Krempy Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Kurcze ale brzydal.Mnie tam się bardzo podoba :D Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (..) to poszukaj Yamahy TDM - brzmi i grzmi jak V2, momentu tyle że łapy z ramion powyrywa i wygląd niczego sobie. Z tym że zadbanej TDM 900 nikt nie oddaje, a jeśli już to grubo ponad 20kJesli chodzi o brzmienie to juz 850 - ale z reaktorem 4tx - grzmoci jak V :)A jezdzi chyba i lepiej - na pewno ZNACZNIE lepiej niz np. Afryka 750 BTW: Ale mocnymi V-kami to tych silnikow bym nie nazwal, to tylko kilkadziesiat KM :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Tu masz mocną L-kę Ja jeszcze bym dodał:BuellDucatiKTM ( zwaj cilinder)to charakterniaki...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) Nie no TDM, czy TRX z tym silnikiem grzmi i jeździ jak V, ale nie można powiedzieć że tą są jakieś niezapomniane wrażenia.To zalezy od punktu wyjscia. U mnie porownywalem z Afryka wlasnie, w sumie w TRX pojemnosc niewiele wieksza ale jezdzi znacznie lepiej. Az sie chce krecic manetka, i hamowac. I znow krecic :icon_mrgreen:IMO ten silnik jest bardzo fajna opcja, bo calkiem dobrze jezdzi, calkiem dobrze brzmi, i calkiem malo pali. No i jest dosc typowy, i niedrogi. PS. TDMa bedzie gorzej jezdzic niz TRX, bo jest o ~30kg ciezsza, i silnik w TRX jest nieco mocniejszy niz ten w TDM (np. moment to 107 vs 117 Nm) Ale Jarka TRX na dwójce wstawał.P.s Przepraszam. :icon_biggrin:Spodziewalem sie tego :icon_mrgreen:Zreszta, nie Ty jeden gumowales - ten kolega, ktory odebral od Ciebie TRXa to samo.. jak moto nie idzie na gume, to niepocieszony :icon_mrgreen: Edytowane 14 Stycznia 2012 przez JareG Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 JarekG obniż te momenty proszę :icon_mrgreen: , bo czytają to też ludzie co mieli do czynienia z tymi motocyklami...co nie oznacza, że fajnie jeżdżą i też powinno się je dopisać.... Yamaha TDM 850- 2000 - poj. 849 moc- 83KM/7500, moment- 77 Nm/6000, masa-230kgYamaha TRX 850- 2000 - poj. 849 moc- 83KM/7500, moment- 87/6000, masa -209 kgwg. Motocykli Świata z 2000 rokudla porównania R1- miała wtedy 150 KM/10000 i 108 Nm/8500Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast3k Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 [...]Ja jeszcze bym dodał:BuellDucatiKTM ( zwaj cilinder)to charakterniaki...Pozdr. J-999 no wlasnie snieg za oknem, wiec czas na myslenie i realizacje marzen jeszcze mam.niemniej podkreslilem Ducati nieprzypadkowo, bowiem znajomy sprzedaje bezywpadkowa M900 z 1999 r. Moto jest mocno doinwestowane, i wlasciciel zyczy sobie 14k. Z jednej strony to bardzo duzo jak za 13 latka - trzeba kochac jego bolaczki, bo to chyba nie jest model calkowicie bezawaryjny? Z drugiej, za 14k otrzymuje nietuzinkowy sprzet.Z trzeciej (o ile takowa istnieje) chlopcy z monsterbike (wiertnicza) mowia, ze jak "dukat" to tylko po 2006 roku...Co o tym sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) Jako, że co nieco w Ducati siedzę powiem tak jak Ducati to od 2000 włącznie powyżej( po modernizacji, zmieniono materiał na dźwigienki zaworowe), nie bardzo rozumiem stwierdzenie po 2006 roku, chyba, że mają akurat takowy motocykl na handel to OK.Niezależnie czy 2011 czy 1982 do każdego trzeba podejć w dość specyficzny sposób- emocjonalny- i jeśli się myśli kategoriami ot każdy sprzęt jak inny, to rzeczywistość potrafi w dość szybki i czasem drastyczny sprowadzić delikwenta na ziemię...Nie będę zagłębiał się w szczegóły, kto chce konkretów to niech zajrzy na w/w stronę, bo w tutejszy dział Ducati nie każdy kompetentny zagląda.Hmmm za 14000 to czasem 749 można wyrwać, a to wg. mnie dużo lepszy motocykl, pod warunkiem że zadbany, a jeszcze chyba Klaudio( Klaudiusz- zwany Clod :icon_mrgreen: ), ma ST4S- to chyba porządny sprzęt...Pozdr. J-999P.S. Sam posiadam narazie 2 sztuki Ducati : 999 z 2006 i Paso Ltd z 1988 a jeszcze chyba będzie 3-ci, tylko pewnie dopiero w przyszłym roku...i jakoś jeszcze nigdy nie wracałem na przyczepie... Edytowane 14 Stycznia 2012 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 JarekG obniż te momenty proszę :icon_mrgreen: , bo czytają to też ludzie co mieli do czynienia z tymi motocyklami...co nie oznacza, że fajnie jeżdżą i też powinno się je dopisać....Slowo harcerza, ze gdzies takie jakie podalem widzialem :)Ale sie nie upieram, moze mi sie cos po**balo - chociaz roznica TDM vs TRX o dziwo taka sama (10Nm) :icon_mrgreen: PS. Nie brandzluje sie danymi, jakby co.. wiec pasuje mi i 87Nm :crossy: Yamaha TRX 850- 2000 - poj. 849 moc- 83KM/7500, moment- 87/6000, masa -209 kgDodam tylko, ze moj TRX wazy mniej niz w/w - ale mam akcesoryjne wydechy i nie mam owiewek, lampy etc. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast3k Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Jako, że co nieco w Ducati siedzę powiem tak jak Ducati to od 2000 włącznie powyżej( po modernizacji, zmieniono materiał na dźwigienki zaworowe), nie bardzo rozumiem stwierdzenie po 2006 roku, chyba, że mają akurat takowy motocykl na handel to OK. ... Hmmm za 14000 to czasem 749 można wyrwać, a to wg. mnie dużo lepszy motocykl [...] jannikiel - dzieki za Twoja opinie. Stwierdzenie (po 2006 roku) dotyczylo zmian w prowadzeniu wiazek elektrycznych. Podobno Ducati sprzed tego roku mialy wyady fabryczne, ktore powodowaly ze kazda wigloc konczyla sie przymusowym postojem moto. 749 - dla mnie zbyt sportowy z wygladu. Wole klasycznego nakeda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Te "wady fabryczne" istnieją w dalszym ciągu, w szczególności w motocyklach sprowadzanych np z wilgotnych i słonych klimatów, a użytkowane były przez patałachów, którzy nie mają serca do swojego bika(zresztą dotyczy to wszystkich motocykli).A wystarczy zgodnie z serwice manual przejrzeć od czasu do czasu wszystkie połączenia, konektorki i wiązki, nie stosować dodatkowych urządzeń w postaci chińskich alarmów, podgrzewanych rączek, kseno-światełek i innego g...na, stosować porządne akumulatory a moto odwdzięczy się bezproblemową exploatacją.Wbrew pozorom, seria 749/999, akurat to najbardziej "turystyczny" Ducati z Superbikowych serii..., ale rzeczywiście nie każdemu pasuje taka sylwetka i styl...Zapomniałem jeszcze o Aprilii Tuono...może takie cudo... nie słyszały moje uszy o jakichkolwiek mechanicznych problemach oprócz paru sztuk ze starej pierwszej serii..., ale od razu muszę ostrzec- to... bomba..., zapytaj chłopaków co jeżdżą... JarG nie chodzi o przerzucanie się danymi, tylko inaczej zachowa się moto 87 Nm a 107 Nm przy np. wyprzedzaniu bez redukcji, na ostatnim biegu...czasem może zabraknąć 2 Nm, nie mówiąc 20...ale luz...to takie dywagacje... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (..)JarG nie chodzi o przerzucanie się danymi, tylko inaczej zachowa się moto 87 Nm a 107 Nm przy np. wyprzedzaniu bez redukcji, na ostatnim biegu...czasem może zabraknąć 2 Nm, nie mówiąc 20...ale luz...to takie dywagacje...Wiem :)Chcialem tylko, zeby bylo jasne, iz podoba mi sie jazda na TRX - ale ile on ma KM i Nm to nie jest dla mnie jakos szczegolnie wazne.. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast3k Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Te "wady fabryczne" istnieją w dalszym ciągu, w szczególności w motocyklach sprowadzanych np z wilgotnych i słonych klimatów, a użytkowane były przez patałachów, którzy nie mają serca do swojego bika(zresztą dotyczy to wszystkich motocykli)....Pozdr. J-999 dokladnie mam takie samo zdanie i reprezentuje (zdaje mi sie) odmienne podejscie do wszystkiego co ma kola. znaczy darze wszystko co posiadam szacunkiem.dlatego moze konczac te rozmowe czyms namacalnym: wybralbys m900 rocznik 99 (zadbany i doinwestowany) w kwocie 14k czy jednak sklonilbys sie ku s2r (litr) lub s4r, nawet biorac pod uwage dosc znaczaca roznice w cenie? do maja mam czas wiec mi sie nie spieszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Najlepiej kupować od znajomych, pewny sprzęt, znany Ci osobiście lub polecany przez wiele osób.Ja preferuję przeróbki Ducati na nakedy ale z Superbików, tym sposobem, masz:w pełni regulowane zawieszenie z możliwością podnoszenia opuszczania tyłu, najlepszą ramę, i najlepsze hamulce.Przemyśl sprawę kupna Superbika, założenia półki z kierownicą Fighterową(np. LsL), to i owo może to jakieś wyjście? http://www.ducati.org/forums/999-749/2770-999-streetfighter.htmlPozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ciekawi mnie dlaczego Speed Triple ci nie pasuje ?Mozna powiedziec ze idealnie trafia w twoje gusta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast3k Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 (edytowane) Ciekawi mnie dlaczego Speed Triple ci nie pasuje ?Mozna powiedziec ze idealnie trafia w twoje gusta. Adam M. - generalnie jest kilka rzeczy, ktore wstrzymuja mnie od zakupu Speeda.1 - waga - jezdzilem sporo tym motocyklem, i w miescie okazuje sie malo poreczny2 - jakosc wykonania - testowalem model 2009, ktory mial przejechane 900km. Wszystkie srubki byly pokryte rdza. Wieczne problemy z odpalaniem (podobno wina aku, ale... na forach miedzynarodowych wiekszosc potwierdza, ze speedy maja problem z wiazkami elektrycznymi).3 - serwis w Warszawie, w zasadzie jego brak. Lopuszanska nie przekonuje mnie nawet w 1%. Ciezko natomiast serwisowac moto poza wspomnianym intermotors, poniewaz Triumph ma specjalne zlaczki do kompa i praktycznie nikt poza nimi tego nie posiada.4 - cena - do 20k jest praktycznie niemozliwe znalezienie egzemplarza bezwypadkowego i zadbanego reszta tj. wyglad, dzwiek, przyspieszenie - SZACUN! jannikiel - no moto piekne. rozwaze to co piszesz, przyznam, ze takiej opcji nie bralem pod uwage (a szkoda).W zalaczeniu zdjecia M900, ktore moge zakupic. Edytowane 15 Stycznia 2012 przez bast3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.