Skocz do zawartości

Rabix

Forumowicze
  • Postów

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rabix

  • Urodziny 11/26/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mława

Osobiste

  • Motocykl
    BMW K1200LT
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Rabix

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Mam problem z dopasowaniem klucza do świecy jak w temacie. Klucz 17mm jest za mały 18 jest trochę za duży. Gdzieś wyczytałem, że świeca jest pod klucz 17,5 mm. Gdzie zdobyć taka nasadkę? Dotyczy motocykla BMW K1200LT.
  2. K1600 sie juz sprzedał. Nabyłem K1200LT ze znaną historą :biggrin:
  3. Witam, co sądzicie o takim uszkodzeniu bloku silnika w K1600GT (2015 rok)? Warto się w to pchać (kupić)? Motocykl zaliczył szlif na prawą storonę (kufer i owiewka lekko przytarte) Do naprawy to przetarcie się pewnie nie kwafifikuje a widać, że śruba już się przebija spod kartera. Ewentualnie pozostaje wymiana silnika.
  4. Sprzeda czarne Kawasaki Z750 z 2010 roku https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki-z-750-ID6zIn1e.html#5b24d47c7d
  5. Witam, Jak w temacie. Gdyby ktoś miał to proszę o wiadomość.
  6. Właściwie to już 9 :) Mam go od marca 2005 :) Pierwszy właściciel w kraju :)
  7. Motocykl mam już od 8 lat, a drgania pojawiły się w zeszłym sezonie. Mocowania silnika to pierwsza rzecz, którą się starałem poprawić (dokręcić śruby), również podnóżek i tłumik. Dodatkowo pod mocowanie tłumika podłożyłem gumki ale nic nie pomogło. Na początku zeszłego sezonu miałem delikatnego szlifa na prawą stronę ale poza złamaną prawą kierownicę i lekko przetartym tłumikiem oraz ugiętą dźwignią hamulca nożnego nie było innych uszkodzeń. Czy ktoś wie jaką masę mają ciężarki montowane fabrycznie na kierownice w tym modelu? Kurcze może u mnie to również od kosza? Po takim przebiegu już go zaczyna być słychać to może i drga delikatnie...
  8. Opony są w dobrym stanie, mają 3 sezony. Napęd również jest ok podobnie jak hamulce - klocki i płyn wymienione dwa sezony temu. Są to drgania o bardzo dużej częstotliwości, a bardzo małej amplitudzie prawie niewyczuwalne podczas krótkich odcinków jazdy a dające się we znaki po ok 100 km kiedy po długim ich oddziaływaniu na kierownicę i podnóżek powodują mrowienie w dłoni i stopie. Myślałem, czy nie wymienić ciężarków na kierownicy na o większej masie..
  9. Hmm trudno to określić ale na wolnych obrotach nic nie czuć. Podczas przegazowani do wysokich obrotów coś tam czuć ale tak jak pisałem wyżej najbardziej odczuwalne jest to zjawisko podczas dłuższej jazdy i objawia się mało sympatycznym "mrowieniem" na prawej dłonie i stopie.
  10. Witam. Mam taki oto problem. W moim gixerze jakiś czas temu pojawiły się bardzo delikatne drgania prawej strony motocykla tzn, prawa kierownica, podnóżek kierowcy i pasażera. Praktycznie nie jest to wyczuwalne podczas krótkich przejazdów ale staje się bardzo uciążliwe po przejechaniu ok 100 km. Objawia się uporczywym mrowieniem w prawej dłoni i prawej stopie :) Jest to bardzo dokuczliwe przy dłuższych trasach ponieważ zmusza do nieplanowanych odpoczynków. To zjawisko nie występuje zupełnie z lewej strony. Moto ma przejechane 40.000 kilometrów i jest z 2003 roku. Spotkał się ktoś z takim problemem?
  11. Wrzućcie jakiś link, pleeeaasssee!
  12. Hej, czy jeżeli nie mam zamontowanych crashpadów do mojego moto to czy w miejsce gdzie się je montuje powinny być wkręcone śruby? Trzymałby wtedy silnik do ramy.. Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...