Sikor Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 http://motormania.com.pl/sport/motogp/marco-melandri-z-wyrokiem-1-rok-i-7-miesiecy-za-oszustwo-podatkowe/ No i w piz..., cały misterny plan też w piz... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Ja je..., tyle zarabiają i jeszcze żydzą, a Rossi to juz w ogóle mistrz, miał chyba najdroższy internet w historii :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Ja tam ich rozumiem, łatwiej oddać skarbówce 200zł niż 30 mln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 http://motosp.pl/2012/10/wsbk/althea-racing-i-ducati-zrywaja-wspolprace/ ciekawe jak to się dalej potoczy ... Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 (edytowane) http://www.asphaltan...9-panigale-rs13 Ahh to Ducati. Early reports on the bike’s progress have pegged Mr. Checa as finding the front-end of the motorcycle to be vague, a similar complaint to the ones against the Ducati Desmosedici GP12, for which the Panigale shares a similar design philosophy. However, more recent complaints about the Ducati 1199 Panigale RS13 have centered around the machine’sSuperquadro motor, which features a massively over-square 1199cc v-twin lump, that has valve diameters large enough to eclipse the sun. Designed to be a peaky and high-horsepower machine (not to mention bordering on anorexia when weighed), the Ducati 1199 Panigale makes comparable horsepower in its stock form to the inline-four machines of Japan and Germany, however the WSBK-spec version has failed to develop as readily. It is rumored that while the Panigale’s engine design was built with the idea of higher-revs in mind, Bologna has been unable to increase the RPMs on the machine much further beyond stock. Edytowane 30 Października 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 To już chyba faktycznie jak mówiliście walenie głową w ściane i to na każdym froncie, zarówno w WSBK jak i motoGp. Za duża pojemność, za duży tłok i za duże zawory .... zastanawia mnie tylko jakim cudem to wygrywało w BSB. Tam są jakieś ostrzejsze ograniczenia prędkości obrotowej? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Sam Lowes podpisał trzyletni kontrakt z Team Yakhnich Motorsport. Mają tor pod Moskwą, a teraz budują team, który ma zamieszać w Supersportach i Superbikach. Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Panowie nie wiem co z Biaggim ? Czy już podjął już decyzję? Bardzo lubię tego zawodnika ale wydaje mi się że już najwyższy czas odejść. Za rok Kawasami będzie mega mocne wydaje mi się że Hasam na Hondzie również, trudno będzie Biaggemu obronić tytuł a nie ma to jak odejść jako najlepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Bigaggi myślę że na 90 % odpuści. gdyby był pewien że chce dalej jeździć już dawno by się zdecydował. No Lowes faktycznie zaszalał.http://motosp.pl/2012/11/wss/sam-lowes-zostaje-w-world-supersport-ale-zmienia-zespol-i-motocykl/ Z Bogdanką - coś czuje że będzie lypa jak hólera Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 http://www.scigacz.pl/Ducati,potwierdza,Carlosa,Chece,i,Panigale,w,WSBK,2013,ale,19477.html Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 http://www.scigacz.p...,ale,19477.html Kilka dni temu pisano http://www.motogen.pl/Alstare-Ducati-Team,16193.html Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Oj to będziemy oglądać anatomię panigala :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Coś im się chyba ten motor nie udał. przetestuj osobiście a potem wypowiedz się w tym temacie proszę :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Pejser ostatnio w Motormanii pisał o interesujących skutkach wywrotki na Panigale, tj. brak ramy (a raczej użycie silnika jako jej elementu) powoduje, że motocykl rozpada się na części pierwsze znacznie szybciej, niż normalne konstrukcje z ramą. Bardzo ciekawy pomysł.. Wygląda na to, że Panigale to interesujący egzotyczny motocykl, nadajacy sie do prawdziwego ścigania jak MV Agusta. Edytowane 5 Listopada 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 A ty testowałeś?, ba znasz kogoś w tym kraju co konkretnie nap**dalał tym motocyklem?Raczej nie, więc wolę się zdać na testy zawodowych kierowców. Możesz poczytać wyżej.Oczywiście wiemy że pracujesz teraz w Ducati Bielsko Biała, i Panigale jest zapewne najlepsze. Nigdzie i nigdy nie napisałem, że jest najlepsze ale mogę Cię zapewnić, że jest to bardzo skomplikowana konstrukcja wymagająca od kierowcy bardzo dużych umiejętności.Wyobraź sobie, że znam nawet dwoje a może nawet troje motocyklistów ujeżdżających ten model "do odcinki".Tylko jeden narzekał na małą moc :biggrin: .Dla Twojej wiadomości - jestem niezależnym mechanikiem motocykli nie związany etatowo z żadnym dealerem :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.