Paweł B Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam mam problem z modułem zapłonowym w Hondzie vf 750 f Problem polega na tym że przez moduł nie ma iskry , chodzi o moduł do prawych cylindrów ten większy , przepinałem na odwrót moduły i iskra jest . I mam takie pytanie czy jest możliwość naprawy modułu?. Moduł nie jest zalany.Pisał ktoś na forum, nie pamiętam już kto, że można wymienić tranzystor czy coś takiego bo od starości wysychają czy coś w tym stylu ?. Drugi moduł jest mniejszy po ściągnięciu obudów plastikowych obydwóch modułów jeden z nich ten większy (ten uszkodzony) , ma więcej oporników z tyłu, dlaczego ? Może drugi, większy dlatego że też czymś steruje i musi być mocniejszy?. Mam możliwośc załatwienia tego mniejsego no i własnie nie wiem czy może być?.Nie patrząc po coś Honda robiła większe i wydaje mnie się że coś chodzić nie będzie ale wolę zapytać ?,jutro oddam moduł do elektronika i zobaczymy co powie.Ale jeżeli ktoś miał styczność z modułami i wie co wymienić to było by super. objawy są takie że, jak się kręci rozrusznikiem długo to nie ma iskry a jak krótko na 2 -- 3 obroty wałem to czasem iskra przez chwilę jest . w linkach zdjęcia. z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 W tym motocyklu powinny być dwa jednakowe moduły. Jest kilka firm naprawiających takie uszkodzenia ale dla jasności zrób fotki obu i wklej w tym temacie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/196/66126824.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/41/1004663u.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/715/14017522.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ciekwi mnie który pedał tak spaskudził ten motocykl?tutaj masz taki sam do kupienia - www.teilweise-motorrad.dew wyszukiwarkę wpisz numer modułu Twojego -131100-3690 i zobaczysz cenę 79 eurynekPowinny być dwa takie same wtedy silnik będzie równo pracował. Ten z czerwoną naklejką na obudowie to moduł z motocykla VF750C Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ale jaja no to nie wiedziałem że ktoś tak kombinował ,ja kupiłem uszkodzony motor z wydmuchaną uszczelką pod głowicą , i miał być tyle .Ale gdy posręcałem wszytko wyszła instalacja , właśnie dziwiło mnie to ze prawa cewka była nie oryginalna , już jest ktoś nie dawał sobie z tym rady .Apropo modułu dzwoniłem do gościa który ma na allegro części do vf 750 f i własnie ma modól do tego i jest z czerwoną naklejka też wiedz nie wiem moze tak powinno być? ponieważ prawy moduł ma czerwoną wtyczke i czerwony wtyk , zaś lewy biała i biały wtyk? Silnik wyremontowałem czyli dźwigienki wałki , teraz myśle nad przerobieniem olejenia głowic .Myślę żeby kupić adapter pod filtr i z tamtąd 2 rurkami do głowic, będzie miało to sens? bo wydaje mnie sieże większe ciśnienie tam jest? Był tez wątek odnoś nie tego motoru , i ktoś na forum motocyklistów tez zamieszczał zdjęcia i tez były 2 różne moduły , sprawdzę bo już nie pamiętam ale chyba o ile się nie mylę nawet moduły idealnie pasują w obudowę czyli mocowanie w plastiku tylnim i raczej większy by tam nie wszedł. Z ciekawości byłem sprawdzić i jednak na 100% są 2 różne moduły miejsce na moduł czyli ten plastik jest w nim miejsce na 2 moduły jeden większy prawy a drugi mniejszy lewy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Tutaj chyba coś jest n/t poprawienia olejenia...kiedyś w USA można było dostać cały komplet właśnie dedykowany serii VF, kosztował ok. 800-900 $... http://www.vf750fd.com/vf750f/index.html Pozdr.J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Czy ja dobrze widzę te 2 przewody w stalowym oplocie idą do adaptera olejowego pod filtrem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Jeśli znalazłbyś uszkodzony element to lutowanie na takiej płytce jest stosunkowo proste więc mógłbyś go wymienić sam lub zlecić to jakiemuś magokowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebektrb Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 W tym module na pewno do wymiany masz wszystkie elektrolity , bo pierwszej młodości to on na pewno nie jest ,a z biegiem lat rośnie esr i to potrafi wprowadzić w niezłe maliny .Jeśli dojdzie tranzystor to i tak koszta naprawy są niskie .Jeśli jesteś zainteresowany naprawa to pisz na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Kolego "DRZAZGACBR" powinieneś przeczytać reguamin A teraz do rzeczy interesuje mnie dalej czemu jeden z modułów jest większy , co ten rozbudowany układ ma za zadanie? I odnośnie olejenia głowic , czy robić to przez adapter pod filtr zapewnie większe ciśnienie i lepsze smarowanie głowic?Nie mam nigdzie żadnego rysunku olejowego tego silnika i właśnie nie wiem jakie jest seryjne ciśnienie oleju na głowice , a jakie było by na filtrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 1. Przelutować ( poprawić nowym lutowiem ) wszystkie dostępne połączenia lutowane i modlić się o poprawę .2. Nie pomoże - odstawić do elektronika.3. Elektronik nie pomoże - grzebać na ebaju za używką . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 (edytowane) nie bardzo wiem po co zastanawiac sie nad naprawa modulu ( jezeli w ogole jest on uszkodzony) - potrzebujesz 2 takich samych modulow a masz dwa rozne EDIT: nizej okazuje sie ze jednak nie - fabrycznie montowane byly dwa rozne moduly - wiekszy i mniejszy Edytowane 30 Stycznia 2012 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 jeden pewnie daje sygnał na obrotomierz stąd różnica. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Moduł jest już u elektronika , niestety na allegro nikt nie ma tego drugiego a jak ma to w kosmicznej cenie Odnośnie smarowania głowic czy jak zastosuje adapter pod filtr i od niego 2 węże bezpośrednio do głowic to uzyskam lepsze ciśnienie i smarowanie niż seryjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Tak, tylko musi byx to zrobione poprawnie, najlepiej zajrzec do matewrialow Sabmag na temat przerobek ukladu smarowania i obejrzec dokladnie zdjecia / rysunki.W wyniku takiej przerobki oryginalny filtr sie nie zmiesci i trzeba uzyc filtra od ktoregos z Goldwingow. Aha, a w jaki sposob ma ci elektronik naprawic ten modul gdy on jest od innego motocykla ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.