lisek508 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) Moja fzr ma dość dziwną przypadłość otóż jak jest zimna nie chce odpalić dziś na przykład wchodzę do garażu próbuje odpalić i za pierwszym razem silnik się odzywa na chwilę a przy dalszym kręceniu nic absolutnie nic się nie dzieje nawet nie załapie na chwile. Jest tak aż rozładuje się akumulator i nic nie pomaga ssanie czy bez ssania. Jeżeli uda się odpalić to muszę szybko włączyć ssanie i nie dodawać gazu jeżeli tylko trochę ruszę manetkę silnik gaśnie, po jakiś 4-5 minutach pracy można wyłączyć ssanie ale silnik nierówno chodzi na niskich obrotach i ma taki ,,dołek" że jak szybkim ruchem przekręcę manetkę to moto się dusi dopiero przy wyższych obrotach ładnie się wkręca. Dziś podczas próby odpalenia wykręciłem świece i są trochę mokre ale wydaje mi się że powinny być bardziej jeżeli tak długo kręcę to nazbierało by się sporo paliwa i świece były by bardzo mokre. Może to być wina luzów zaworowych? czy gaźników? Dodam jeszcze że jak jakimś cudem silnik zapali i się rozgrzeje to potem pracuje normalnie to znaczy odpala za pierwszym razem. Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zawory, gazniki i nieszczelnosc na kruccach - wez samostart i popsikaj w okolicach kruccow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Wnioskuję, że nie masz pojęcia kiedy były sprawdzane luzy i gaźniki, wymieniane świece? Przepalałeś sprzęta w zimę? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Sprzęt całą zimę stał nie ruszany, zmieniłem świece myślałem że znowu padł moduł i nie daje iskry ale jest na każdej świecy. Gaźniki w tamtym sezonie trzeba było już dać na regulację a co do luzów to nie mam pojęcia poprzedni właściciel mówił że było to robione jakieś 5000 km temu więc chyba dawno. Jeszcze takie pytanie bo jak ściągnę gaźniki to na 2 tłokach patrząc od góry na ssące zawory uchylają się minimalnie i paliwo zamiast się wlać do środka to robią się bańki i tyle paliwo swobodnie nie spływa do komory spalania. Tak napisałem co widzę sorry za niezrozumiały język. ;D Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Już wiesz co robic, regulacja zaworów, gaźniki do sprawdzenia i jak Jimii napisał kontrola czy lewego powietrza nie kradnie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Dzięki za rady ;) Dam znać co i jak było o ile uda się naprawić Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Mialem tak samo w starszym bracie yzf750, bylo sprawdzane na cieplym cisnienie sprezania, na jednym cylindrze bylo nizsze. Co sie okazalo na cieplym silniku olej uszczelnial, na zimnym tego nie bylo i nie trzymal. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Mialem tak samo w starszym bracie yzf750, bylo sprawdzane na cieplym cisnienie sprezania, na jednym cylindrze bylo nizsze.Co sie okazalo na cieplym silniku olej uszczelnial, na zimnym tego nie bylo i nie trzymal. Ale co uszczelniał? Gorący olej jest rzadszy niż zimny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) Zmieniałem uszczelniacze zaworowe i coś mi się wydaje że rozrząd może być przestawiony o jeden ząbek mogłyby być takie objawy? Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 To zmieniałeś uszczelniacze i nie sprawdziłeś ustawienia po montażu? Czekaj bo się gubię. Zmieniłeś uszczelniacze, ustawiłeś zawory i dalej to samo? A w ogóle skąd pomysł zmiany uszczelniaczy? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Sprawdziłem ustawienie rozrządu i niby wszystko ok znaki się zgadzają. Uszczelniacze zmieniłem z ponieważ strasznie dymiła teraz już tak nie ma chociaż coś :D Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Strasznie dymiła, problemy z rozruchem, a kompresje sprawdzałeś? Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Na trzech tłokach mam 9 i na jednym 8,5 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Slabienko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) W japonii tej klasy poniżej 10 to już słabiutko jak P Adam pisze. Zrób pomiar z próbą olejową ewentualnie jeszcze. Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.