Skocz do zawartości

Dynojet


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam xr 650r z 2002r

Bez żadnych przeróbek. Chce dołożyć jej dynojety K&N i przelotowy komin.

Moje pytanie brzmi który stage (poziom) wybrać? W internetowych opisach reklamowych prawie się nie różnią z tym że, stage 1 daje teoretycznie 5% więcej mocy

a stage 2 - 8%. (nie znalazłem do xr innych poziomów) Wybór wydaje się być prosty. Tylko po co w takim razie jest 1? Nie interesują mnie kwestie spalania paliwa - xr mam tylko do zabawy.

(Przeszukałem już forum i odpowiedzi niestety brak)

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stage 1 styknie do przelotu. Powinno się go stosować przy zmianie wydechu właśnie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej kupię 2 ponieważ znalazłem taki opis:

 

Poziom stage 1 - zaprojektowany do pojazdów z nieprzerobionym silnikiem wyposażonym w fabryczny filtr i puszkę powietrzną oraz fabryczny wydech. Stage 1 jest w pełni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage 1 jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiększonej kontroli manetką gazu oraz osiągnięcia nawet 5% wzrostu mocy w całym zakresie prędkości obrotowej silnika

 

Poziom stage 2 - zaprojektowany do motocykli z fabrycznym lub "lekko" stuningowanym silnikiem przy użyciu fabrycznego lub tuningowego wydechu oraz zmodyfikowanej puszki powietrza z oryginalnym lub K&N'owskim filtrem. Stage 2 stosuje się, gdy nie można użyć indywidualnego (osobny dla każdego cylindra) filtra K&N oraz kiedy przeprowadzone modyfikacje puszki powietrza polepszają pracę silnika. W większości przypadków Stage 2 zapewnia wzrost mocy nawet o 8%

 

stage 3 - niedostępny a 7 - to już na bank nie dla mnie

 

Rozumiem że jak usunę z puszki powietrza "2 drobiazgi" (załącznik) i wrzucę K&N to poprawię pracę silnika.

Ma ktoś dynojety w xr 650r jak zachowuje się po przeróbkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktora masz wersje ?? USA z małą lampą bez licznika i krótkim stelarzem ?? to sprawdź czy masz ściągnięte wszystkie blokady bo ona była blokowana do ok 40KM (odejście z grubsza jak stara 600 )a po odblokowaniu ma 61KM i naprawdę wyrywa flaki z dupy :D na 100% blokadą jest maleńka dysza główna paliwa (jak w xr 250 :D ) pozatym jeszcze jakieś duperele musisz poczytać bo nie pamiętam i nie chce kłamać....

 

mnie się wydaje że dużo więcej da ci wymiana keihina na mikuni tm40-1 , fakt ten gaźnik nowy jest cholernie drogi (ok 1500zł) ale ma pompke przyśpieszacza, normalne ssanie (ułatwia zimny rozruch i palenie po glebie ) i pasuje bez przeróbek do xr i naprawdę jeszcze dodaje jej jadu :D

 

generalnie masz jakieś problemy z nią czy poprostu brakuje mocy ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktora masz wersje ?? USA z małą lampą bez licznika i krótkim stelarzem ?? to sprawdź czy masz ściągnięte wszystkie blokady bo ona była blokowana do ok 40KM (odejście z grubsza jak stara 600 )a po odblokowaniu ma 61KM i naprawdę wyrywa flaki z dupy :D na 100% blokadą jest maleńka dysza główna paliwa (jak w xr 250 :D ) pozatym jeszcze jakieś duperele musisz poczytać bo nie pamiętam i nie chce kłamać....

 

mnie się wydaje że dużo więcej da ci wymiana keihina na mikuni tm40-1 , fakt ten gaźnik nowy jest cholernie drogi (ok 1500zł) ale ma pompke przyśpieszacza, normalne ssanie (ułatwia zimny rozruch i palenie po glebie ) i pasuje bez przeróbek do xr i naprawdę jeszcze dodaje jej jadu :D

 

generalnie masz jakieś problemy z nią czy poprostu brakuje mocy ??

Zdrowych 61 kucy na pewno by mu nie było mało :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowych 61 kucy na pewno by mu nie było mało :biggrin:

 

Amerykanom nieraz brakuje :D

oni są mistrzami w tuningu tego moto, jak ktoś chce tuningować to radzę poszukać trochę przy użyciu google (jak znasz angielski )ostatnio gdzieś np widziałem : gaźnik edelbrock, wałek hot camsa, cylinder big bore 680, wydech chyba all baker xr's only, moduł procomu (odcięcie wyżej)koła SM i według hamowni ponoć 78KM :D jak kogoś stać na remonty jak w crossówce 4T i nie obchodzi go spalanie to fajny szatan :D crossową 500 zostawia daleko w tyle :D do SM czy walki na pustyni jak znalazł

 

fabryczny silnik ma 61KM i 61Nm (wersja nieblokowana ) i przy tym bardzo dużą żywotność, tracąc na żywotności można jeszcze dużo dużo wycisnąć :D

 

tylko że w średnio trudnym terenie 61KM to już naprawdę bardzo dużo i często aż za dużo, więc dziwi mnie że w naszych realiach ktoś chce jeszcze w tym dłubać :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam mistrzami, kasę mają i tyle, zresztą najlepszy był Niemiec co turbo założył :icon_mrgreen:

 

z 5002T nie sądze zeby taki potworek miał start, moze do 1 zakrętu, chyba ze mowa o supermoto

 

zywotnoscią ja bym sie nie martwił, bo nawet niech o 50% spadnie to te 25tys km ja bym 3 sezony robił, zresztą przy cenach tych tuningowych gratów to tłoki i zawory nie są drogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego michoa - wielkie dzięki za cenne i rzeczowe wskazówki. Taki zestaw jak wymieniłeś w drugim poście to jeszcze długo... nie (kasa i jeszcze raz kasa). Wierze jednak w ebay i może z czasem coś się z tego uda po pieniądzach ściągnąć.

Mam wersje amerykańską z małą lampą i licznikiem mil (ale homologacja jest:))

Na pewno jest te 60 koni - może jakiś się wybiegał, choć wątpię bo co sezon robię (zaprzyjaźniony mechanik robi) gorę silnika, a nie jeżdżę więcej jak 100h rocznie. Dziesięć lat temu dziesięć razy więcej i tak z roku na rok coraz mniej - BEZNADZIEJA. (Dlatego trzeba nadrobić jakością)

Rzeczywiście w terenie czasami wydaje się że, za dużo tej mocy. Tyle koni mi ostro prostuje ręce i jest ok.

Tylko że ja nie chce szukać koni bo mi brakuje (pewnie 40 by wystarczyło), tylko dlatego że chce je mieć. Ewentualnie czasami zobaczyć czy na pewno są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jeszcze wydech -masa pojazdów offroadowych z USA ma taki wynalazek zwany łapacz iskier (spark arrestor) i to niby trzeba wyciągać i czyścić ale nigdy nawet nie widziałem tego na oczy musisz popatrzeć po manualach...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...