Skocz do zawartości

Identyfikacja motocyklisty po wypadku, ICE


Sherman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wpadł w poślizg na prostej drodze i przywalił w barierki przy drodze.

 

Zabawne są te "wpadania w poślizg" motocykli i samochodów. Jak poczytać "niusy" mass medialne to wychodzi, że przyczyną większości wypadków są niewyjaśnione poślizgi, które podobno zdarzają się zawsze na prostych jak drut autostradach. Jedziesz spokojnie 200 km/h po 2-pasmowej trasie, aż tu nagle "fik" i sprzęt zaczyna się ślizgać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawne są te "wpadania w poślizg" motocykli i samochodów. Jak poczytać "niusy" mass medialne to wychodzi, że przyczyną większości wypadków są niewyjaśnione poślizgi, które podobno zdarzają się zawsze na prostych jak drut autostradach. Jedziesz spokojnie 200 km/h po 2-pasmowej trasie, aż tu nagle "fik" i sprzęt zaczyna się ślizgać.

 

Przy obecnych mocach silników i przyczepności to normalka dla niedoświadczonego motocyklisty

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawne są te "wpadania w poślizg" motocykli i samochodów. Jak poczytać "niusy" mass medialne to wychodzi, że przyczyną większości wypadków są niewyjaśnione poślizgi, które podobno zdarzają się zawsze na prostych jak drut autostradach. Jedziesz spokojnie 200 km/h po 2-pasmowej trasie, aż tu nagle "fik" i sprzęt zaczyna się ślizgać.

 

No właśnie. Mógłby ktoś to wyjaśnić Jakoś tak technicznie, mechanicznie albo w inny, bardziej naukowy sposób? Ja też nie wiem, jak to się dzieje.

 

Przy obecnych mocach silników i przyczepności to normalka dla niedoświadczonego motocyklisty

 

Czyli co? Bezmyślne odwijanie do oporu i to w dodatku gwałtownie? Nie chce mi się wierzyć...ale może i tak.... A to była dość smutna konkluzja...o nas samych.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Mógłby ktoś to wyjaśnić Jakoś tak technicznie, mechanicznie albo w inny, bardziej naukowy sposób? Ja też nie wiem, jak to się dzieje.

 

 

 

Czyli co? Bezmyślne odwijanie do oporu i to w dodatku gwałtownie? Nie chce mi się wierzyć...ale może i tak.... A to była dość smutna konkluzja...o nas samych.

 

Możesz i masz prawo nie wierzyć ale ja mam do czynienia a tym typem motocyklistów na co dzień :biggrin: kręcenie do czerwonego pola na 1 i 2 to jeszcze nie problem ale przepinka na 4 bez odejmowania manetki powoduje zerwanie przyczepności na ułamek sekundy - dla wielu i tak ostatni niestety :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze winny jest kierowajek i jego nieumiejętna, niedostosowana do warunków jazda. Choć zdarza się, że warunki są super a i tak się rozwalają, bo przykładowo zniesie delikwenta na zakręcie na przeciwny pas wprost pod ciężarówkę - ogólnie szkoda gadać, jak do tej pory (w tym sezonie) motonici rozwalają się tylko z własnej winy (bo się pozapierdalać chciało). :mad:

 

Szkoda mi tych ludzi, szkoda ich rodzin, nie cierpię słuchać powieści o tym, że ktoś przegiął przysłowiową "pałę" i wydzwonił w coś. Nie cierpię też słychać mądrali mówiących: "mam olej w głowie", takim potem zazwyczaj ten olej się rozlewa na asfalcie.

Edytowane przez _Xp_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie szkoda gadać, jak do tej pory (w tym sezonie) motonici rozwalają się tylko z własnej winy (bo się pozapierdalać chciało)

Ano właśnie... w dodatku mam wrażenie, że te wypadki zdarzają się przy prędkościach, które nie stanowią kompletnie żadnego problemu dla osób rozumiejących i stosujących zasady jeżdżenia. Bo jak nazwać sytuację, w której ktoś kończy zakręt 1,5 metra bardziej po zewnętrznej, niż sobie to zaplanował? To często granica życia i śmierci :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu mówię, że wszelkie kartki, wpisy i inne info o grupie krwi nie jest brane przez lekarzy, jak już ktoś napisał. Lekarz nie nastawi doopy i tak zrobi badanie. Mam legitymację krwiodawcy i też nie biorą tego pod uwagę.

Dokumenty przy sobie musisz miec więc i identyfikacja jest prosta.

Jeśli Sherman chodzi Ci o to, żeby ktoś ruszył mózgwnicą i załatwił sprawę zabrania motonga coby go na parking policyjny nie zabrali to zapomnij...niewielu myślących jest i w ogóle wie o co kaman po wypadku...mało tego...niewielu wie jak się jeździ motocyklem.

Po obrazku z giełdy, gdzie dwóch miglanców w białych dresikach adidaska, czapeczce z daszkiem jak strączek itd. brało golasa wymalowanego na pomarańcz robiąc zdjęcia białym ajfonem to nie sądzę aby sytuacja zmieniała się na plus.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedż jest prosta - jezdzic tak zeby wszystkie powyzsze gadżęty nie były potrzebne - miec oczy wkoło głowy,przewidywać i nikomu na drodze nie ufać.

Łatwo mówić :D

'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedż jest prosta - jezdzic tak zeby wszystkie powyzsze gadżęty nie były potrzebne - miec oczy wkoło głowy,przewidywać i nikomu na drodze nie ufać.

 

Kask za 2k. , ciuchy za min. 5k. , buty za 1,5 k. ...

motocykl z ABS-em, kontrolą trakcji, ... miedzygalaktycznym systemem DRIVE for IDIOT ...

--- poczucie "niezniszczalności" --- pewne jak w banku

A efekty widzimy, lub o nich czytamy ...

 

No ale tak to jest, jak się ma złudne poczucie bezpieczeństwa i się bezgranicznie ufa "gadżetom" ...

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego fajnie mają Ci, którzy się regularnie latają po torach, bo:

 

1) albo wiedzą, że są super i nie muszą tego udawadniać nikomu na ulicy

2) albo wiedzą, że od najlepszych dzieli ich przepaść i są świadomi, jak mało potrzeba, żeby pojechać w pejzaż ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...