baba_zanetti Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Oto opis budowy, pierwszego i prawdopodobnie jedynego na chwilę obecną motocykla Suzuki GSXR 1070ccm w Polsce, dobra lektura gdy taka pogoda za oknem, do wiosny jeszcze dwa miesiące;)...http://speedbike.pl/30801.htmlWybaczcie że podaje link, ale przeniesienie wszystkich zdjęć na inny serwer by się wyświetlały po prostu mnie przerasta.. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Oto opis budowy, pierwszego i prawdopodobnie jedynego na chwilę obecną motocykla Suzuki GSXR 1070ccm w Polsce, dobra lektura gdy taka pogoda za oknem, do wiosny jeszcze dwa miesiące;)...http://speedbike.pl/30801.htmlWybaczcie że podaje link, ale przeniesienie wszystkich zdjęć na inny serwer by się wyświetlały po prostu mnie przerasta..Dobra robota :) A tak swoją drogą. Nikt nie robi rozwiertów bliżej niż USA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dobra robota :) A tak swoją drogą. Nikt nie robi rozwiertów bliżej niż USA ? Chodzilo bardziej o nalozenie nikasilu niz o rozwiert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 co to jest Plastigage? jak to działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Są to takie paski z miękkiego materiału służące do mierzenia bardzo małych szczelin. Wkładasz plastyczny pasek między np. panewkę a wał, skręcasz określonym momentem, rozkręcasz, przyrównujesz do wzorca na jaką szerokość się ten pasek rozpłaszczył, i masz wartość wielkości szczeliny pomiędzy panewką a wałem. Edytowane 26 Stycznia 2012 przez bart3q Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 PLASTIGAUGE- sluży do pomiaru luzu, między czopem wału korbowego, a panewką na przykład. Bierzesz taki cieniutki wałeczek tego plastigauge,i odcinasz kawałek na odpowiednią dlugość. Ściągasz stope korbowodu z panewką, a przycięty kawałek plastigauge układasz wzdłuż na powierzchni czopu wykorbionego. W odwrotnej kolejności zakładasz panewke, i stope korbowodu, dociągając śruby odpowiednim momentem. W tym momencie dochodzi do zgiecenia tego plastycznego wałeczka- czyli plastigauge. Odkręcasz z powrotem stope korbowodu ściągasz ją, i panewkę. Bierzesz do ręki przymiar z naniesioną skalą, który przykładasz do rozgniecionego wałeczka, i odczytujesz najbardziej zbliżoną wartość stopnia zgniecenia. Uzyskany pomiar odnosi się do właściwego luzu między panewką korbowodu, a czopem wykorbionym, który potem analizujesz z luzem dopuszczalnym, określonym w serwisówce. Po zabiegu dokładnie czyścisz te elementy, z resztek plastigauge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) A myślałem, że takie monstrum lata tylko na paliwie lotniczym... jak wygląda sprawa kompresji względem serii? Bo z jednej strony większa pojemność cylindrów, więc silnik został odprężony. Z drugiej minimalnie niżej osadzona głowica przez uszczelkę. Ale sama głowica nie była planowana i nie doprężaliście motoru w ten sposób? Ps. oczywiście wielkie gratulacje za pracę i profesjonalne podejście do tematu, aż miło czytać i oglądać :lalag: Edytowane 26 Stycznia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 A myślałem, że takie monstrum lata tylko na paliwie lotniczym... jak wygląda sprawa kompresji względem serii? Bo z jednej strony większa pojemność cylindrów, więc silnik został odprężony. Z drugiej minimalnie niżej osadzona głowica przez uszczelkę. Ale sama głowica nie była planowana i nie doprężaliście motoru w ten sposób? Ps. oczywiście wielkie gratulacje za pracę i profesjonalne podejście do tematu, aż miło czytać i oglądać :lalag:Sprawę kompresji chłopaki chyba tłokami załatwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 No właśnie się zastanawiam, bo zachowując oryginalny skok (a zachowali, bo wał seria) można by tylko założyć dłuższe korbowody albo wyższe tłoki, że zachować kompresję - obydwa rozwiązania bez sensu, bo wtedy nie ma sensu rozwiercać silnika bo się wraca do punktu wyjścia :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Stopień sprężania wyszedł wręcz za duży, około 15:1, manometr pompwał 16,5 bara, (rozrusznik to odczuł:)) przed robotą 12,5. Problemem okazało sie paliwo, raz z konieczności wlaliśmy zwykłej 95, to strach było jechać taki był łomot z silnika.P.S.Przeniesienie tego temuatu to trajek, wydumek to chyba pomyłka. To jest tuningowany mechanicznie GSXR. Edytowane 26 Stycznia 2012 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 baba a nie taniej bylo kupic gotowy piec z usa ? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ładnie, fajna relacja :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Moze by i bylo taniej ale przyjemnosci ze zrobienia czegos wlasnemi recami by zabraklo.No i kto za to zaplacil ???P :) Na serio to oczywiscie gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 dokładnie, taki używany piec kosztuje ok 4-5tyś$ za niewiele więcej mamy "nowy" no i to doświadczenie:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Stopień sprężania wyszedł wręcz za duży, około 15:1, manometr pompwał 16,5 bara, (rozrusznik to odczuł :)) przed robotą 12,5. Problemem okazało sie paliwo, raz z konieczności wlaliśmy zwykłej 95, to strach było jechać taki był łomot z silnika.(...)Jak obliczaliście/oszacowaliście stopień sprężania?Rozumiem, ze ciśnienie sprężania przed przeróbką wynosiło 12,5 bara a po przeróbce 16,5 bara? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.