechał. Po wymianie standardowego filtra na sportowy K&N chodził jeszcze ładnie i nie krztusił sie,ale jak założyłem już wydech to zaczęły sie te cyrki właśnie :/ Sprawdzę w serwisówce,może tam coś pisze o tych dyszach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A w jakim zakresie obrotów się dławi? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A w jakim zakresie obrotów się dławi?W wysokim, tak od 7000 rpm w górę,i im wyższa prędkość tym coraż gorzej bo za dużo powietrza dostaje. Ciekawy jestem jak inni uzytkownicy tego forum poradzili sobie z takim problemem,napewno jest ktoś kto miał lub ma motocykl na gażnikach i założył sportowy wydech i filtr,nie ingerując w silnik. Ja nie robie motocykla na tor,zależąło mi przedewszystkim na tym ,żeby silnik lepiej "oddychał" miał rasowy dzwięk,i był mocniejszy z dołu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 To raczej nie tedy droga. Chcesz miec wiekszy moment na dole to musisz zwiekszyc pojemnosc :)Czy iglice sa maksymalnie podniesione ?Sprawdz jaki jest rozmiar dysz glownych i kup 2 rozmiary wieksze.Mozliwe ze do tego dojdzie wiekszy rozmiar rozpylacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 To raczej nie tedy droga. Chcesz miec wiekszy moment na dole to musisz zwiekszyc pojemnosc :)Czy iglice sa maksymalnie podniesione ?Sprawdz jaki jest rozmiar dysz glownych i kup 2 rozmiary wieksze.Mozliwe ze do tego dojdzie wiekszy rozmiar rozpylacza.Wiem,nie zalezy mi na momencie aż tak,jaby tak było to pewnie jeżdziłbym jakimś mocnym Twinem :)Tak Panie Adamie,iglice podniosłem maksymalnie o 2 ząbki,więcej sie już nie dało,ale tak jak pisałem wcześniej nie wiele to pomogło.Znalazłem w serwisówce coś takiego :Jednakże nie znam angielskiego w takim stopniu,żeby sie połapać które to dysze trzeba wymienić to wklejam to tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Main jet -na pierwszym i czwartym cylindrze mają rozmiar 127,5 a na drugim i trzecim 125. Można wymienić sam rozpylacz (needle jet) bez wymiany iglicy (jet needle) ??? Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 W wysokim, tak od 7000 rpm w górę,i im wyższa prędkość tym coraż gorzej bo za dużo powietrza dostaje. Ciekawy jestem jak inni uzytkownicy tego forum poradzili sobie z takim problemem,napewno jest ktoś kto miał lub ma motocykl na gażnikach i założył sportowy wydech i filtr,nie ingerując w silnik. Ja nie robie motocykla na tor,zależąło mi przedewszystkim na tym ,żeby silnik lepiej "oddychał" miał rasowy dzwięk,i był mocniejszy z dołu..... Brak konsekwencji działania , masz kasę na sportowy wydech ,sportowy filtr, a na zestaw dysz i zgranie wszystkiego jak należy już szkoda?W efekcie "profesjonalnego" tuningu SPORTOWY motocykl stracił górę , ale za to ma "rasowy dźwięk"Dla mnie bezsensowne działania z technicznego punktu widzenia.A przez więcej "rasowego dźwięku" to w Rzeszowie niedługo wszystkie ulice zamkną dla motocyklistów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Sportowy motocykl który po "tuningu" stracił część swojego sportu. Czyli jedzie gorzej niż seria. Co to za tuning... Bez zestawu Dynojet nie obejdzie się raczej. A iglice zostaw w spokoju, na tym etapie niewiele pomogą, silnik będzie tylko pochłaniał więcej paliwa. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Samotny , a jak wyglądają świece ?Mówiłes ze padła ci jedna a moto nie jedzie na górze . Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że masz ZA BOGATĄ mieszankę na wysokich obrotach (np. załozyłes głośniejszy wydech ale z oporami przepływu takimi jak w seryjnym ).Jezeli mieszanka jest za bogata to spróbuj:- wymienić filtr powierza na serię- opuścic iglicę o 1 - 2 ząbki- jedno i drugieTo tak na początek i kosztem wasnej pracy .Jak te zabiegi nie pomogą - dobrego stroiciela szukać ci należy :DI nie kupuj dynocostam na pałe , potem wykręca człowiek świece , patrzy a tam kupa czarej smoły na elektrodach , płacz że moto nie jedzie i pali jak smok. A tym samym motocykl powinien lepiej zbierać się od dołu, tylko z głową to trzeba zrobić bo inaczej będzie się krztusić jak w przypadku pękniętej sprężyny. W zasadzie to zamiast ją obcinać to zrób test: sprężynkę w pewnym miejscu (musisz już sam zdecydować w którym) skręć jakąś cienką żyłką, złóż , odpal moto i się przejedź. Wnioski nasuną się same. Zacznij minimalnie skracając sprężynkę, jeśli nie będzie efektu spróbuj więcej. W ten sposób podsuwam pomysł jak można to zrealizować, ale nie zmuszam nikogo żeby to zrobił.PS: Tylko żyłkę porządnie zawiąż , jak chodziłeś kiedyś na ryby to będziesz wiedział o co biega :biggrin:Delikatnie uchylona przepustnica sterowana wpuści ileś tam powietrza natomiast wyżej "wyskakująca" iglica główna wleje więcej wachy (w porównaniu do standardowej sprężyny) , więc na zimno może to skutkowac lepszym dołem , na gorąco czkawką i większym spalaniem . Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Samotny , a jak wyglądają świece ?Mówiłes ze padła ci jedna a moto nie jedzie na górze . Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że masz ZA BOGATĄ mieszankę na wysokich obrotach (np. załozyłes głośniejszy wydech ale z oporami przepływu takimi jak w seryjnym ).Jezeli mieszanka jest za bogata to spróbuj:- wymienić filtr powierza na serię- opuścic iglicę o 1 - 2 ząbki- jedno i drugieTo tak na początek i kosztem wasnej pracy .Jak te zabiegi nie pomogą - dobrego stroiciela szukać ci należy :DI nie kupuj dynocostam na pałe , potem wykręca człowiek świece patrzy a tam kupa czarej smoły na eketrodach i płacz że moto nie jedzie i pali jak smok. Delikatnie uchylona przepustnica sterowana wpuści ileś tam powietrza natomiast wyżej "wyskakująca" iglica główna wleje więcej wachy (w porównaniu do standardowej sprężyny) , więc na zimno może to skutkowac lepszym dołem , na gorąco czkawką i większym spalaniem .Co do spalania to się w 100% zgadzam. Nie ma nic za darmo, jeśli nie przesadzi to moto nie powinno się dławić. Dlatego napisałem że sam musi próbować osiągnąć jakiś kompromis, i jeżeli zadowolą go efekty to przy tym zostanie, jeśli nie to łatwo wrócić do seryjnego setupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Kiedyś Dominik w jakimś temacie napisał "niszt kombinirien dzieciaki" i jakby miał rację. Kylo podsumował bezbłędnie sytuację. Ale z drugiej strony, w nauce narciarstwa mówi się "jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz". Ja bym tylko kombinował z prostszym motocyklem niż suka srad. Będzie taniej się uczyć na czymś tańszym. Ale w końcu hobby nie ma być tanie, tylko ma sprawiać satysfakcję. Powodzenia :/ Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 OK to od poczatku.W tabelach jakie pokazales sa wszystkie wersje gaznikow do twego motocykla, a wlasciwie jedyne czym sie roznia toksztalt iglic i rozmiar rozpylacza ( needle jet / jet needle ). Mozliwe ze jest to spowodowane wymaganiami czystosci spalinna roznych rynkach na ktore jest moto sprzedawane. W twoim przypadku trzeba zaczac od poczatku i sprawdzic na czym teraz stoisz.Mozna to zrobic szybko - na hamowni albo powoli i w sposob upierdliwy samemu.Upierdliwy sposob polega na sprawdzeniu swiec na kazdym zakresie otwarcia przepustnicy.Naklejasz sobie na rollgaz paski tasmy klejacej, tak zeby podzielic pelne odwiniecie na 4 cwiartki i sprawdzasz motona kazdym zakresie zaczynajac od zakresu max. Zaczynasz jezdzic, po rozgrzaniu silnika dajesz max na 3 i wylaczasz silnik nie spuszczajac go z obrotow.Tym maxem musisz troche przejehac zeby swiece nabraly wlasciwego koloru, jakies 2-3 km.Potem wykrecasz swiece i sprawdzasz kolor, zapisujesz. Juz to samo jest upierdliwe bo trzeba troche ochlodzic silnik i miec narzedzia.To samo robisz na polowie otwarcia, na cwiartce i na wolnych.Wowczas wiesz dokladnie co sie dzieje w kazdym zakresie pracy gaznika. Jezeli po prostu wykrecisz swiece i sprawdzisz kolor to jest to bardzo niedokladne "wymyslanie" co sie naprawde dzieje.Jednak jesli po takim sprawdzeniu swiece sa wyraznie biale to naczy ze w calym zakresie obrotow jestes za ubogi ( coi tak podejrzewam ).Na twoim miejscu co najmniej zmienilbym fitr powietrza na fabryke, zamiast ladowac sie w drogie strojenie gaznikow, kore w dodatku przyniesieniewiele wzrostu mocy a zwiekszy ci spalanie, ale oczywiscie zrobisz co chcesz.Na poczatek sprawdz swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 A to nie prościej zastosowac odrobine techniki i spraedzic skład sondą szerokopasmową?AFR wyregulowac w górze na 12,6-13 i bedzie jak trzeba i bez błądzenia we mgle.Takie cos na przykład:http://www.innovatemotorsports.com/products/lm2.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 No własnie, po co wyważać otwarte drzwi? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 No kiedys tak się stroiło silniki-na kolor świecy. Ale po to wymyślili prąd, żeby nie siedziec przy lampie naftowej, choć pewnie wielu nie widzi różnicy.W kazdym razie do strojenia uzywa się hamowni i sondy AFR.A jak sie nie ma do tego dostępu to się jeździ na seryjnych nastawach, bo nic tak nie psuje osiągów jak przypadkowy tuning:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.