Paweł Szarowski Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 siemano, macie jakies pomysly na wyprostowanie zeberek w chlodnicy od suzuka 1000r? mozna to jakos zrobic w szybki i przyjemny sposob?, , czy trzeba zagiac gwozdz i pokolei prostowac ? czekam na opinnie holewcia dzieciaki podeszly do moto i zaczely grzebac przy chlodnicy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 (edytowane) Nie ma łatwego sposobu. Tylko ręczna, żmudna robota. Pokaż zdjęcie, jak to wygląda. Jeśli powierzchnia zagnieceń jest duża, to przy ostrym pałowaniu lub częstym staniu w korkach możesz mieć problem z przegrzewaniem. Jeśli to tylko kilka esów-floresów, to zostaw to w spokoju, chociaż wyglada to jak wygląda... Jest ryzyko, że przy prostowaniu żeberek powstaną mikro (i nie tylko mikro) pęknięcia które potem ciężko pozaklejać.. Edytowane 11 Lutego 2012 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 po prostowaniu sugeruje owinąć chłodnice drutem kolczastym , a do moto podłączyć pastucha elektrycznego :icon_mrgreen: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 zrobie fotki przed prostowanie i kilka fotek gdzie na malej powierzchni probowalem odprostowac, czy po tym mozna jakos to ladnie zapsikac mat czarny zaroodporny sprey? delikatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Nie nie farbą nie piskaj nic tam. Musisz po prostu wziąć mały śrubokręcik i prostować wszystkie żeberka po kolei. W motocyklach crossowych , w serwisówce właśnie taka podana jest metoda "naprawy" żeberek więc jest to prawidłowe i jedyne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 przy malowaniu możesz pozaślepiać szczeliny którymi przelatuje powietrze a podejrzewając że któreś kanaliki w chłodnicy pozaginasz prostując to byle pierdoła się liczy żeby nie przegrzewało. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 sory ze linki ale zdj duze do tego jakies marne (niby tel 5mb pix) http://w779.wrzuta.pl/obraz/0uUuTaKuTAf/040101_021510http://w779.wrzuta.pl/obraz/3NXSKkVLtar/040101_021538http://w779.wrzuta.pl/obraz/6wGLGGMS3wT/040101_022623http://w779.wrzuta.pl/obraz/6YDMTRBbzTt/040101_021607http://w779.wrzuta.pl/obraz/8B8HEzIA5SH/040101_021633http://w779.wrzuta.pl/obraz/8N9gfFzAU27/040101_022804http://w779.wrzuta.pl/obraz/7d66pk9J5Wb/040101_025508 chyba nie idzie jej tak latwo naprawic, zeberka sa pourywane i strasznie delikatne jak papier http://w779.wrzuta.pl/obraz/7KnSfSlCK9d/040101_032413 po prostawaniu http://w779.wrzuta.pl/obraz/32vRE9xtQEb/040101_032310 a to sprzet w ktorym robie ta chlodnice^^ http://w779.wrzuta.pl/obraz/9masl8orRGH/040101_032450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Nie chciałbym Cie martwić ale tzw. wiatrówka w chłodnicy jest rzeczą bardzo delikatną i raczej nie naprawialna po uszkodzeniu, mam na myśli jej odłamanie bo jeśli jest podwinięta to postępój wg. rady powyżej i to też w bardzo umiarkowany sposób bo zazwyczaj wiatrówka poprostu gnije i odpada. Poszukaj lepiej chłodnicy bo pozatykany przepływ powietrza nie spełnia swojej roli. Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Podobno są "grzebienie" do chłodnic na takie wypadki ale do tej pory nie widziałem tego na własne oczy. Próbować możesz ale jak żeberka będą się łamać to lepiej wymienić chłodnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 wlasnie chlodnica nizej bardzo ladnie daje wyprostowac swoje zeberka -ma grubsze blaszki, ta wyzej wodna...szkoda gadac, poprostu sie lamie wszystko w oczach az nie dotykam, i tu moje pytanie, A jakby tak powywalal ten pierwszy rzad powyginachych i zniszczonych blaszek harmonijki? nie estetycznie by to wygladalo napewno, ale droznosc napewno by sie poprawila, moto przy 4-5 rpm utrzymuje temp 73-82 stopnie , to powod zeby wymieniac chlodnice czy mozna na niej jeszcze jeden sezon pochlodzic nia piec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabix Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Podobno są "grzebienie" do chłodnic na takie wypadki ale do tej pory nie widziałem tego na własne oczy. Próbować możesz ale jak żeberka będą się łamać to lepiej wymienić chłodnicę. To się nazywa grzebień do lameli i można kupić w sklepach z narzędziami dla specjalistów od chłodnictwa. W tej branży często trzeba prostować tego typu uszkodzenia.http://www.agdex.com...e_do_lameli.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 zostaw to w spokoju, tylko uważaj przy pałowaniugorsze chłodnice jeżdżą i działają Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 czyli roczek podjezdze dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 czyli roczek podjezdzedzieki Raczej nie pojeździsz.Nie słuchaj durnych podpowiedzi pseudo-mechaników tylko zawijaj rękawy i napraw chłodnicę jeżeli nie chcesz w lato zamordować silnika.Dostałeś linka do narzędzi ze zdjęciem. Zakup takowe albo rzemieślniczym domowym sposobem sobie zrób takowe.Mogę Ci podpowiedzieć, że można do tego użyć grubszych listków ze szczelinomierza i kilka godzin cierpliwego zajęcia. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 w sumie mam sporo czasu teraz poki urlop zimowy ide demontowac chlodnice i powoli bede robil foty, swiatlo dobre tel naprawiony 5mb wiec powinno cos na nich potem widac tylko pytanie jakby potem nie bylo komu doradzic: gdzies wyczytalem ze woda (destylat)ma lepsze wlasciwosci przewodnicze ciepla niz borygo , i moje pytanie czy potem zalac ? zeby plyn wytrzymal jakis minusowy stopien + byl dobry w upalne dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.