Skocz do zawartości

  

66 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ktore moto wybrac?



Rekomendowane odpowiedzi

Buell 1125 to już nie to samo co modele XB (XB12 i XB9).

1125 to już silnik Rotaxa o nico bardziej "skomplikowanej" konstrukcji niż HD. Jednak wg mnie nie ma problemu z serwisem i eksploatacją tych motocykli. Są to bardzo ciekawe i diabelskie motocykle. Tak czy inaczej kwintesencją było XB i starsze modele z ramami rurowymi.

Szczerze polecam BUELLa.

post-31303-0-90397700-1325950364_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

W tej chwili mam kolekcjonerskiego S1 z rocznika 1997 (wyprodukowano tylko 4600 sztuk w latach 1996-98) oraz byłbym skłonny sprzedać mojego 1125R z 2008 (5500 sztuk w latach 2008-09)...

 

maarp - 1125R - zbyt sportowy dla mnie ale S1 jest sliczny. Podeslij jakies zdjecia tego egzemplarza + info o wyjsciowej cenie na [email protected]

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buell S1 Lightning zaczyna być bardzo kolekcjonerskim motocyklem który nie traci na wartości a wręcz ceny wciąż rosną. W Europie rzadko ten model kosztuje poniżej 20 tysięcy złotych.

Wyprodukowany został w dwóch wersjach: S1 Lightning oraz S1W White Lightning (ten drugi jest jeszcze bardziej kolekcjonerski gdyż wyprodukowano go tylko w 2100 sztuk). Owe motocykle produkowane były w latach 1996-1998.

S1 1997 który mam do zaproponowania jest w oryginalnym, fabrycznym stanie, bez udziwnień co jest bardzo istotne. Z bajerów ma Hypercharger i tłumik Supretrapp. Kolorystyka: rama szary metalik, reszta czarna. Fotek na "podorędziu" nie mam w tej chwili. Minimalna cena to 18 tysięcy zł.

Niemal identyczny jak tu:

http://www.bikez.com/pictures/buell/1998/494_0_1_2_s1%20lightning_Image%20credits%20-%20Danny%20Steur.jpg

Przepraszam za powyższy post - wiem iż to nie dział "giełda".

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat cos podumarl... a moja intencja jest znalezienie odpowiedniego moto.

gents - a jaka jest Wasza opinia o cb900 ? - nie bardzo pasuje do wizerunku V2 ( ;-))) ), niemniej jest mocne, w opinii uzytkownikow malo awaryjne, a na akcesoryjnym wydechu moze niezle "zabuczec". dobry kierunek poszukiwan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nad cb myślałem i z tego co czytałem to Z 750 daje większy fun z jazdy, teraz jako użytkownik mogę się pod tym podpisać, Zetor powoduje wielkiego banana na gębie i dość adrenaliny jeśli lubisz pomałpować

Mój profil bikepics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buell S1 Lightning zaczyna być bardzo kolekcjonerskim motocyklem który nie traci na wartości a wręcz ceny wciąż rosną. W Europie rzadko ten model kosztuje poniżej 20 tysięcy złotych.

Wyprodukowany został w dwóch wersjach: S1 Lightning oraz S1W White Lightning (ten drugi jest jeszcze bardziej kolekcjonerski gdyż wyprodukowano go tylko w 2100 sztuk). Owe motocykle produkowane były w latach 1996-1998.

S1 1997 który mam do zaproponowania jest w oryginalnym, fabrycznym stanie, bez udziwnień co jest bardzo istotne. Z bajerów ma Hypercharger i tłumik Supretrapp. Kolorystyka: rama szary metalik, reszta czarna. Fotek na "podorędziu" nie mam w tej chwili. Minimalna cena to 18 tysięcy zł.

Niemal identyczny jak tu:

http://www.bikez.com/pictures/buell/1998/494_0_1_2_s1%20lightning_Image%20credits%20-%20Danny%20Steur.jpg

Przepraszam za powyższy post - wiem iż to nie dział "giełda".

Haha, 18 tys. za 15-letnie moto :D. Ducati się może schować ze swoimi cenami :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, 18 tys. za 15-letnie moto :D. Ducati się może schować ze swoimi cenami :D

A co w tym takiego dziwnego..? Ja swoja Afryke z 2000 sprzedalem za 18k, i to byla dosc niska cena. No i motór w miare typowy, a to wyzej to juz jakies male dziela sztuki sa :)

Inny przyklad: zadbane 80/100GS z lat 80-tych kosztuja sporo ponad 20k zl - motocykle pelnoletnie.

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd się biora Ci ludzie co to kupują :D

Nie pytam sie :) Ale skads sie biora - niedawno sprzedalem Afryke z 1988 za prawie 7k zl, dalem ogloszenie na forum AT i wlasciwie od razu mialem odzew a 3 dni pozniej kase na koncie. Forumowicz kupil moto bez ogladania go. Jak sprzet jest w dobrym stanie, zadbany i dobrze wyposazony to sie sprzedaje - ale musi byc na niego wlasciwy klient. Dlatego ogloszenie dalem na stosownym forum, w ogole olalem Allegro etc.

Jak bede chcial sprzedac mojego Mercedesa z 1988 roku, to dam ogloszenie na odp. forum albo nawet i to nie - bo kupi go ktos z moich znajomych, ktorzy znaja auto i widza/wiedza co jest warte. Mimo, ze ma prawie 25 lat i prawie 500kkm.

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Afryka na rynku używanych motocykli jest mocno przewartościowana, ale tak się już przyjeło i ludzie bulą za to grube pieniądze. Ja w życiu nie zapłacił bym tyle za Afryke, bo niby po co mi taki nudny motocykl. Fakt to zwyczajne dobre nie zawodne moto, ale nie jakieś cudo, tylko ludze se coś ubzdurali.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Afryka na rynku używanych motocykli jest mocno przewartościowana, ale tak się już przyjeło i ludzie bulą za to grube pieniądze. Ja w życiu nie zapłacił bym tyle za Afryke, bo niby po co mi taki nudny motocykl. Fakt to zwyczajne dobre nie zawodne moto, ale nie jakieś cudo, tylko ludze se coś ubzdurali.

Sprzet jest tyle wart, ile chca dac za niego ludzie. Na dodatek te wysokie ceny AT 'dzieja sie' w Polsce, gdzie najczesciej glownym kryterium zakupowym jest cena ('okazyjna' najlepiej :icon_mrgreen:) - cud, panie.. cud.

Cene trzyma wysoka, i bedzie coraz drozszy - bo jest coraz mniej zadbanych sztuk.

Czy to jest nudny motocykl..? Nie wiem, ale wydaje mi sie ze wszystko zalezy od kierownika :)

Afryka ma jeszcze jedna zalete, ktorej czesto nie bierze sie pod uwage a brac sie powinno - ma ZAJEBISTE forum, lepszego w PL nie ma.

 

No ale nie o tym ten watek, wiec z mojej strony EOT

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Afryka na rynku używanych motocykli jest mocno przewartościowana, ale tak się już przyjeło i ludzie bulą za to grube pieniądze. Ja w życiu nie zapłacił bym tyle za Afryke, bo niby po co mi taki nudny motocykl. Fakt to zwyczajne dobre nie zawodne moto, ale nie jakieś cudo, tylko ludze se coś ubzdurali.

Pzdr.

 

 

ani BMW gs1200adv ani nowa Tenera ani żadne inne nowe pseudo enduro nie jest w stanie wjechac tam gdzie afryka ;)

 

 

a co do tematu... myśle że nawet zwykły Hornet by Cię zadowolił, a jak nie, to poszukaj Yamahy TDM - brzmi i grzmi jak V2, momentu tyle że łapy z ramion powyrywa i wygląd niczego sobie. Z tym że zadbanej TDM 900 nikt nie oddaje, a jeśli już to grubo ponad 20k

Edytowane przez Diabel_Piszczalka

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...